2 část

200 13 6
                                    

"Dobré ráno madam." Usmál se hned Jasper a objal mě kolem pasu, dal mi pusu na čelo, nos a následně i na rty. No pusu, spíš polibek, který jsem mu s radostí opětovala.

"Všechno nejlepší." Odtáhl se ode mě a natáhl ke mně svou dlaň.

"Děkuji." Usmála jsem se a pak se koukla do jeho dlaně,

Stříbrné srdíčko zavěšené na dlouhé šňůrce vypadalo trochu starožitně a při tom tak dobře, bylo krásné.

"Patřil mé matce, nebyly jsme zrovna bohatá rodina ale tohle je velmi staré. Matka mi ho dala když jsem odešel, doufajíc že až přijdu, přijdu i se svou milou. Dědí se v naší rodině v ženské linii."

"Panebože Jasper, něco takového si nemůžu vzít! To předce nejde." Vykulila jsem na něj oči a Jasper se usmál.

"A já svou milou, jedinou, jedinečnou našel." Připl mi ho kolem krku a dal mi pusu do vlasů. Ten náhrdelník byl opravdu dlouhý, měla jsem ho pod prsa a to je co říct. Schovala jsem si ho pod tričko a objala Jaspera.

"Děkuju, je nádherný." Usmála jsem se a políbila ho.

"Zasloužíš si všechno na světě." Usmál se a já se zasmála.
Pak mi otevřela dveře od spolujezdce, nasedla jsem a Jasper za mnou zavřel. Vteřinu na to seděl na místě řidiče a startoval auto, chytl mě za ruku a já si s ním propletla prsty. Následně vyjel na cestu do školy.

Po příjezdu ke škole Jasper zaparkoval u svých sourozenců a vystoupil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po příjezdu ke škole Jasper zaparkoval u svých sourozenců a vystoupil. Otevřel dveře i mně a pomohl mi ven. Kolem krku se mi hned pověsila Alice.

"Všechno nejlepší." Vyhrkla a strčila mi do rukou krabici.

"Díky Alice."

"Vezmi si to, dneska večer."

"Co je to?"

"To co se ti tak moc líbilo." Usmála se a já lehce vykulila oči.

"Alice..."

"Nic neříkej, je ti osmnáct a je to dárek."

"Děkuji." Usmála jsem se a ještě jednou jí objala, následně na to na mě mrkla a ke mně přišel Toby.

"Ti auguro il meglio.", *Všechno nejlepší.* Chytl mě za ruku a otočil.

"Grazie.", *Díky.* Usmála jsem se a kývla hlavou, Alice vzala Tobyho za ruku a vydali se do školy.

"Všechno nejlepší El." Objala mě Rosalie a hned na to jí vystřídal Emmett.

"Tak všechno nejlepší ty stařenko." Zasmál se a já s ním.

"Díky důchodče." Vzala jsem tentokrát Jaspera za ruku já a šla s ním do školy.
Ve škole jsme potkali Billa, Marka a Martina.

"Všechno nejlepší Elizabeth." Usmál se na mě Bill.

Pořád ho miluju - Twilight sága / Nový měsíc Kde žijí příběhy. Začni objevovat