14. Normálka

72 3 0
                                    


Seděla jsem vedle Toma když jsem si opírala svou hlavu o jeho rameno. Seděli jsme tam v klidu než jsem řekla „Neříkejme to nikomu prosím" „Myslíš to o nás? Nebo to co se před chvílí stalo?" „Oboje" „Dobře ale kdyby sis o tom chtěla promluvit tak jsem tady pro tebe" když to dořekl tak jsem se usmála a dál nic neřešila.

Po chvíli nás vyrušil Bill „Ahoj (šťukl) co tady děláte? Jestli jsem vás vyrušil tak sorry ale nudím se takže šup jdeme to rozbalit" zasmáli jsme se a šly jsme dovnitř.

Vevnitř to pořád jelo všichni tančili zpívali a chlastaly. My jsme si šly něco nalít a pak jsme pokračovali přímo do davu tančit. Bill se po chvíli šel bavit s Tess která měla za chvíli odcházet se svými kámoškami. Když říkala "budem tady spát" myslela jsem si že i ona ale tak co.

Začla hrát moje oblíbená písnička Soaked. Chtěla jsem si oživit starý vzpomínky a tak jsem začla tancovat podle toho jak jsem se cítila. Cítila jsem jak Tomovi oči byli přímo přilepené ke mě a sledovali každý pohyb co jsem udělala. Když jsem trochu zmírnila tak si mě Tom přitáhl k sobě.

Byli jsme dost blízko u sebe a koukali jsme si do očí. Nemohla jsem si pomoc ale moje oči sjeli na jeho rty. Pomalu se ke mě nahýbal hrozně moc jsem ho chtěla políbit ale věděla jsem že když to chci aspoň chvíli držet v tajnosti musím nás někam odklidit.

„Tome tady ne" šeptla jsem „Tak pojďme nahoru" „fajn ale prcat dneska fakt nedám" pousmala jsem se a vydali jsme se nahoru. Vešli jsme do Tomova pokoje a hned jak zavřel tak jsem se mu omotala kolem krku a políbila ho on automaticky spolupracoval.

Couvali jsme k posteli a já naše rty na chvíli odtrhla a strčila ho do postele. On si na ni sedl a já si sedla na něj. Znovu jsme spojili naše rty. Jeho ruce mi cestovali po těle a já si užívala každý jeho dotek. Opět jsem na chvíli oddělila naše rty aby jsem se mohla nadechnout mezitím se přesunul na můj krk. Když jsem se nadechla tak jsme spojili naše rty a líbali se.

Ten klid nám vydržel ale jen chvíli protože někdo zaklepal. Hned jsem slehla z Toma a dělala jakoby nic. Mezitím do pokoje vešel Bill který byl úplně na sračky.

"Čau (šťukl) viděli jste někdo můj pokoj?"
„Ano Bille je furt tam kde normálně nikam neodešel" řekl sarkasticky Tom „Kate klidně si jdi lehnout já uložím Billa a vyhodím ostatní" jen jsem na to kývla a když odešly tak jsem ze sebe stáhla šaty zvala si Tomovo triko a pomalu usla.

Večer jsem jen cítila jak si mě Tom když přišel přitáhl k sobě.

Ráno

Nee už ne zase ráno. Jak já nesnáším ranní vstávání. Hlava mě překvapivě nebolí ale Billa bude. Pomalu jsem se rozkoukávala když jsem si uvědomila že jsem u Toma v pokoji. Pomalu jsem se na něj otočila a prohlížela si ho „Na co koukáš" usmál se a podíval se na mě "Na co ty koukáš?" „Na nejhezčí holku na světě" to mě donutila se usmát „Jdu si dát snídani. Chceš něco?" „Ne díky pak přijdu"

Vstala jsem a šla se převléknout. Teda chtěla jsem ale zas mám věci u Billa v pokoji. Tak nic budu tady chodit jen v tričku a v tangách stejně tady kromě Gustava a George nikdo není a navíc Tomovo triko zakrývá vše potřebné.

Chtěla jsem vejít do kuchyně ale seděl tam Georg. Když jsem ho zahlédla tak jsem se chtěla otočit a zdrhnout zpátky do pokoje ale... „Kate?" „Ehm jo?" Není cesty zpátky. Vešla jsem do kuchyně a snažila se vypadat co nejvíc nevině.

„Co včerejšek?" Ptal se Georg „Jo super" vzala jsem si rohlík a odešla zpátky k Tomovi „Jsem zpět" „Sis vzala jen rohlík?" Smál se Tom ležící v posteli „Jo" „A to si jako stačí?" „Jo"

~~

Takže je čas jet domů je 13:00 a my už máme vše hotové. Uklidili jme atd. A dozvěděla jsem se i to že tohle je čistě Billův a Tomův dům páč jim ho babička nechala a jejich mamka řekla že si tady můžou dělat co chtějí. Taky bych to chtěla.

No každopádně mě Odvážel Tom jeho vlastním autem. Hodila jsem do auta moje a Tess věci pac Tess je ještě u kámošek a pak se vrátí přímo domů. Nasedla jsem a mohly jsme jet. Skoro celou cestu měl Tom svoji ruku na mém stehně a jen jsme si povídali o normálních věcech.

Když jsme přijeli před barák tak mě tom pomohl vzít věci nahoru. Vešli jsme do baráku a tam už stála Sany „Ahooj" pišťela a hned mě obejmula „Ahoj" odvětila jsem a obejmuti ji opětovala „Počkej na nás v obýváku ano?" Sany na to jenom kývla a odběhla. Vydali jsme se odnést věci nahoru.

Tessi věci jsem odnesla do jejího pokoje a Tom mezitím odnesl ty moje. Přišla jsem za Tomem který si prohlížel můj pokoj. Pomalu jsem k němu přišla a položila mu ruce kolem krku a on mi ty svoje položil na boky.

„Nemůžem zůstat tady? Mě se dolů nechce" řekla jsem „Myslím že Sany by nebyla moc ráda" povzdechla jsem si vzala Toma za ruku a vedla ho dolů za Sany která seděla v obýváku na gauči a koukala se na pohádku.

„Sany? Kde je Backy?" „Před chvilkou odjela" přišli jsme k Sany a sedli si k ní. Po cca hodince už Tom musel odjet a tak mě dala pusu a odjel.

„Ty s Tomem chodíš?" Ptala se Sany „Tak trochu ale je to naše tajemství ano?" Sany se zasmála a kývla.

Omg guys já myslela že u toho usnu 😩 je 1:24 a já jsem to tak moc chtěla dopsat. Já vím že jsem říkala že budu víc psát ale k tomu jsem měla za úkol vymyslet choreografii na menší školní akci (mimochodem pořád ji nemám🙃) no a pak jsem byla u kámošky atd. Moc nebyl čas ale tak aspoň jedna. Jinak mimochodem děkuji že už jsme přesáhly 400 přečtení což je úžasný a moc vám za to děkuji. budu ráda za hlasování (je to jen kliknutí a moc mě tím podpoříte) a u další kapitoly see ya!! <3

Thank you TessKde žijí příběhy. Začni objevovat