--Να διαβάζετε τα μαύρα γράμματα στο τέλος του κάθε παρτ μου γιατί εκτός από μαλακιες καμιά φορά λέω και σημαντικά πράγματα.. Καμία φορά ομως:(--
Δεκέμβρης
Μυρωνας pov.
Οι μέρες έχουν περάσει..εχει μπει ήδη ο μήνας Δεκέμβρης και τα σχολεία έκλεισαν. Μεθαύριο είναι Χριστούγεννα και σκέφτομαι να κάνω κάποιο δώρο στην Ραφαέλα. Κάποιο ξεχωριστό δώρο.. Περίεργο. Αλλά δεν ξέρω τι. Θα ζητήσω και την βοήθεια της Έλενας και της Ιολης. Τώρα βρίσκομαι μαζί με την Ραφαέλα στην Αθήνα στο σπίτι των γονιών μου. Ήρθαμε την Παρασκευή και αύριο το βράδυ φεύγουμε για να περάσουμε τα Χριστούγεννα στα Χανιά μαζί με τους άλλους. Την γνώρισα στους γονείς μου ως την κοπέλα μου και μελλοντική γυναίκα μου χαχ αν και το είπα για πλάκα το εννοούσα. Ακομα και που την γνώρισα στους γονείς μου η Ραφαέλα ντρέπεται ακόμα αλλά που θα πάει θα νιώσει άνετα. Σήμερα η μητέρα μου κάνει τραπέζι για να μας αποχαιρετήσει και έχει καλέσει όλο μας το σόι..Απλα φεύγω και πάω πίσω εκεί που εμενα.. Δεν πάω στον πόλεμο.
Μα(μα μύρωνα) :"Αντε ελάτε το τραπέζι είναι ετοιμο"
Ακούγεται η φωνή της μητέρας μου μέσα από το σαλόνι που τόσο μου είχε λείψει να την ακούω..
Μ:"Ερχομαστε"
"Έλα παμε"Ρ:"Ναι"
Μπαίνουμε μεσα στο σαλόνι και ολοι οι καλεσμένοι είναι στο τραπέζι. Ακόμα και οι φίλοι των γονιών μου έχουν έρθει.
Μα:"Αντε καθίστε παιδιά μου"
Η Ραφαέλα έχει μείνει να κοιτάζει τους καλεσμένους ενώ ντρέπεται ακόμα και να κάτσει.
Μόλις το καταλαβαίνω την πιάνω από την μέση χαϊδεύοντας την και προχωράμε προς τις θέσεις μας. Η θέση της είναι δεξια από τον Μάριο τον 21χρονο ξάδερφο μου. Είναι ψηλός καστανομαλλης πολύ καλό παιδί. Και από δεξιά της είμαι εγώ. Οπότε στην ουσία είναι ανάμεσα σε δύο άντρες. Ελπίζω να μην νιώθει πολύ άβολα που κάθεται με κάποιον που δεν ξέρει.Π(ωλινα):"Στην υγεία σας και του χρονου"
Λέει η 16χρονη ξαδέρφη μου ακουμπωντας το ποτήρι της με τα άλλα. Δεν μπορώ να την καταλάβω ειλικρινά χαχα. Είναι 16 χρονών και καμιά φορά κάνει λες και είναι 30. Τέλος πάντων.. Αρχίζουμε να τρώμε και η ώρα πέρασε ενώ η Ραφαέλα τώρα συζητάει με την μητέρα μου.
Ρ:"Ναι ναι"
Μα:"Ωραια"
"λοιπόν πάω να φέρω το γλυκο"Ρ:"Έρχομαι να σας βοηθησω"
YOU ARE READING
Για πάντα μαζί
RomanceΤης υποσχεται να είναι για πάντα μαζί. Θα κρατήσει τον λόγο του; Και αν ναι για πόσο καιρό σημαινει το για πάντα για αυτόν; Πολλές απαντήσεις βρίσκονται στο βιβλίο και ακόμα πιο πολλά ερωτηματικά δημιουργούνται με την σειρά τους σε κάθε σελίδα που γ...