(Yalnız ben bu fotoğraftan ne fantezi- ıhm! Hikayeler kurarım yani:)
Bir süre sonra arabaya binmiş gidiyorlardı. Atsushi cam kenarına oturmuş en köşeye sinmişti. Onu unutmuş olmasını ümit ediyordu. Bir anda arkasından sarıldığında hafifçe titredi. Kıkırdadı ve boynuna bir öpücük kondurdu. "Atsushi, korkma. Sana zarar vermeyeceğim. Ben senin patronun gibi garip zevklere sahip bir pezevenkler değilim aslında..." Tekrar boynunu öptü ama bu sefer bir süre ayrılmayıp emdi. "Tek istediğim Akutagawa'nın elinden her şeyini almak, bilirsin ya bu bir düşmanlık meselesi." Elini nazikçe tuttu ve öptü. "Senden hoşlanıyor değilim veya seni taciz etmek gibi bir derdim de yok, rahatla sadece eve varmayı bekle." Atsushiden ayrıldı ve diğer tarafa oturdu. "Bu arada Luis ben. (Animechhii'nin kocası yani💅)" Atsushi kendini tanıtmak istedi ama sonra zaten bildiğini düşünüp vazgeçti. "Benimle ne yapacaksın?..." Yüzünü eğmiş elleriyle oynuyordu, hem utanıyor hem de korkuyordu. Gülümsedi. "Gidince görürsün tatlım." Herşeyi unutmak ister gibi gözlerini kapatıp arkasına yaslandı. Gözünü açtığında başında onu kucağında taşıyan bir Luis'le karşılaştı.
"N-ne yapıyorsun?!" Sırıttı. "Seni uyandırmak istemedim, çok tatlı uyuyordun." Onu yatağa bıraktı ve karşısına sandalye çekip oturdu. "Bak Atsushi, ben uzun zaman önce Akutagawa'yla yakındım ama emin ol o bana karşı asla affedemeyeceğim bir hata yaptı. O zamandan beri aramızdaki tek şey paradan ibaret ve sende öylesin... Ama fark ettim ki seni diğer sürtüklerden daha çok önemsiyor. Yani seninle bir anlaşma yapmak istiyorum." Atsushi bir süre düşündü, onun gibi biriyle anlaşma yapmak ne kadar doğru bilmiyordu. "Tam olarak ne istiyorsun?" "Seni benden kıskanıp deli olmasını istiyorum ama bunu zor yoldan yapmayacağım... Sadece gerçekten benimmiş gibi davranmanı ve benim için belirli pozlar vermeni istiyorum. Sana biraz dokunucak ve çıplak görücek olabilirim ama asla seni bir ilişkiye girmek için zorlamayacağım. Peki, ne diyorsun?" Bir süre uzattığı eline ve yüzüne baktı. Yala söylüyor gibi görünmüyordu. Hem, Akutagawa'nın onu biraz kıskanması işine gelirdi. Belki ona daha iyi davranırdı... Yavaşça elini uzattı ve sıktı. "Peki, anlaştık." "Güzel..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın Hatası
Fiksi PenggemarShin soukoku kitabı:) Şiddet, zorlama ve işkence tarzı şeyler içerir. Smut var... (Bana bunlarla gel yaa dhskfsbsfsbs)