~12~

362 13 18
                                    

"Atsushi, kıpırdayıp durma. İşimi zorlaştırıyorsun." Atsushiyi soymuş ve yatağa götürmüştüm, domalmasını söyledim ve bende tişörtümü çıkardım. Dediğim gibi yaptığında deliğine baktım, sanırım en fazla bu kadar küçük olabilirdi. Buraya gevşetmeden girmem imkansızdı, parmağımı sokacakken aklıma gelen şeyle vazgeçtim ve uzanıp deliğine dilimi soktum. İçinde hareket edip gelgit yapıyordum, dilim ıslak olduğu için kolay oluyordu ama Atsushi bunu ilk defa yaptığı için titriyordu. Düzgün bir şekilde duramıyordu onu uyardığın halde titremesi ve arada gelen ani hareketleri durmamıştı.

Önemsememeye çalışıp dilimi daha da derine soktum, inledi. İnlemeden tahrik olduğum için dilimi içinde daha hızlı hareket ettirdim. Çok geçmeden içinden çıktım, Atsushi kıpkırmızı olmuştu. Parmaklarımdan üçünü aynı anda içine soktum ve makas hareketleriyle devam ettim. İçerisi giderek daralıyor gibiydi. Kalçasına sert bir şaplak atıp kulağına doğru fısıldadım. "Gevşe biraz, Atsushi. Parmaklarımı kıracaksın..." Sertçe inledi ve hafifçe gevşedi, eğer bu böyle devam ederse deliği istediğim kıvama gelene kadar kalçası mosmor olurdu. Bunun yerine hasas bir yeri vardır diye düşünüp elimi vücudunda gezdirdim. Hafifçe titredi." N-ne yapıyorsunuz?" Gülümsedim, aslında bunu gizlice halletmem gerekir ama belki de hassas noktasını kendi bana söyler ve işim kolaylaşır. "Sadece hassas bölgeni bulmaya çalışıyorum, gevşemene yardımcı olacaktır."

Bir süre önüne baktı, bense hala bedeninde geziniyordum. Sonra gözlerini sıkıca kapattı ve fısıldadı. "K-kulaklarım, onlar çok hassaslar..." Sırıttım ve zaten yanında olduğum kulağına yaklaşıp yalamaya başladım. Doğruyu söylemiş sadece gevşemekle kalmadı tüm vücudu alev alev yanıyor ve inlemeleri o kadar arttı ki! Parmaklarımla yaptığın gelgiti hızlandırdım ve bir süre sonra hepsini çıkardım. Kulağından uzaklaşıp doğruldum, deliğine penisimi ortaladım ve bir anda yarısını soktum. Atsushi o kadar sert inledi ki tamamını soksam ne yapardı diye düşünmeden edemedim. Kalan yarısını da bir anda soktum tekrar gelgite başladım.

Bir yandan da sırtını öpüyor, ısırıyor ve yer yer emiyordum. Ona benim olduğuna dair izler bırakıyordum, bu iş beklediğimden daha eğlenceliydi. Çok geçmeden Atsushi yatağa boşaldı ve onu ayakta tutan elleri titremeye başladı. Önemsemeyip ikinci tura geçtim, bir kerede bayılmasına imkan yok sonuçta. Ben daha boşalmamıştım, hareketlerimi hızlandırdım ve tekrardan kalçasına vurmaya başladım. "Neden bu kadar hızlı boşaldın?" "Ü-üzgünüm ben sadece siz birden vurunca... daha fazla  tutamadım üzgünüm." Bu cevabı yeterli buldum ve işime devam ettim, çok geçmeden zevk noktasını buldum ve bir anda inlemesi bağırışlarla karıştı.

Aynı noktaya üst üste vuruşlar yaptım ve bir süre sonra bende içine boşaldım. Atsushinin de boşalması için kulağını yavaş hareketlerle yaladım, işe yaradı ve çok geçmeden inleyerek boşaldı. İçinden çıktım ve yanına uzandım. "Bugünlük bu kadar yeter..." İtiraz etmedi, zaten yorulmuş gibiydi. İlk defa bu kadar kısa sürede bıraktım ama ona rağmen kötü duruyor. Acaba kulağından dolayı mı, denemeden bilemeyiz.

