revenge

564 55 44
                                    



Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum bebeklerim. Xxx

"Alper Bey, bir polis memuru sizi soruyor."

Odanın içindeki derin sessizliği ve yorgunlukla kestiren insanların uykusunu bu cümle bozmuştu. Alper sersemce kafasını yasladığı kalorifer peteğinden kaldırdığında kapıda ona seslenen hemşireyi gördü, tek hamlede ayağa kalktı ve Nevzat'ın anne babasını rahatsız etmemek için hızlı adımlarla kapıya yöneldi.

"Alper, ne olmuş olabilir?" diye sordu Meral Hanım, çoktan uyanmıştı ve Ferit Bey'i de uyandırmıştı.

Alper'in bakışları anında Nevzat'a kaydı, neyse ki o mışıl mışıl uyuyordu.

"Bilmiyorum Meral teyze. Siz dinlenin, bir durum olursa çağırırım ben sizi." dedi ve hemşirenin arkasından terk etti odayı.

"Ferit Bey, sen kal oğlumuzla. Ben gidip bakayım, içim rahat etmez."

Ferit Bey itiraz etmek için ağzını açamadan eşinin yerinden fırlayıp gitmesiyle iç çekti. Alper ise hastane kapısının önünde gördüğü Rıza başkomiser ve Selahattin komiser ile yüzünü buruşturdu, ne yapıyorlardı sabahın bu saatinde?

"Başkomiserim?"

"Uuuu Alper! Alper... merhaba Alper. Günaydın Alper." dedi amir, gergin olduğu belliydi.

"Bir sıkıntı mı var polis bey?" bu sefer konuşan Meral Hanım'dı, Alper onun arkasında olduğunu bilmediği için sıçradı aniden arkasından gelen bu sesle.

"Nevzat'ın annesi, hayır bir sıkınti yok. Biz haber vermeye geldik size, bilmek istersiniz diye."

İşte bu Alper'in uykusunu açmıştı.

"Buldunuz mu?"

"Bulduk Alper. Şu anda nezarethanede, saat on birde gelecek emniyetten adamlar. Alıp götürecekler."

Meral Hanım şok olmuş bir şekilde ağzına götürdü elini, Alper yumruklarını sıktı. İntikam istiyordu, kan istiyordu. Sevdiği adama çektirdiği acının on mislini yaşatmak istiyordu o insan müsveddesine.

"O olduğuna emin misiniz başkomiserim?" diye sordu elinden geldiğince soğukkanlı bir ses tonuyla.

"İtiraf etti Alper sorgu sırasında. Balustikten de cevap geldi, adami yakaladık."

Alper başını önce sağa sonra sola yatırdı ve burnunu çekti. İçindeki ilkel şiddet dışa vurmak için çırpınıyordu resmen.

"Amirim rica etsem, emniyetten adamlar gelmeden önce ben bir girsem yanına."

Rıza başkomiser sinirle ellerini beline koydu.

"Oldi Alper, suçluyu döv diye seni nezaharathaneye atayim, başka bir isteğin var midur?! Polisim ben, eşkiya değil!"

"Amirim, lütfen! Kaç gündür neler çektirdi Nevzat'a, ailesine. Şimdi kılına zarar gelmeden emniyete mi teslim edilecek? Nevzat canıyla boğuştu bu hastanede, nasıl adalet bu?!"

Meral Hanım bir elini Alper'in omuzuna attığında anladı Alper, başkomiserin üstüne yürümüştü. Rıza amir kaşlarını kaldırdı.

"Özür dilerim başkomiserim-"

"Sen bana sesini mi yükseltiyirsun Alper? Bana- devletin polis memuruna- Selahattin al içeri Alper'i! Öğlene kadar bi' nezarette dursun da aklı başına gelsin, devletin memuruyla nasıl konuşulurmuş?"

Alper kaşlarını çattı. Nezaret mi?

"E amirim tek bir nezaret var, onda da işte zanlı var." dedi Selahattin anlamayarak.

my baby shot me down • AlperxNevzatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin