👾
Bora Ateşzade, Kötü Çocuğa Aşık Oldum" kitabının tıpkı benim gibi yan karakteriydi. Klasik zengin okulun burslu, esas çocuk tarafından dışlanan, okurları yazarın fiziksel betimlemeleri yüzünden kendisine aşık eden yan karakteriydi. Ancak Bora sadece yakışıklı değildi. Dediğim gibi Karan Koleji'ne - ki hikayede bu kolejin son derece prestijli ve seçici olduğundan bahsedilir- burslu girmiş, zeki bir adamdı. Yakışıklıydı, zekiydi ve okurların sempatisini kazanabilecek karakteristik özelliklere sahipti. Yani okurken 2. çocuğa üzülüp onu desteklemenize yol açardı. Tabi burada 2.çocuğu destekleyenlerin çoğu yine de sonunda asıl erkekle olmasını isterdi. Ne yazık ki.
Ne de olsa Merih Karan üzerine sinen serseriliğin ardında travmatik bir hayata sahipti öyle değil mi? Ne yaparsa yapsın tüm yaptıklarının nedeni yaşadığı travmatik olaylardı, öyle değil mi? Bu onu haklı çıkarırdı ne de olsa (!)
Böylece 2. çocuk sadece asıl erkek sahneden yokken çaresizce esas kızı sevdiği için onu teselli eden koca yürekli adam olarak kalırdı. Sonunda kalbi kırılır, esas kız ve esas erkek yakınlaşıp mutlu sona ulaşmaya başladığında sayfalar arasında kaybolur giderdi.
Oysa Bora Ateşzade'nin annesi küçük yaşta vefat etmiş, onu babası büyütmüştü. Bu okula girebilmek için gecesini gündüzüne katmıştı. Yine de hayalleri olan okulda şımarık zengin züppenin tekiyle kavga ettiği için 2. sınıf öğrenci muamelesine maruz kalmıştı. Evet, tam olarak böyleydi.
Esas kız gelene kadar ne bir arkadaşı vardı ne de onca başarısına rağmen onu destekleyen öğretmenleri vardı.
Üstüne üstlük esas kız olan Öykü'yü korumak için sürekli Merih ile karşı karşıya gelmek zorunda kalmıştı! Merih yüzünden kaldıkları evden olmuş, babası da tıpkı Bora gibi zeki ve önü açık bir adam olmasına rağmen işinden kovulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAN KARAKTER
Teen FictionBir kötü çocuk kitabının yan karakteri oldum! Masum başrolümüzü malum kötü çocuğun elinden kurtarmaya çalıştım ve kötü itibarımı düzeltmek için elimden geleni yaptım. Kararlıydım, babamın parasını yiyecek yeni bir sayfa açarak hiç tatmadığım zenginl...