Yüzümü ona doğru çevirip kulağına konuştum. "Seni bu kadar yoran ne, Atsushi" Özellikle adına bilerek vurgu yapmıştım. Titrediğini fark ettiğimde zaferle gülümsedim. "Ben yorgundum bugün o yüzden, canım sıkılınca biraz odamı düzlemek istedim." "Neden bu kadar iyi yüreklisin ki? Bıraksan ve gelip bana söylesen hemen halledebilirdim. Sonuçta bu işi yapması için çalışanlara para veriyorum." Sırıttım ve yanına daha çok sokuldum, kolumu omzuna koydum ve neredeyse kulağının içine doğru yaklaştım. "Sana da benimle yatman için para veriyorum, değil mi?"

Tekrar titrediğini fark ettim, gözlerini sımsıkı kapatmıştı ve yüzü kıpkırmızıydı. "E-evet efendim." "Ha, bir de fırsatını bulmuşken madem artık sevgiliyiz belli başlı kurallarımız olmalı. Önce sen başla benimki uzun sürebilir." Bir süre düşündü zaten kulağına yaklaştıkça geriliyordu, bende kolumu indirdim ve kulağından uzaklaştım. "Şey... Sadece, beni aldatmayın efendim. Tek istediğim bu." Gülümsedim. "Evet, bende bundan bahsedicektim." Boynundan tutup göğsüme çektim hala çıplak olduğu için bedenime daha çok  değmesini istiyordum. "Bir çalışan vardı adı şey... Mello. Onunla aran iyi gibi, hm?" Ses gelmedi, yatakta doğrulup arkama yaslandım ve saçlarını okşamaya başladım.

"Meleğim, korkma. Sana zarar vermeyeceğim." "Bunu biliyorum ama eğer konuşursam ona zarar verebilirsin." "Eğer sen istemiyorsan vermem, sonuçta sadece arkadaşsınız. Yine de odada neler oldu anlatıcak mısın yoksa ben gidip Mello'dan öğrenirim." "Tamam, tamam. Anlatıcam, sadece Melloyu rahat bırakın efendim. Benim yüzümden başı belaya girsin istemiyorum." Bakışları bendeyken derin bir nefes verip başımı salladım. "İki kere odama geldi zaten. Birinde adını daha bilmiyordum ve aldığı cezanın sebebini ben sanıyordu. Aramızı düzelttim sonra gitti. İkinci gelişinde ise sizinle tartışmıştık ona içimi döktüm, bana yardımcı oldu. Sonra vakti doldu ve gitti hepsi bu."

Gülümsedim başına bir öpücük kondurdum. "Teşekkürler, meleğim. Sana inanıyorum ve dediğin gibi seni aldatmayacağım, söz." Başını bana doğru çevirdi, gülümsüyordu. Böyle çok daha güzel duruyordu, eğer sırf bir amaç için karşılaşmış olmasak onunla gerçekten çıkardım. "Sıra sizde." "Haklısın. Hmm, bir düşünelim. Ben daha çok senin kurallarında yenilikler yapacağım. Sen artık sadece bir çalışan değilsin sonuçta." Ne kadar iyi yapıyorum bilmiyorum ama bu güvenini kazanmam için gerekli. "Artık seni odana sınırlı tutmayacağım, evin içinde istediğin gibi gezebilirsin. Evden dışarı benden izin alarak çıkabilirsin bahçe de buna dahil. Eğer çok önemli bir durum yoksa sana izin vereceğim zaten. Bir de eğer istiyorsan odanı ayırabilirsin, evin içinde boş olan bir sürü oda var. Birlikte gideriz ve kendine bir oda seçersin ardından-"

Sözümü dudağıma yapışarak böldü. Şaşkın olduğum için ona karşılık veremedim çok geçmeden ayrıldı. "Ben odamdan fazlasıyla memnunum efendim, yakınınızda olmak beni rahatlatıyor." Gülümsedim. "Peki, nasıl istersen." "Yanımda uyur musunuz, sadece bu gecelik..." Eğilip alnından öptüm. "İstersen her gece yanında uyurum, Atsushi." Sonuçta benimde işime gelir, yataktan kalkıcak olursan anında uyanırım. Yavaşça bana daha çok yaklaştı ve sarıldı. Bende elimi başından çektim ve uyumasını izledim. Normalde uyuyamazdım ama nedense birden uyku bastırdı, bende uyuyakaldım.

Bi tık kısa oldu 900 de kaldı ama daha fazla uzatacak bir şey bulmadım, bu yüzden kestim bende:)

Her zamanki gibi smut yazmayı beceremeyen ve bitirmek için elinden geleni yapan ben😊, smut okumak isteyen siz😑
Ama ne yapıyım olmuyor bir türlü, zamanla geliştiririm kendimi umarım:)

Beğendiyseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Kocaman öptüm canlarrr❤️💜

Hayatımın HatasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin