Μετα απο 1 χρονο
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
"Ραφελα ξυπναααα... Αμαν πια δε μπορω να καταλαβω τον υπνο στο τσεπακι τον εχεις? Ξυπνα κοριτσι μου θα χασεις την πρωτη ωρα!"
Πφφ αυτη η ενοχλητικη φωνη που την ακουω καααθε πρωι ειναι της μαμας μου(κατερινα)δε ζηταω πολλα μια φορα μονο μια φορα να με αφησει στην ησυχια μου δεν γινεται αμαν πια! Οχχ συγγνωμη τωρα παιρνω και τα λογια της μανας μου???
"Τωρα μωρε τωρααα... ποοο 1 λεπτο ντυνομαι και ερχομαιιι!"
Λεω εκνευρισμενη και πεταω το σεντονι απο πανω μου και σηκωνομαι...παω στο μπανιο και ριχνω γρηγορα γρηγορα κρυο νερο στο προσωπο μου για να ξεξυπνησω.Κοιταζομαι στον καθρεφτη και φτιαχνω λιγο τα μαλλια μου με τα χερια μου στα γρηγορα για να προλαβω.Κατεβαινω οσο πιο γρηγορα μπορω τις σκαλες, παιρνω την τσαντα μου και φευγω για το σχολειο. Ετσι οπως προχωρουσα και ειχα το κινητο στο χερι μου και εψαχνα κατι ξαφνικα...
"Προσεχε μωρε λιγο αμαν... γουρουνα δε μπορεις να κοιτας μπροστα σου απο την κοιλουμπα που εχεις και κοιτας και το κινητο σου για να μην βλεπεις στα σιγουρα τιποτα"
Αυτος ειναι ο γιαννης. Ενα απο τα πιο 'famous' παιδια του σχολειου και της παρεας των φειμους γιατι οοολοι αυτοι οι δηθεν φειμους κανουν παρεα και αρχιζουν και σχολιαζουν οποιον ειναι χαμηλου επιπεδου δηλαδη κατωτερος τους.Μονο η κολλητη μου διαφερει ασχετα που ειναι φειμους δεν με χαρακτηριζει με κανενα απολυτως επιθετο οπως οι αλλοι.
"Συγγνωμη"Του λεω διστακτικα και φοβισμενη για το τι θα ακολουθησει στο σχολειο προχωραω με γοργα βηματα.
Μπαινω στο σχολειο και ακουω την Ιολη να λεει το ονομα μου"Ραφαελα μου ελειψες ποσο χαιρομαι που σε βλεπωωω" λεει και πεφτει πανω μου και με αγκαλιαζει(ηταν Σεπτεμβρης και τοτε ηταν η πρωτη μερα της καινουριας χρονιας αρχιζαμε την 2α λυκειου)
"Αχαχ μωρε ηρεμισε θα με λιωσεις σε λιγο"
"Πες και ενα γεια μωρε πρωτα και ενα μου ελειψες και μενα αμεσως με τον κακο το λογο στο στομα"
"Γεια μου ελειψες και μενα" λεω ενω εχω σκασει στα γελια
"Τωρα τι να το κανω? " λεει ενω κανει την νευριασμενη και καλα
"Συναντησα τον Γιαννη στον δρομο και τον κουτουλησα καταλαθως"της λεω
"Και? Αρχισε παλι? "
YOU ARE READING
Για πάντα μαζί
RomanceΤης υποσχεται να είναι για πάντα μαζί. Θα κρατήσει τον λόγο του; Και αν ναι για πόσο καιρό σημαινει το για πάντα για αυτόν; Πολλές απαντήσεις βρίσκονται στο βιβλίο και ακόμα πιο πολλά ερωτηματικά δημιουργούνται με την σειρά τους σε κάθε σελίδα που γ...