Yazar Hakkında 20 Bilinmeyen

151 10 9
                                    

_loneliness_ ➡ meydan okumasını kabul ediyorum.

Bende sedanurtokat , dylanatorgirl_13 ve gldnzakçe ' ye meydan okuyorum.

Öyleyse hadi başlayalım!!!

1° Yaşımı ve doğum yılımı açıklamayı pek düşünmüyorum.

2° Yaklaşık yedi senedir kemancıyım.

3° Kendime çok takıntılıyım. Her ne olursa olsun kusurlardan her zaman nefret etmişimdir (kendimde)

4° Her zaman daha iyisini isteyen biriyim. Hırslıyımdır. Elimdekiyle yetinmem.

5° Hikayem hakkındaki vote+yorumlarınızın beni ne kadar mutlu ettiğini kelimelerle anlatabilceğimi sanmıyorum.

6° Evet, bende kaşını kaldıramayanlardanım.

7° Saçlarımın belimi geçtiğini biliyormuydunuz?

8° Açıkçası kimsenin beni sevdiğine inanmıyorum. Kalabalık alanlar benim için = maskeli balo'dur. İnsanlar maskelerini çıkarmalılar.

9° Her insanın içinde bir 'deli' olma arzusu olduğunun farkındayım. Ben o deli'yi dışarı çıkarmaya bayılıyorum. Açıkçası bazı oksijen israflarının düşüncelerini pek de umursamam.

10° Benim arkamdan konuşanların ne kadar gülünç olduklarını ve onların her daim önünde olduğumu bilmek iyi hissettiriyor.

11° Kuzenlerimi canımdan çok severim. Anlatabilceğimi sanmıyorum. Ha bu arada 54 kuzen'e sahibim. Bazıları cidden abim-ablam-kardeşim olarak adlandırabilceğim türden.

12° Bir ablam ve bir erkek kardeşim var. Ablamla hep kavga ederiz. Cadoloz işte ne olucak, hıh!

13° Tüm arkadaşlarım hep çok güzeller be. Örnek: Türkü, pınar, hilal, simge. Bende biraz onlara benzeyeydim eyiydi.

14° Bazen saçma da olsa insanlarla dertleşmek iyi. Mesela şu an bunu okuyordur büyük ihtimalle. Bana her zaman yardımcı olmuştur. "Türkü, iyiki varsın yavrum!"

15° Sanırım saçmaladım biraz. Genelde de böyleyimdir e napalım idare edin biraz he? Ders konusunu gelincee. Derslerim idare eder. Ortalamam 98.5 geldi bu dönem. Küfürlerinizi duyar gibiyim dksksj.

16° Sevgilim falan yok. Özelden bu tür sorular almıştım. Şu an gereksiz geliyor. Gelecekte de pek düşünmüyorum dksjs. Size enişte yok :p

17° Tutumluyumdur. Birde takı takmak çok hoşuma gidiyor. Bence her genç'e yakışan bir şey.

18° Sağlığımı önemsiyorum. Kafama esince sanki victoria secret mankeni gibi hissedip sağlıklı şeyler yiyip, spor yapıyorum. Beni mutlu eden nadir şeylerden.

19° Kıyafetlerime çok önem veririm. Kesip biçtiklerim de var. Hatta giyiyorum. Kendim kesip :) Henüz dikemiyorum ama gelecekte inş. Djdjs.

20° Gelecek için düşündüğüm meslek diyetisyenlik. Geleceğimizin en büyük sorununun obezite olacağını düşünüyorum.

( Yazmak ve okumak hayatımda vazgeçilmezlerim. Onları yazmaya bile gerek duymadım. Bunlar özgür hissettiriyor bana. Bazen dünyadan uzaklaşmak istediğimde mesela)


Yeni bölüm 2 güne gelir yavrularım.

Okuduğunuz için teşekkürler...
Yorumlarınızı bekliyor olacağım!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yağmur (Düzenlenicek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin