10 část

125 11 5
                                    

Pozdě večer, mě vzbudil rámus z Belly pokoje. Když jsem tedy nakonec vstala a vyhlédla z okna. Zrovna odbíhal Jacob. Krucinál no ještě aby Bella začal strkat nos mezi smečku a už opravdu skočím z okna.
Šla jsem si znovu lehnout a jen se modlila.

"Ahoj Eli, nejdeš se mnou zas pryč." Vtrhla oblečená Bella do mého pokoje.

"Kam tentokrát?" Zeptala jsem se když jsem se zvedla od stolu.

"Jedu za Jacobem, zas, musím s ním mluvit." Dívala se na mě odhodlaně.

"Belloooo." Zaúpěla jsem.

"Klidně pojedu sama." Pokrčila rameny a já protočila oči.

"Já už jdu." Povzdechla jsem si, lepší než aby jela sama.

Vzala jsem si bundu, klíče a telefon a vydala se za ní dolů. Nazula jsem si body a už jsem seděla v tom jejím nakládačku na cestě do rezervace k Billymu.

Bella zaparkovala a společně jsme vystoupili, okamžitě se vydala ke dveřím.
Do pár sekund k nám přijel Billy a otevřel.

"Bello, Elizabeth?" Díval se na nás.

"Ahoj." Usmála jsem se.

"Jdu za ním." Dívala se Bella na Billyho.

"Není tady." Řekl Billy s menším povzdechem.

"Vážně s ním musím mluvit." Řekla a obešla Billyho. Okamžitě se k ní otočil.

"Bello!" Vykřikla jsem, to je neslušné. Billy se rozjel pomalu za Bellou a Bella mezitím vtrhla k Jacobovi do pokoje.

"Promiň Billy, nevím co to do ní vjelo."

"V pohodě." Odmávl mi to rukou ale hned na to kolem nás proběhla Bella zas ven.

"Promiň." Omluvila jsem se a vyběhla za ní. Zpomalila a rychlejším krokem se za barákem hrnula k lesu, ke smečce, Sam, Paul, Jared, Boyd a Embry.

"Co jste mu udělaly?!" Vykřikla po nich.

"Same!" Zakřičela jsem a všichni se na nás podívali, kluci se přestali smát a zastavili se.

"Co jste mu udělaly?!" Vyjekla znovu a narazila do nich.

"Bello!" Zahulákala jsem, jen se oklepala a pokračovala.

"Hele." Vyjekl Sam, když do něj narazila.

"V klidu." Dal ruku před Paula, chtěl ho chránit. Tak to chodí a tohle bude průšvih.

"Co jste mu udělali?! On o to nestál!" Křičela Bella. Zastavila jsem se u ní a s pokrčením ramen jsem se koukla na kluky.

"O co jako, co jsme provedli, co ti řek?!" Vyjel po ní Paul.

"Uklidněte se! Oba." Vložil se mezi ně Sam a já se též přiblížila.

"Nic!" Odpověděla mu.

"Neřekl mi nic, protože se vás bojí." Pronesla Bella a všichni až na Sama a Boyda se zasmáli. Zamračila jsem se na ně a šáhla po Belle, ta mě ale hned odstrčila a dala Paulovi pěstí až se mu hlava trochu otočila.
Lehce jsem vyvalila oči, Sam hned dal před Paula ruku.

"Ta sedla!" Zasmál se Jared.

"Radši sklapni." Obrátil se na něj Sam.

"Jarede." Zavrčela jsem varovně a odtáhla Bellu. Postavila jsem se před ní.

"Eli." Díval se na mě Boyd.

Paul začal vrčet a Bella se vedle mě postavila, hned jsem ucouvla a chtěla vzít i Bellu ale ta se nedala a pozorovala Paula.

"Klid! Uklidni se!" Díval se na něj Sam ale nešlo to zastavit. Byl až moc rozzuřený. Proměnil se a Bella se leknutím posunula až ke mně. Okamžitě jsem se mezi ní a Paula postavila.

