Ραφαελας pov.
Ρ:"Τι ειπες;"
Εχω μεινει με το στομα ανοιχτο..
Μ:"Αυτο που ακουσες."
Λεει και ερχεται με φορα πανω μου..με πιανει απο την μεση με το ενα χερι και με το αλλο μου πιανει τον λαιμο..με φιλαει με παθος και το χερι του σιγα σιγα κατεβαινει προς τα οπισθια μου..Με ανασηκωνει λιγο και βαζω τα ποδια μου γυρω του. Με κολλαει στην πορτα και με φιλαει σαν να μην υπαρχει αυριο. Απομακρυνει τα χειλη του μακρια απο τα δικα μου αλλα εγω ακομα θελω να τα γευτω.."στερεωνει" το κεφαλι του πανω μου ακουμπωντας το κουτελο του στο δικο μου ετσι ωστε να με κοιταζει κατευθειαν στα ματια..βαριανασενουμε και προσπαθουμε να συγχρονισουμε τις ανασες μας.
Μ:"θελω.."
Ρ:"Μμ;"
Μ:"Να ξερεις πως απο δω και στο εξης..εισαι μονο δικια μου..μονο"
Ρ:"Αποδειξε το μου"
Του λεω ενω τον κοιταω βαθια στα ματια..
Μ:"Ευχαριστως"
Λεει και με πιανει απο τα μπουτια για να μην πεσω ετσι οπως προχωραμε προς το δωματιο του..
Μπαινουμε μεσα και με ριχνει στο κρεβατι...ανεβαινει πανω μου.
Μ:"Δεν ξερεις ποσο καιρο περιμενα αυτην την στιγμη..να σε φιλησω..να αγγιξω αυτο το υπεροχο σωμα σου"
Μου βγαζει την ζακετα και την πεταει στο πατωμα..μου δινει ενα απαλο φιλι στα χειλη μου και ξανα γυρναει στην θεση που ηταν..Μου βγαζει σιγα σιγα την μπλουζα μου ενω συγχρονως επεξεργαζεται το σωμα μου. Την πεταει κατω..Μου φιλαει τον οφαλο και μετα μου χαριζει υγρα φιλια ενω ανεβαινει προς το στηθος μου. Εχει φτασει πια στο στηθος και εγω κλεινω τα ματια μου..Μπορει να τα εχω κλειστα αλλα νιωθω το βλεμμα του Μυρωνα να με χτυπαει..
Μ:"Ανοιξε τα Ραφαελα..σου εχω εξηγησει καποια πραγματα ετσι δεν ειναι; Μην αγχονεσαι και μην νιωθεις ασχημα μωρο μου"
"Χμμ μαλλον πρεπει να κανουμε μια ακομη συζητηση για αυτο το θεμα καποια στιγμη"
Μου πιανει το χερι και με κοιταει..ανοιγω τα ματια μου και τον κοιταω με ενα απολογητικό βλεμμα..Μου αφηνει το χερι και παει για ακομη μια φορα στο στηθος μου..Κλεινω τα ματια μου..παλι. Μου αφηνει υγρα φιλια σε ολο μου το στηθος εκτος την ρωγα. Ανασηκωνεται λιγο και φυσάει το στηθος μου με αποτελεσμα οι ρωγες μου να ερεθιστουν..Μου δινει ενα πεταχτο φιλι και πιάνει με το ενα του χερι την ρωγα μου τριβοντας την..ενω πιπιλαει την αλλη. Μολις εχει τελειωσει με το στηθος μου ανεβαινει στον λαιμο μου. Με φιλαει απαλα και στην συνέχεια δαγκωνει και πιπιλαει τον λαιμο μου..βγαινει ενας αναστεναγμος απο το στομα μου..απο την ηδονή αλλα και απο τον πονο που ενιωθα σε καθε δυνατη δαγκωνια του. Με φιλησε σε καθε δαγκωνια-πιπιλια που μου ειχε κανει και εστρεψε τα χειλια του στα δικα μου.
Αρχισε να με φιλαει..μου δαγκωσε το κατω χειλος και ετσι μου βγηκε ενας ακομη αναστεναγμος..εκεινη την στιγμη βρηκε την ευκαιρια να βαλει και την γλωσσα του μεσα στο "παιχνιδι"..υστερα κατεβαινει και μου ξεκουμπωνει το τζιν.
Ανασηκωνομαι λιγο για να τον βοηθησω να το βγαλει και το βγάζει..μου δινει ενα φιλι στην περιοχη μου πανω απο το εσωρουχο και μου χαμογελαει..μου κατεβαζει σιγα σιγα το εσωρουχο ενω σε καθε κινηση που κανει για να το κατεβασει μου χαριζει και απο ενα απο τα υπεροχα φιλια του. Μου το κατεβαζει και δαγκωνω αμεσως τα χειλη μου..μου χαιδευει για λιγο τα μαλλια μου ενω με κοιταει και στην συνεχεια με φιλάει σε ολο μου το σωμα..κατεβαινει στην περιοχη μου και μου λυγίζει τα ποδια..τα ανοιγει λιγο και υστερα μου χαιδευει την περιοχη..με φιλαει και μετα με βαζει στο στομα του..Το ευχαριστιομουν οσο τιποτα αλλο..οσπου καποια συιγμη ηθελε να συνεχισει μπενοντας μεσα μου..εβγαλε την φορμα του,το μποξερακι και εβαλε ενα προφυλακτικο..την ωρα που πηγε να μπει μεσα μου εβαλα το χερι μου στο γραμωμενο στηθος του και τον σταματησα.
YOU ARE READING
Για πάντα μαζί
RomanceΤης υποσχεται να είναι για πάντα μαζί. Θα κρατήσει τον λόγο του; Και αν ναι για πόσο καιρό σημαινει το για πάντα για αυτόν; Πολλές απαντήσεις βρίσκονται στο βιβλίο και ακόμα πιο πολλά ερωτηματικά δημιουργούνται με την σειρά τους σε κάθε σελίδα που γ...