Ραφαέλας pov.
Μ:"Σε παρακαλώ.. Ξύπνα. Ξύπνα. Γαμω. Εγώ φταίω για όλα. Έπρεπε να την σταματήσω. Στο διαολο. Ξύπνα μωρό μου. Ξέρω πως είσαι εδώ. Κάνε μου το σαν χάρη."
Νιώθω τόσο κουρασμένη. Είμαι ξαπλωμένη σε ένα κρεβάτι όχι και τόσο μαλακό. Από ότι κατάλαβα είμαι σε κώμα σωστά; ελπίζω να μάθω αργότερα. Τα πόδια μου τα νιώθω πολύ βαριά. Και γενικά όλο μου το σώμα. Δεν μπορώ να κουνήσω. Ούτε καν να ανοίξω τα μάτια μου. Ευτυχώς αντιλαμβάνομαι τι συμβαίνει γύρω μου και ελπίζω να καταλάβω τι στο διαολο έχει παιχτεί.
Ακούω μια πόρτα να τρίζει και μετά να κλείνει.
Μ:"Γιατρέ..θα ξυπνήσει; θα γίνει καλά; πείτε μου"
Γιατρος:"Αρχικα ηρεμήστε κύριε... "
Μ:"Κουντης..Μύρωνας κουντης"
Γιατρος:" Ελπίζουμε όλα να πάνε καλά.. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε από τώρα όμως. Από οταν την φέρατε εδώ ειναι σε κώμα. Και δεν έχει περάσει και πολύ ώρα. Μια ώρα έχει περάσει μόνο."
Άρα είμαι σε κώμα..Και ότι έγινε έγινε πριν καμιά ώρα.
Ωραία.Γιατρος:"Εσείς τι της είστε; Συγγενείς; "
Μ:"Το αγόρι της"
Γιατρος:"Κάποιος συγγενείς έχει έρθει; οι γονείς της;"
Μ:"Εμμ.. Οι γονείς της έχουν πεθάνει και οι συγγενείς της είναι κάποιοι στην Αθήνα, άλλοι άλλου,με κάποιους δεν μιλάει καν.. Καταλαβαίνεται..δυσκολο να έρθει καποιος"
Γιατρος:"Κάποιος άλλος έχει έρθει μαζί σας;"
Μ:"Εε ναι.. Κάτι φιλοι"
Γιατρος:"Λοιπόν να ξέρετε..Επειδη εδώ είναι εντατική και από δευτερόλεπτο σε δευτερόλεπτο μπορεί να γίνει κάτι από κει που δεν το περιμένουμε δεν μπορώ να σας πω ας πούμε είναι καλύτερα ή κάτι. Επίσης.. Δεν μπορεί να μείνει κανείς μαζί της. Ο χώρος αναμονής συγγενών είναι δίπλα και έχει και δυο κρεβάτια για όποιον θέλει να μείνει. Όταν είναι η ώρα επισκεπτηριου θα σας ειδοποιούμε αλλά θα σας ενημερώσουμε και για την ώρα. Όμως στο επισκεπτήριο μπορεί να μπει μόνο κάποιος στενός της φίλος. Όπως εσείς. Που είστε αγόρι της στην προκειμένη περίπτωση. Αλλά μπορούμε να κάνουμε και καμιά εξαίρεση καμιά φορά.."
Μ:"Μα.. Γιατί να μην μείνω μαζί της; σας παρακαλω"
Γιατρός:"Καταλαβαίνω κύριε Κουντη πως το θέλετε όσο τιποτα αλλά δεν γίνεται και σας παρακαλώ να το καταλαβετε"
YOU ARE READING
Για πάντα μαζί
RomanceΤης υποσχεται να είναι για πάντα μαζί. Θα κρατήσει τον λόγο του; Και αν ναι για πόσο καιρό σημαινει το για πάντα για αυτόν; Πολλές απαντήσεις βρίσκονται στο βιβλίο και ακόμα πιο πολλά ερωτηματικά δημιουργούνται με την σειρά τους σε κάθε σελίδα που γ...