Part11

295 30 0
                                    

Ενα μικρο για καληνυχτα...

Μυρωνας pov.

Της ανοιγω την πορτα και βγαινουμε εξω... πιανω στο χερι μου τον διακοπτη του αυτοκινητου και παταω το κουμπι για να ανοιξει το αμαξι.
Ακουμπαω με το χερι μου το κρυο χερουλι της πορτας και την ανοιγω για να μπει μεσα.
Παω απο την αλλη μερια του αυτοκινητου και καθομαι στην θεση του οδηγου. Βαζω μπρος και ξεκιναω με προορισμο το κλαμπ. Με την Ραφαελα δεν μιλησαμε καθολου την διαρκεια της διαδρομης μας.
Φτανουμε εξω απο το κλαμπ και αραζω καπου εκει κοντα. Κατεβαινω της ανοιγω την πορτα να κατεβει και αυτη και την κλεινω. Παω διπλα της και τυλιγω το χερι μου γυρω απο τον ωμο της. Προχωραμε προς την εισοδο και μπαινουμε μεσα. Ολα τα βλεματα επεσαν πανω της.

Μ:"πρεπει να προσεχεις σημερα γιατι μπορει να σε κλεψει κανεις"

Της λεω χαμηλοφωνα στο αυτι της και αμεσως ανατριχιαζει με την ζεστη ανασα μου που την χτυπαει στο αυτι της.

Ρ:"χαχαχ γιατι να με κλεψουν? "

Μ:"ναι δεν βλεπεις πως σε κοιταζουν ολοι οι λυγουριδες"

Ρ:" χμμ τοτε να με προσεχεις εσυ"

Μ:"μεινε ησυχη αυτο θα κανω"

Της λεω και παμε προς τα παιδια που καθοντουσαν πισω πισω...

Ρ:"Γεια"

Μ:"γεια"

Ολοι: "γειαα τι κανετε? "

Ρ:"μια χαρα ειμαστε εσεις? "

Ολοι: "καλα καθηστε"

Μας λενε και η Ραφαελα καθεται διπλα στον Αντωνη... οοοχι δεν θα το αφησω ετσι. Περνω λοιπον και γω την αποφαση και παω διπλα στην Ραφαελα. Κολλητα μπορω να πω βασικα.

Α:"πως και απο δω? "

Με ρωταει με ενα ειρωνικο υφακι ο Αντωνης και μου απευθυνει τον λογο... Ααα δεν θα τα παμε καλα την βλεπω την δουλεια εγω...

Μ:"η Ραφαελα επεμενε να ερθω αλλιως δεν θα ερχομουν να δω τα μουτρα σου...αλλη ορεξη δεν ειχα... γιατι υπαρχει προβλημα? "

Με κοιταει με ενα βλεμα λες και εφαγε κατι ξινο και τωρα μιλαει στην Ραφαελα. Στηνω αυτι και προσπαθω να ακουσω τι λενε.

Α:"γιατι του ειπες να ερθει? "

Ρ:"γιατι ηθελα να ερθει μαζι μου"

Α:"καλα καλα μηπως τα ξαναφτιαξατε? "

Ρ:"οχι τι λες? Απο που και οσπου? Και βασικα γιατι να σου πω? "

Α:"τελος παντων σορυ τι θα παρεις? "

Ρ:"εμμ μια βοτκα"

Α:"ωραια παω να την παρω"

Ρ:"οχι ασε παω εγω που να του πω πως την θελω"

Α:"αα οκευ"

Ρ:"Μυρωνα θες κατι να σου φερω? "

Μ:" εε... μπα τιποτα "

Σηκωνεται και ετσι οπως σηκωνεται η φουστα της παει πιο πανω και φαινονται λιγο τα οπισθια της και το εσωρουχο της. Βλεπω τον Αντωνη που το κοιταει και δαγκωνει τα χειλια του. Θα τον σκοτωσω αυτο ηταν... πιανω την Ραφαελα απο το χερι και την γυριζω προς την μερια μου της το λεω και αμεσως κατεβαζει την φουστα της.

Ρ:"ευχαριστω αλλοι θα κοιτουσαν σαν λιγουρια και δεν θα μου το ελεγαν" μου λεει και μου δινει ενα φιλι στο μαγουλο...

Ρ:"παω πρωτα λιγο τουαλετα και μετα θα παρω την βοτκα"
Λεει σε μενα και στον Αντωνη και φευγει

Βλεπω τον Αντωνη που εχει προσεξει την ολη σκηνη και να βγαζει αφρους απο τα αυτια που λεει ο λογος...
Βλεπω τον Αντωνη μετα απο ενα λεπτο να σηκωνεται απο την θεση του και να πηγαινει προς τις τουαλετες. Τον ακολουθω χωρις να με καταλαβει για να δω σε ποιες τουαλετες θα παει.
Και τον ειδα να ανοιγει την πορτα και να μπαινει στις γυναικιες... πηγαινω στην πορτα και προσπαθω να ακουσω αν θα πει τιποτα...

Α:"Ραφαελα εισαι εδω? "

Ρ:"ναι περιμενε λιγο"
ακουω μια πορτα να ανοιγει και να κλεινει οποτε θα βγηκε η Ραφαελα.

Ρ:"ελα πες μου... εμμ και κατα πρωτον γιατι μπηκες στις γυναικιες? "

Α:"ηθελα να σου πω κατι... "

Ρ:"και γιατι δεν μου το λες εξω? "

Α:"γιατι ειναι τα παιδια"

Ρ:"ωραια πες μου"

Α:"να εεμμμ ηθελα να σου πω οτι......."

Και ακουσα αυτο που δεν ηθελα να ακουσω... οχι ρε γαμωτο... τι θα απαντησει τωρα η Ραφαελα?

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

Λοιπον τελος και αυτο το μικρο παρτ... τι λετε να ειπε ο Αντωνης στην Ραφαελα?
Νομιζω βασικα καταλαβατε...

Χμμ τι θα απαντησει η Ραφαελα?
Θα δουμε στο επομενο

Καληνυχτα σας <3

#Noisers
#VKators

Για πάντα μαζίWhere stories live. Discover now