Part13

316 30 1
                                    

Βλεπω τον Μυρωνα να στεκεται στην πορτα της κουζινας και να μας κοιταει… ειναι ετοιμος να κλαψει αλλα και να τα σπασει ολα εδω μεσα…
Πιανω γρηγορα την μπλουζα μου  και την βαζω. Βαζει γρηγορα ο Αντωνης το πουκαμισο χωρις να το κουμπωσει και παει να φυγει λεγοντας μονο ενα…

Α:"εγω να φευγω"

Μ:"δεν εχεις να πας πουθενα"
Του λεει ενω τον εχει πιασει απο τον γιακα του πουκαμισου.

Α:"παρε τα κουλα σου απο πανω μου"

Ο Μυρωνας βγαζει τα χερια του απο πανω του και κανει ενα βημα πισω.
Ο Αντωνης κανει ξανα μια προσπαθεια για να φυγει. Μα τι κανει?  Κανονικα επρεπε να κατσει εδω μαζι μου τωρα.

Μ:"εισαι μαλακας? "

Α:"πως με ειπες? "

Μ:"αυτο που ακουσες… την αφηνεις μονη της μετα απο αυτο που πηγατε να κανετε… (κλεινει τα ματια του και κανει τα χερια του γροθιες)  με ενα αλλο αγορι χωρις να της πει τιποτα?  Ξερεις τι μπορει να της κανω εγω μετα ετσι οπως ειναι?  Χωρις ρουχα? "

Μονο με την σκεψη στο τι μπορει να μου κανει ανατριχιαζω ολοκληρη…

Α:"την εμπιστευομαι"

Μ:"ασε την Ραφαελα… εγω ακομα και να μην θελει μπορω να της κανω οτι γουσταρω… δεν φοβασε μην παθει τιποτα? "

Α:"εμπιστευομαι την Ραφαελα και θα εκανε τα αδυνατα δυνατα για να μην γινει τιποτα"

Μα καλα μονο αυτο εχει να πει?  Αν ο Μυρωνας με βιασει?  Που δεν θα το κανει… του εχω εμπιστοσυνη. Αλλα αν το εκανε τι??  Με εμενα θα τα εβαζε? Δεν το πιστευω αυτο που ακουω.

Α:"πρεπει να φυγω… γεια Ραφαελα"

Του ριχνω ενα χαμογελο γεματο ειρωνια και κοιταω κατω με το που ο Αντωνης κλεινει την πορτα.

Μ:"γιατι? "

"Πως μπορεσες να πεις οτι τον αγαπας?  Πως το εκανες?  Πως μπορεσες να τον αφησεις να ακουμπησει το σωμα σου και να κανετε σεξ? Πωωως? "
Μου λεει καθως ειναι παρα πολυ εκνευρισμενος.

Ρ:"πρωτον μιλα μου πιο ωραια καιιι… "

Μ:"οπως θελω θα σου μιλαω"

Ρ:"δευτερον τον αγαπαω τον Αντωνη ετσι μπορεσα και του το ειπα. Ενταξει? "

Μ:"Ραφαελα ξυπνα…. Δεν σε αγαπαει… σε θελει μονο για να περασει την ωρα του και να σε πηδαει. Δεν το καταλαβαινεις? "

Για πάντα μαζίWhere stories live. Discover now