Ραφαελας pov.
Δακρυα εχουν μουσκεψει το προσωπο..
Τρεχω προς το σημειο αυτο και δεν τον ειδα..ρωτησα,κοιταξα στο ασθενοφορο μεσα..αλλα τιποτα!
Τελικα δεν ηταν αυτος..καλα ειδα την μηχανη..και σωστα πιστευα πως ηταν του Μυρωνα γιατι ηταν η ακριβως ιδια..αλλα μολις ειδα πως δεν εχει παθει τιποτα ενα βαρος μου εφυγε..αληθεια θα πεθαινα αν παθαινε κατι. Και τωτα που μιλαμε που να ειναι; Τρεχω προς το σπιτι και απο μακρια διακρινω την μηχανη του..αμεσως ενα χαμογελο σχηματιστηκε στα χειλη μου..μπορει να ειδα πως δεν ηταν αυτος εκει αλλα με το να βλεπεις οτι τουλαχιστον σε εκεινο το τροχαιο 100%..δεν ηταν αυτος..χαιρεσαι. Χτυπαω το κουδουνι..τιποτα..ξανα χτύπησα καμια 10αρια φορες αλλα τιποτα παλι..αποφασισα να τον παρω τηλεφωνο..ας ελπισουμε πως το εχει μαζι του!Μ:"Μμμ;"
Ρ:"Μουξεις..ανοιξε μου τωρα!"
Μ:"Καλα μωρε μην φωναζεις ανοιγω ανοιγω"
Με το που μπαινω μεσα τρεχω κατα πανω του και τον αγκαλιαζω.
Μυρωνας pov.
Μ:"Τι επαθες;"
Ρ:"Ευτυχως..εισαι καλα..αν παθαινες κατι αληθεια δεν ξερω και εγω τι θα εκανα χωρις εσενα..σαγαπαω"
Μ:"Και εγω σαγαπαω.."
Της λεω και την σφιγγω πανω μου.
"Ραφαελα μου ομως πες μου..τι εγινε;"
Ρ:"Ειχαμε συνεννοηθεί να ερθεις να με παρεις με την μηχανη..εε εγω αφου ειδα πως αργησες πηρα τον δρομο για εδω..στην πορεια ομως ειδα ενα ασθενοφορο,αστυνομια και μια μηχανη κατω..εε δεν ηθελε πολυ..και ετσι υπεθεσα πως.."
Μ:"Σσσσς"
"Τωρα ειμαστε μαζι..ηρεμησε"Της λεω καθως ειναι ακομα στην αγκαλια μου και εχει μουσκεψει με τα δακρυα της την μπλουζα μου..
Μ:"Συγγνωμη..για ολα..συγγνωμη που σου εκανα την ζωη μαρτυριο παλια..συγγνωμη που ακομα και οταν ηρθα να επανορθωσω ξανα αρχισα για λιγο παλι τα ιδια..συγγνωμη για τις προαλλες..συγγνωμη για ολα..χαρης εμενα ολα στην ζωη σου πανε σκατα..ολα"
Νιωθω καποια δακρυα να πανε να κανουν την εμφανιση τους αλλα δεν αφηνω να εμφανιστουν..Δεν μπορω να βλεπω συνεχεια να την κανω να κλαιει..να ειναι νευριασμενη ή στεναχωρημενη..Δεν μπορω..για ολα αυτα που της συμβαινουν ειμαι εγω η αιτια σε γενικες γραμμες..Την βγαζω απο την αγκαλια μου και απομακρύνομαι..Ερχεται ξανα κοντα μου και κανει προσπαθεια να με αγκαλιασει..ματαια..την σπρώχνω αλλα οχι με δυναμη.
YOU ARE READING
Για πάντα μαζί
RomanceΤης υποσχεται να είναι για πάντα μαζί. Θα κρατήσει τον λόγο του; Και αν ναι για πόσο καιρό σημαινει το για πάντα για αυτόν; Πολλές απαντήσεις βρίσκονται στο βιβλίο και ακόμα πιο πολλά ερωτηματικά δημιουργούνται με την σειρά τους σε κάθε σελίδα που γ...