Part14

306 29 0
                                    

Μυρωνας pov.

Ντριιιννν

Ακουω το ξυπνητηρι μου το οποιο μου δηλωνει οτι η ωρα εχει παει 7 το πρωι. Εχουμε σχολειο για αυτο το εβαλα να χτυπησει 7. Αλλιως θα ξυπνουσα 2 ή 3 το μεσημερι. Μεσα στην αγκαλια μου ειναι ακομα η Ραφαελα. Βγαζω το χερι μου απο γυρω της και στηριζω πανω του το κεφαλι μου, και την παρατηρω που κοιμαται.
Ειναι τοσο ομορφη οταν κοιμαται, τοσο αθωα... τα χαρακτηριστικα του προσωπου της ειναι πολυ χαλαρα. Καμια απολυτως σχεση με χθες που ηταν νευριασμενη. Χαιρομαι παρα πολυ που ειναι στην ζωη μου. Μπορει να μην ειναι σαν κοπελα μου αλλα ειναι σαν φιλη μου... και αυτο μου αρκει. Αλλα δεν εγγυομαι οτι καποια στιγμη δεν θα γινει δικη μου.

Ρ:"εμμ ξερεις με κανεις να νιωθω αβολα" μου λεει αλλα ακομα τα ματια της ειναι κλειστα.

Μ:"γιατι τι κανω? "
Της λεω και χαμογελαω.

Ρ:"ξερεις"

Μ:"δεν ξερω"

Ρ:"αυτο που με κοιτας"

Μ:"δεν σε κοιταω"

Ρ:"αα ναι εε? Και τι κανεις τοτε? " μου λεει ενω γελαει.

Μ:"Σε παρατηρω που κοιμασαι"

Μα πως καταλαβε οτι την κοιταζω?

Ρ:"μμ και τι καταλαβες απο ολο αυτο? "

Μ:"οτι εισαι πολυ ομορφη οταν κοιμασαι"

Ρ:"μονο οταν κοιμαμαι? " τωρα πια εχει ανοιξει τα ματια της και με κοιταει, ενω εχει στηριξει και αυτη το κεφαλι της στην παλαμη του χεριου της.

Μ:"χαχ οχι βεβαια εσυ εισαι ομορφη παντα" της λεω και την φιλαω στο μαγουλο.

"Αντε ντε"

Ρ:"γιατι που θα παμε? "

Μ:"εχουμε σχολειο σημερα, το ξεχασες? "

Ρ:"αα ναι το ξεχασα"

Μ:"αντε ντυσου να παμε απο το σπιτι σου, να παρεις ρουχα να ντυθεις και να παρεις οτι χρειαζεσαι για το σχολειο. Και θα ξαναπαμε οταν σχολασουμε να παρουμε γενικα τα πραγματα σου να τα φερουμε εδω"

Ρ:"Ναι αλλα δεν εχω διαβασει τιποτα"

"Και εμμ βασικα βαριεμαι να παω σημερα. Πηγαινε εσυ αν ειναι και γω θα κατσω εδω να σε περιμενω μεχρι να σχολασεις"

Μ:"αυτο αποκλειεται. Δεν σε αφηνω μονη σου. Θα κατσω και γω"

Ρ:"μυρωνα αληθεια πηγαινε. Ετσι και αλλιως μια χαρα ειμαι εγω εδω. Και επισης μην ξεχνας οτι εχεις και κατι απουσιες που μαζευονται. "

Για πάντα μαζίWhere stories live. Discover now