Rozešla jsem se k Anně a pomohla jí pomalu vstát a následně jsem jí přidržovala. Podívala jsem se na Edwarda, který nehnutě stál a pozoroval Bellu.
"Musíme to zašít u mě v pracovně." Řekl Carlisle, když si prohlížel Belly zranění. Otočil se na Edwarda ale stále držel Belly ruku.
"Hlídej Damona, jistě ho to mrzí ale myslím že neposlechne nikoho kromě tebe." Edward mu ale nic neřekl ani se nehnul.
"Edwarde!" Zvýšil Carlisle trochu hlas a probral tak Edwarda, ten se po pár mrknutí rozešel také pryč.
Osobně bych neřekla, že to Damona mrzí ale je pravda že i když je Damon proti mně a Belle tak Bell bere víc, Damon si s Edwardem dost rozumí."Jsem v pohodě." Usmála se na mě Anna a sama se rozešla za Carlislem a Bellou do jeho pracovny. Vydala jsem se tedy najít Jaspera.
"Ahoj." Usmála jsem se, když jsem otevřela dveře od jeho pokoje a postavila se k němu.
"Jaspere." Zašeptala jsem a chytla ho oběma rukama za jeho dlaň. Podíval se na mě a prohlížel si mě.
"Zvládl jsi to, ty i Toby. I kluci si vedli dobře na nováčky." Usmála jsem se na něj ale on se na mě pořád díval tak zraněně.
"Miluji vás majore, to si pamatujte, nic se nestalo a tvého pohledu se začínám bát." Zafňukala jsem a našpulila ret.
Jasper se konečně aspoň lehce usmál a objal mě.
"Taky vás miluji madam." Usmála jsem se a dala mu pusu na tvář a víc ho objala.
"A vždycky budu." Dodal a odtáhl se. Usmála jsem se a pohladila ho po tváři.
"Já tebe taky." Dala jsem mu pusu a znovu ho objala.
Později toho dne mě a Annu, Jasper odvezl domů. Rozloučila jsem se s ním a spokojeně se vydala domů a rovnou do postele.
Ráno jsem vstala celkem brzy a tak jsem se osprchovala, učesala, lehce namalovala a vydala se dolů udělat snídani. Chlupáči byli s tátou pryč a tak jsem měla dost času.
Venku lehce svítilo sluníčko a tak jsem počkala se snídaní na holky abych nešla sama.
"Dobré ráno." Přihopkala Anna v růžovém tričku, modrých džínách a modrém svetru ode mě.
"Dobré." Usmála jsem se a podala jí snídani.
"Děkuju." Přikývla jsem a šla jí udělat kafe. Chvilinku na to sešla Bella v modrých tmavších džínách a pruhovaném fialovém tričku.
Nasnídala jsem se a vyrazili jsme do školy.
Celý den probíhal poněkud pomalu, seděla jsem sama na místě Cullenů protože mi Jessica opravdu leze krkem a kreslila si. Myslela jsem při tom na Jaspera a v jedné ruce žmoulala srdíčko od něj nebo si hrála s prstýnkem.Po škole jsem zajela k Emily.
"Ahoj!" Vyjekla jsem když jsem vtrhla dovnitř. Nikdo krom Em tam zrovna nebyl."Ahoj!" Přiběhla hned ke mně objala mě.
ČTEŠ
Pořád ho miluju - Twilight sága / Nový měsíc
FanfictionPokračování příběhu SESTRY SWANOVI. Naše Elizabeth bude i se svými sestrami slavit 18 narozeniny. Poměrně brzy je čeká maturita. Je šťastná, Jaspera miluje z celého srdce. Co když se ale na oslavně u Cullenů něco zvrtne?... !Určitě gramatické chyby...