Mutlu musun?

291 34 2
                                    

Yağız Yalçın (Vini uehara)
Rüya Kaya(Barbara Palvin)
Pınar Aydın(Bridgit Mendler)
Erdem Sancak(Francisco Lachowski)
Anıl Göncü(Cameron Dallas)

Karakterler giderek artacak.Sorularınız varsa hikayenin yorum kısmına ekleyebilirsiniz.Herkezin de emeğe saygı için bölüm sonunda vote yapmalarını rica edebilirim.Biliyorum çok yüzsüzüm ahshvsvsna.
İyi okumalar...

*********
Sabah olmuştu.Pfff şimdi kim okula gidicek?Evet Evet biliyorum,ben :( Bu sıcacık yataktan kalkmayı hangi insan ister ki zaten.Oflaya puflaya kalktım.Bugün pazartesiydi.Okulun ilk günleri olmasına rağmen dersler hep dolu geçiyodu.
Yağız okula gelirmiydi acaba?Belkide asardı okulu.Yine ve yine.Aslında bende pek inek bi öğrenci sayılmam.Biraz insanlara laf atmayı seven ve çok hareketli bi yapım var.Ama bunları insanlara göstermeden önce onları iyice tanıyorum.Ve bugün kendime söz vermiştim.Bugün hiç üzülmiycektim.Ve üzmiycektim yani sanırım.

------------------
Okula geldiğimde dersin başlamasına 18 dakika vardı.
Sınıfta iyi anlaştığım birsürü insan vardı.Ama en sevdiklerim Pınar ve Anıl'dı.
Çantamı sıraya fırlattım.Kantine doğru ilerlerken bir ıslık sesi duydum.Arkaya baktığımda benim mantı beyinlim geliyodu."Rüyaaa!! Günaydın best'im." Ona gülerek cevap verdim."Sana da günaydın bayan sister" Uzun zamandır görüşmüyorduk.Yani 2 gün olmuştu bile.Pınarla kantine geldiğimizde her zamanki gibi eti tutku,laviva,ve çilekli popkek, soda aldık. Şansıma tüküreyim yha.Yağız kantine indiğinde göz göze geldik.Ve mal ben o anda koca çilekli popkeki ağzıma bir atışta yemeye çalışıyordum.Yağız beni görünce gelip yanımıza oturdu ve "bazen insan sadece popkek olmak ister"dedi.O anda domatese döndüğüme eminim.Hemen soğuk sodayı açmaya çalıştım.Tabi bu çabam boşunaydı.Elimle açamazdımki.Ah,salak ben.
Pınar,Yağız'ın dediğine gülerken,bende Yağız'a "sanada meraba Yağız"dedim.O an elimdeki sodayı aldı ve kapağının ucunu masaya koyarak,kapağın üstüne sert bi şekilde vurdu.Evet,soda açılmıştı.Havalı bi şekilde sodayı bana uzattı ve "Sana da günaydın Rüya :) "
Aman Allahım bunlarıda sen yarattın değilmi?Gözlerimi kısıp" teşekkür ederim " dedim.Onun çetesindeki taşlardan Erdem geldi ."Yağız gelsene bi abi ".O anda yine her zamanki gibi havalı bir kalkış yaptı.Yanımızdan uzaklaşırken bana arkasına dönüp çok seksiyyy bi bakış attı."Rüya sen Yağız'a aşıkmısın?"sese döndüm.Pınar bana zafer kazanmış gibi bakışla bakıyordu.Ben aşıkmıydım?
Ben Yağız Yalçın'a mı aşıktım?

