Part9

283 31 0
                                    

Επομενη μερα Πρωι
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

Ραφαελας pov

*
*
*

Ξυπναω απο τον ενοχλητικο αυτον ηχο του ξυπνητηριου μου… Για να χτυπαει σημαινει οτι εχει παει κιολας 10:00…
Βγαζω το σεντονι απο πανω μου και παω να συκωθω… μα μου ειναι αδυνατον. Νιωθω το κεφαλι μου παρα πολυ βαρυ και για ολα αυτα φταιει οτι ειχα πιει παρα πολυ χθες… τι το πινω γαμωτο αφου βλεπω οτι δεν το μπορω?

Σηκωνομαι με δυσκολια απο το κρεβατι μου και παω προς το μπανιο. Κανω ενα ντουζ και παω στην ντουλαπα μου…  Φοραω ενα τζιν και μια κοντομανικη μπλουζα. Μπορει να ειναι τελη Οκτωμβριου αλλα εχει ακομα πολυ ζεστη. Παω κατω στην κουζινα, περνω 2 ντεπον και ενα ποτηρι νερο και το πινω. Φτιαχνω τρεις - τεσσερεις φρυγανιες με βουτυρο και μαρμελαδα. Τις τρωω και μετα παω στο σαλονι να δω κανενα θριλερ. Καποια στιγμη σταματαω την ταινια και σκεφτομαι να παρω την Ελενα τηλεφωνο να δω τι κανει. Ααα ναι ωραια δεν εχω κινητο… ειναι στον Μυρωνα τι καλα… Σηκωνομαι και παω στην κρεβατοκαμαρα των γονιων μου. Ανοιγω το σερταρι του κομοδινου και ευτυχως βρισκω το παλιο κινητο μου που τωρα το εχουμε για ωρα αναγκης…. Μηπως και χασει καποιος το κινητο του οπως εγω… περνει αυτο…. Ουφφφ πως το θυμηθηκα οτι το εχουμε εκει….  Ξαφνικα ακουω το κινητο να χτυπαει. Κοιταζω την οθονη και βλεπω 'Αγνωστος αριθμος'. Δεν το σηκωνω και συνεχιζω να παρακολουθω την ταινια οταν ομως παλι ξανακουγεται ο ηχος που μου δειχνει οτι καποιος με παιρνει. Παλι αγνωστος αριθμος…το σηκωνω και…

Ρ:" ναι? "

Αγνωστος: "….. "

Ρ:" ναιι? "

Αγνωστος: " Ραφαελα θελω… θελω να σου πω κατι"

Ρ:" Μυρωνα… σε παρακαλω δεν εχουμε να πουμε τιποτα απολυτως"

Μ:" δεν ειναι για αυτο… εμμ θελω να σου ζητησω κατι… χεστο αυτο που εγινε χθες βασικα"

Ρ:"……  εμμ καλα"

Μ:"θες να ερθεις απο το σπιτι μου σε 10 λεπτα? "

Ρ:"ναι οκευ… ντυνομαι και σε 10 λεπτα ειμαι εκει"

Μ:"ωραια… γεια"

Ρ:" γεια"

Το κλεινουμε και παω πανω στο δωματιο μου να βαλω τα ασπρα all star μποτακια μου. Κανω τα μαλλια μου μια ψηλη αλογοουρα, περνω κινητο και κλειδια και φευγω. Καθως προχωραω σκεφτομαι διαφορα μεσα στις σκεψεις μου ειναι η Ιολη και η Ελενα… Μα γιατι δεν με εχουν παρει ουτε ενα τηλεφωνο?
Ξαφνικα ετσι οπως προχωραω σταματαω αποτομα.

Για πάντα μαζίWhere stories live. Discover now