Part7

273 37 0
                                    

Θα σας ελεγα να βαλετε το τραγουδι απο διπλα σε αυτο το παρτ ταιριαζει παρα πολυεαν δεν το βγαζει πατηστε το καπου αλλου (δεν ξερω που χδ) το λενε IRON SKY
Και  παρακαλω να διαβαζετε στο τελος τα εντονα γραμματα:)

Με φιλαει παθιασμενα και επειτα μου δαγκωνει το κατω χηλος μου… με αποτελεσμα να ανοιξω το στομα μου και να μπορεσει να ενωσει την γλωσσα του με την δικη μου. Οι γλωσσες μας παιζουν το δικο τους παιχνιδι τωρα… 

Ρ:"Σταματα"
Του λεω καθως ακουμπαω την παλαμη του χεριου μου στο στηθος του.

Μ:"τι επαθες? "

Ρ:"ειναι λαθος… μεγαλο λαθος"
Του λεω ενω εχω σηκωθει απο τον καναπε και τον κοιταζω στα ματια.

Μ:"Ραφαελα… μην λες βλακιες… δεν ειναι λαθος, μπορουμε να ξανακανουμε μια προσπαθεια"

Ρ:"οχι… οχι δεν… δεν μπορουμε"

Μ:"Γιατιιι?…. Αληθεια εχω αλλαξει. Σου υποσχομαι οτι αν κανουμε αλλη μια προσπαθεια θα δεις οτι λεω αληθεια και οτι θα σε αγαπω ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ και θα σε προστατευω ΠΑΝΤΑ θα το δεις"

Ρ:"Σταματα… οπως εισαι… δεν θελω να ακουσω τιποτα. Ειδικα αυτην την λεξη… για παντα, εχω συχαθει να την ακουω απο το στομα σου. "
Του λεω καθως δακρυα εχουν κανει την εμφανιση τους

Μ:"Ραφαελα…μωρακι μου "
Μου λεει και μου χαιδευει το μπρατσο

Κανω πισω…

Ρ:"σταματα ειπααα… και μην με ξανακουμπησεις… ποτε… το ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ για σενα δεν ειναι απολυτως τιποτα. Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α ΜΥΡΩΝΑ… το για παντα που μου ειχες πει καποτε δεν κρατησε… ποτε δεν με αγαπησες πραγματικα… ολα μα ολα… ηταν ψεματα. Σε ειχα ρωτησει κιολας εαν αλλαξω ή αν χωριστουν οι δρομοι μας ή αν βρεθουμε σε καποια δυσκολια τι θα κανεις. Μου ειχες πει οτι:…
Βασικα θυμασε?

Για πάντα μαζίWhere stories live. Discover now