Part2

375 37 0
                                    

Α:"Αντε ελα"

Ρ:"εε...ναι ναι"

Μπηκα μεσα και το θαυμαζα. Ειχε δερματινα καθησματα και ενα μεθυστικο αρωμα που μπορει να γινοταν και το ναρκωτικο σου αν το μυριζες συνεχεια. Ηταν απλα τελειο. Και ηταν και απο μεσα ολόιδιο με του Μυρωνα. Το ιδιο αρωμα, τα ιδια αναπαυτικα καθησματα…. Απλα υπεροχο!!

Α:"Φτασαμε λοιποοον"

Κατεβηκαμε και αντικρισα το μικελ που χθες μου ειχε πει η Ιολη να ερθουμε αλλα εγω αρνηθηκα.
Ηταν πολυ ωραιο.

Α:"καθομαστε σε αυτο το τραπεζι?  "

Ρ:"ναι δεν με νοιαζει"

Α:"χμμ τι θα παρεις? "

Ρ:"αν σου πω δε ξερω?  Χαχαχ εσυ? "

Α:"εμμ ενα φρεντο καπουτσινο. Παρε εναν καφε τοτε και εσυ"

Ρ:"δε μου αρεσουν. Κατι αλλο? "

Α:"παρε ενα μιλκ σεικ τοτε"

Ρ:" χμμ ναι καλη ιδεα. Ενα μιλκ σεικ θα παρω με γευση μπανανα"

Ναι ενα απο τα αγαπημενα μου. Ελπιζω να εχει μπανανα γιατι αλλιως δεν θα παρω τιποτα.

Α:"ωραια λοιπον"

•°•°•°•°•°•°•
Μετα απο την παραγγελια

Ρ:"τι αλλα? "

Α:"μπααα εδω τιποτα εσυ? "

Ρ:"χμμ και γω… εχεις κοπελα? "

Α:"μπαα ακομα να τυχει η καταλληλη και η τυχερη που θα με παρει"

Ρ:"οοπα ρε ψωνιο κατεβα λιγο απο το καλαμι που εχεις ανεβει γιατι δεν σε βλεπω απο τοοοσο ψηλα που εχεις παει :3 "

Α:"αχααχαχ αφου εισαι κοντη λογικο… αχαχαχαχ"λεει ενω εχει σκασει στα γελια

Ρ:"σκασε ρε μαλακισμενοο χαχαχαχ"

Α:"καλα καλα τελοσπαντων εσυ εχεις αγορι? "

Ρ:"μπαα και με βλεπεις ετσι οπως ειμαι να με θελει κανεις? "
Πιο πολυ ηταν ριτορικη αυτη η ερωτηση που εκανα αλλα ξερω οτι θα απαντησει

Α:"σιγουρα θα ειναι καποιος απλα δεν το εχεις προσεξει"λεει ενω με κοιταει μεσα στα ματια μου και μου πιανει το χερι. Να τος παλι ο ηλεκτρισμος μα τι εχω παθειιι?
Απομακρινω μηχανικα και γρηγορα το χερι μου απο κοντα του…

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Μετα την καφετερια

Για πάντα μαζίWhere stories live. Discover now