-----------------------

Okul bitmişti,eve dönüyordum.Yağız'ı kantinden sonra birdaha görmedim.Neyse zaten akşama beraber çıkacaktık.
Ama ben söz vermiştim.Yağız da dahil bugün gerçek Rüya olacaktım.Rüya gibi olucaktım.Eve girdiğimde
anneme bi öpücük kondurup konuşmasına müsade etmeden hemen odama koştum.Hemen saçlarımı taradım,uçlarını hafif bir su dalgası yaptım.Sağ taraftan sol tarafa yatırdım.Sonra siyah,boyundan bağlamalı,belimi saran ve mini olan siyah elbisemi giydim.Bunu kendime çok yakıştırıyordum.Hemen siyah eyeliner'imi çekip biraz allıkla tamamladım.Hafif rimel sürüp,frambuazlı parlatıcımı sürdüm.Bu tür makyaj çok hoşuma gidiyordu.Normalde pek sevmeyen bir kızım.Ama hem hafif hem çok zarif duruyo.O sırada telefonumun zil sesini duydum.Arayan Yağız'dı.
"Rüya kapıdayım hadi."
Hemen dolabımdan siyah ve bantlı topuklularımı giydim.
Çanta almaya gerek duymadım.Bi telefonumu alıcaktım zaten."Bekleeee!"
Hemen aşağıya indim.Annemin haberi vardı zaten.Onu tekrar öptüm."Güzelmiyim meleğim?" Annem şaşırmışçasına baktı ve "darzssın " dedi.Anne İvanaya özenme.Önünde şu prenses selamından verdim ve hemen çıktım.Yağız tam karşımda bembeyaz bir bugattiyle duruyodu.Arabadan indi ve elimi tuttu.Bu yaptığı çok şaşırtıcıydı.Ama buna mutlu olmuştum.O,beni mutlu etmek için uğraşıyodu.Bende onu etmek için gayret göstereceğim,yani sanırım.
Aramızdaki mesafeyi biraz daha kapattı."Bu kadar güzel olmak zorundamısın sanki.
Şu gözlerinin içinde boğulasım var"dedi ve sırıttı.
"Teşekkür ederim,ama bu kadar övgüye alışık değilim,alıştırmasan iyi edersin."Tam gözlerime bakıyordu.Gözlerimin içine.
Elimi aldı ve kalbinin üstüne götürdü."Bunlar iltifat değildi ufaklık,bunlar gerçekler.Bak kalbim söylüyor,duyuyormusun?"
Söyledikleri beni heyecanlandırıyordu.Kahretsinki karşi konulmaz bir tatlılığı vardı.Dudaklarıma yaklaştı.Sadece nefesimizin seslerini duyuyordum.Sadece iki santim,belkide bir.
"Artık binmeliyiz?"dedim alnı alnıma yaslıydı.Tek eliyle çenemi kavradı,diğer eli elimi tutuyordu."Ne acelen var?Tüm gece bizim."
Haklıydı.Ama o Yağız Yalçındı.Ya beni kullanıp atarsa?.Ben ona güvenmek istiyordum.Sanırım haklıydı Pınar.Ama sözümü unutmadım.Mutlu ol,mutlu et."haklısın gecenin kalanını burda dikilerek geçirmeyelim istiyorum" dedim ve güldüm.Elinden çekiştirerek arabaya getirdim.Güldü ve arabaya bindi.Benim binmediğimi görünce " pardon unuttum,alışık değilim." dedi ve kapımı açtı.İçeri girdiğimde kapıyı kapatmadı ve aynı şu şekilde -_- bacaklarıma bakıyordu.
"Yanımda olmasan bu kadar kısa giymene asla izin vermem,bi dahada giymesen iyi olur.Başka erkeklerin sana bakmasına dayanamıyorum "dedi.
Abartıyla gözlerimi devirdim.Arabaya bindiğinde nedenini bende bilmiyorum ama içimden geldi,o kemerini takarken yanağına bi öpücük kondurdum.Şaşkınlıkla bana bakarken rujumun dudağının kenarında olduğunu fark ettim.Kafasını çevirdiği için dudağının kenarına denk gelmişti.Rujumu yaladı(kendi dudağında kalanını tabiki de fesatlaşmayın)"Artık yanıma her geldiğinde bu ruju sür olurmu frambuaza bayılırım.Ayrıca bunu bir daha ne zaman yaparsın?"dedi gülüp aynı zamanda kaşları kalkıkken."Mutlu oldunmu?"
Soruma yine gülerek cevap verdi."Evet"dedi kafasını sallarken."O zaman bende mutlu olduğumda yapabilirim." sjsjsgvsj yavşama qeyf."Seni mutlu edersem beni mutlu edersin yani?" Cevabım hazır."Evet"
Artık arabayı çalıştırdı ve yolculuk başladı.Radyoyu açtığımda radyoda 'The vamps-Some body to you ' şarkısı çalıyordu.Bu şarkıya bayılıyordum.Yağız şarkıyı mırıldanmaya başlayınca bende ona eşlik ettim.Daha şimdiden çok eğeleniyodum.Mutluydum,
mutluyduk...

Yağmur (Düzenlenicek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin