Ze snel als ik kan en mag tijd ik naar het bos waar Matty zich bevind. Waarom de fuck is hij ook in een bos? Wat als ik hem niet vind?
Komaan koek rustig. Je gaat Matt vinden en je gaat hem helpen?
Als ik aan de rand van het bos ben parkeer ik mijn auto en loop ik het bos in. Van het telefoon gesprek kon ik afleiden dat hij niet al te diep in het bos zat. Want zijn verbinding was nog goed.~
Omg ik zie Matt. Hij zit daar op en boomstronk en het lijkt alsof hij huilt. Wanneer ik me naast hem begeef barst hij direct uit. "Het spijt me zo koen, het spijt me zo, het spijt me." "Alsjeblieft vergeef me, het spijt me zo." Voordat hij verder kan doen trek ik hem in mijn armen. Zijn gehuil en gemompel word gedempt doordat zijn hoofd tegen mijn niets ligt. "Sssssth, het is ok Matthy, het is ok." "Ik ben niet boos, echt waar" "ik was gewoon verschoten dat is alles." Ik probeer hem te kalmeren. Beetje na beetje kom er effect en na een uurtje ligt hij slapjes tegen mij aan. Ondertussen word het al donkerder. Maar niet zo donker dat we direct weg moetten gaan.
"Hey Matt, Raoul heeft me het verteld, en het spijt me zo." "Het was niet de bedoeling om je te kwetsen." "En...en ik moet zelf ook nog uitzoeken wat ik voor je voel of wat ik niet voor je voel." "Het spijt me zo Matt." "Het spijt me maar ik heb echt tijd nodig" zeg ik hem.
"Ik begrijp je koen, echt waar." Langzaam trekt hij zich terug en we kijken recht in elkaars ogen. "Ik weet dat je meer dan ene beste vriend bent voor mij...maar laat het me alsjeblieft uitzoeken."
"Ik beloof dat ik bij je blijf ik?" Matthy knikt.
Ok ik denk dat we eens naar de auto moetten gaan. Ik sta op en trek matthy met me mee. Hand in hand lopen we rustig naar de auto. "Heb je zin om met mij mee naar een restaurant te gaan, dan kunnen we daar rustig verder praten?" Vraag ik aan Matthy. "Ja...ja daar heb ik wel zin in." We stappen de auto in en rijden naar het restaurant.
"Ik heb een meer privé plekje gereserveerd dan kunnen we op enz gemak praten zonder al die mensen om ons heen."
"Dankjewel koen."
"Geen dank Matthy."~
We komen binnen en we worden direct naar onze plaats begeleid.
En de ober overhandigd ons de menu. "Wat wil je eten?"
"Een salade?" Hij kijkt me van achter zijn kaart aan en wacht op mijn antwoord. Ik knik met een glimlach. Het is niet veel maar het al een grotere stap naar verbetering. "Een een cola om te drinken." Ik glimlach en heb ook mijn keuze gemaakt. Als de over komt voor onze bestelling schrijft hij het op en loot weer weg.
"Kijk.... euhmm." "Raoul heeft me dus vertelt he over dat je al vier jaar of meer verliefd bent op mij." "En...ik ik weer dat ik al meer dan twee jaar me iets meer aangetrokken voel tot jou, maar ik heb er nooit echt over nagedacht tot een maand of zo geleden." "En ik was zo geschrokken toen je me kuste omdat ik het voor mezelf nog aan het uitzoeken was, wat ik nu ook nog aan het doen ben." "Maar...ik..gun me alsjeblieft nog tijd." "We kunnen in kleine stapjes beginnen als je het goed vind?" Vraagt hij.
"Wat bedoel je met kleine stapjes?" Vraag ik hem.
"Handjes vasthouden en soms een kusje." "Een beetje gelijk hiervoor." "Toen je me soms kusjes gaf op mijn hoofd." "En als als dat goed voelt kunnen we misschien nog een klein stapje doen." "Alleen als jij je er goe bij voelt'." Ik knik en kijk hem ene beetje schuldig aan. "Waarom kijk je zo verdrietig?"
"Je...jij bent al zo lang verliest op mij en...en nu vraag ik je om nog langer te wachten, ik wil je niet voor altijd laten wachten Matt."
" koen, ik ben al zo blij dat je mij niet haat en dat je stapjes wilt zetten om het uit te zoeken." "Iedereen doet het op zijn eigen tempo, net zoals je mij altijd vertelt."
Ik knik en pak zijn hand zachtjes vast onder de tafel. "Wat ben ik blij met iemand zoals jou Matthy." "Ik ook met iemand zoals jou koen.""Euhmm, Raoul vertelde me nog iets" "dat...dat je jezelf pijn deed en je zelf liet uithongeren omdat...omdat je verliefd bent op mij."
Matthy slikt en kijk naar beneden. Zachtjes lag ik mijn vinger onder zijn kin en laat hem in mijn ogen kijken. Hij knikt. "Ik ga je daar nog altijd mee helpen Matthy."
"Ik wil dat je gelukkig en gezond bent." Hij knikt nog eens en geeft me dan een zwakke glimlach.~
Het eten word geserveerd. Matthy zijn salade en cola en ik een kip met frietjes en sla en als drankje sjampanje. Rustig beginnen we aan ons eten. Tussen door wisselen we kleine lachjes en kneepjes in elkaars handen.
Wanneer we klaar zijn met eten en hebben afgerekend wandelen we naar buiten.
"Ik wil nog niet naar huis" zegt Matthy zacht. "Ik ook niet."
We wandelen verder door de stad. Hand in hand.
Omdat het zo laat is is er bijna niemand op straat. Langzaam wandelen we daar.~
Opeens stop ik met stappen. Matt stopt ook en kijkt me verbaasd aan.
Ik trek hem zachtjes tegen me aan. "Ik denk dat ik wel klaar ben voor een klein stapje naar meer." Fluister ik zacht. Matthy kijkt blij aan An ik plant zacht mijn lippen op die van hem. Het is geen lange kus geen ruwe maar wel een kus vol echt liefde en passie. Het voelt fantastisch zijn zachte lippen op die van mij terwijl we elkaar zachtjes knuffelen. Wanneer we los laten kijken we nog eens even diep in elkaars ogen.Ik heb net de beste 5 seconden van mijn leven beleeft.
Comfortbankz™
JE LEEST
lost in the lights (KOETTHY)
FanficWil je met me dansen? Ik kan niet goed dansen. Maakt niet uit, ik kan het ook niet. 흠h.mうーん (Als je niet tegen boyxboy kunt dan moet ik je zeggend at dit niet de juiste plek is voor jou )