Part19

204 28 4
                                    

Ραφαελας pov.

Ηταν ο Μυρωνας..(Βσκ ποιος αλλος αλλα τεσπα:(( )..με φιλαει απαλα στον ωμο και μου χαιδευει το χερι.

Μ:"Παμε να κοιμηθουμε"

Γνεφω με το κεφαλι μου καταφατικα και ανεβαινουμε στο δωματιο του. Αλλαζω, ξαπλωνουμε και με κλεινει στην αγκαλια του.

Μ:"Συγγνωμη"

Λεει και γυρναω προς την μερια του..του δινω ενα φιλι στο μαγουλο και παιρνω παλι την θεση που ειχα. Με σφιγγει πιο πολυ και τοτε κλεινω τα ματια μου ενω βυθιζομαι στις σκεψεις μου. Ο Μυρωνας εχει αλλαξει παρα πολυ..προς το καλυτερο βεβαια. Δεν νιωθω κατι για αυτον..Τον βλεπω σαν εναν πολυ καλο φιλο. Μπορει να περασαμε οτι περασαμε αλλα τωρα εχει αλλαξει και φαίνεται κατα πολυ. Με τον Αντωνη τωρα δεν ξερω τι γινεται..δεν νιωθω πια αυτον τον περιεργο ηλεκτρισμο που ενιωθα παλια..μαλλον ηταν απλα ενας χαζος ενθουσιασμος και τιποτα παραπανω..δεν ξερω. Δεν τα εχουμε αλλα με φιλαει,ειμαστε αγκαλια και τετοια..μαλλον ειναι κατι σαν "τεστ" αν αντεχουμε να ειμαστε μαζι..Εχω παρει αποφαση να του πω πως εκεινη την μερα που ηθελα τοσο πολυ να κανουμε σεξ..δεν ηθελα πραγματικα..και να μεινουμε δυο καλοι φιλοι και τιποτα παραπανω..οπως παλια!!
Σταματαω τον μονολογο και πεφτω σε εναν βαθυ υπνο.

⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪

Η ωρα ειναι 7:00
Ο Μυρωνας δεν ειναι διπλα μου οποτε σκεφτομαι οτι θα ειναι κατω. Παω στο μπανιο και πλενω τα δοντια μου,πλενω το προσωπο μου και φτιαχνω λιγο τα μαλλια μου. Κατεβαινω κατω και φωναζω το ονομα του..Αλλα ματαια..δεν απανταει. Εχω ψαξει σε ολα τα δωματια και δεν τον βρισκω πουθενα. Παιρνω το κινητο στα χερια μου και τον παιρνω τηλεφωνο. Ακουω ενα κινητο να χτυπαει στο μεσα δωματιο και αμεσως καταλαβαινω πως ειναι του Μυρωνα..Ωραια τωρα κλεισαμε. Ξεχασε και το κινητο του. Ουτε ενα σημειωμα δεν αφησε ο βλακας για να ξερω που παει..Ελπιζω να ειναι καλα και να γυρισει το συντομοτερο..δεν θελω να παθει κατι..Ανεβαινω πανω και ψαχνω τι να φορεσω..βγαζω εξω μια φορμα σε χρωμα κοκκινο και μια φουτερ bdtk γκρι και τα βαζω..παιρνω τα σκουρα μπλε all star μου και τα φοραω.Προχωραω ξανα προς το μπανιο και πιανω τα μαλλια μου σε μια αλογοουρα. Ακουω την πορτα να ανοιγει ενω βαζω τα βιβλια στην τσαντα μου.

Ρ:"Ηρθες;"

Μ:"Ναι"

Κατεβαινω κατω και τον βλεπω να στεκεται στην πορτα.

Ρ:"Ελα ρε Μυρωνα..που ησουν τοση ωρα;"

Μ:"Ειχα παει εδω πιο κατω στον φουρνο να παρω κατι να φαμε πριν παμε σχολειο"

Για πάντα μαζίWhere stories live. Discover now