"Elizabeth." Koukl se mně Sam.

"Paule, no taky Paule." Pozorovala jsem ho. Ten se ale soustředil hned na Bellu. Pomalu jsem s ní couvala ale pořád se na něj dívala.

"Paule!" Zakřičela jsem a on konečně obrátil svůj pohled na mě.

"Elizabeth poběž." Zatáhla mě Bella za rukáv.

"Paule, klid." Díval se na mě a přestal vrčet.
V tom se ale Bella rozběhla a on na to rychle zareagoval. Zavrčel a rozběhl se za ní, při čemž mě odstrčil.

"Bello!" Vykřikl Jacob a přeskočil zábradlí

"Uteč! Utíkej Jacu!" Křičela Bella. Jacob však běžel dál naproti ní, vyskočil a přeskočil jí jako vlk.

Bella spadla na zem a Jacob dopadl před Paula jako zrzavý vlk, tyčil se a vrčel. Paul se ale nenechal a tak se na sebe vrhli, Jacob na tom byl jako nováček velice dobře, rychle se proměnil a byl silný. Několikrát Paula povalil a odhodil ho od sebe, taky se mu pořádně zakousnul do krku až Paul zakňučel. Zlomily i loďku vejpůl. Párkrát se ještě převalili až nakonec zmizeli v lese. Boyd mi hned pomohl vstát a já se vražedně dívala na Bellu, pořád nějaké problémy, pořád něco.

"Kluci. Vezměte holky k Emily." Díval se Sam upřeně na Bellu až se nakonec rozběhl za klukama. Embry a Jared se naopak vydali k Belle.

"Kdo tu vytáhl vlka z klobouku." Zasmál se Embry a rozběhl se k Belle, která stále seděla na zemi a dívala se na místo, kde zmizeli dva vlkodlaci.

"Embry." Zavrčela jsem a s Boydem se vydala k nim. Embry se po mně omluvně podíval a otočil se zas k Belle.

Nakonec tedy vstala a všichni jsme se vydali k jejímu autu.

"Bože Bello ty jsi samej problém, nemůžeš dát aspoň na chvíli pokoj." Zamručela jsem a nasedla na místo řidiče. Bella se se sklopenýma očima posadila vedle mě a kluci šly dozadu.

Zastavila jsem před domem Emily a sama a vystoupila.

"Vraťme se jestli je Jacob v pořádku." Stáhla okénko od spolujezdce.

"Když se do něj Paul zakousne jen mu to prospěje." Pronesl Jared.

Pozvedla jsem na něj obočí a on ode mě radši odvrátil pohled.

"To ne, Jacob je talent. Viděls jak rychle se přeměnil? Sázím pětku, že na něj Paul nemá. Pojď dál Bello, mi nekoušem." Zasmál se Embry a já s lehkým úsměvem zavrtěla hlavou.

"Mluv za sebe jo." Řekl Jared a vešel dovnitř.

"Jarede!" Zamručela jsem.

Počkala jsem s Embrym a Boydem na Bellu.

"Jo, pokud jde o Emily. Samovu snoubenku, nezírej na ní, Samovi to vadí." Varoval jí Embry a šel dovnitř, já pomalu za ním.

"A tvojí sestře taky." Zašeptal Boyd.

"Proč, bych měla zírat?"

"Pochopíš." Zamručela jsem znovu a šla rovnou k Emily a objala jí.

"Ahoj." Usmála se na mě.

"Máte hlad kluci?" Obrátila se na ně, když si hned vzali její skvělé muffiny. Nebyla jsem pozadu.

"Jako bych se musela ptát." Zasmála se. Bella vešla dovnitř a zastavila se mezi dveřmi.

"Kdo je to?" Zeptala se Emily, když se otočila. Bella hned šokovaně stočila pohled jinam.

"Bella Swanová, kdo jiný." Řekl Jared s plnou pusou.

"Aha, takže ta upírova nevěsta?" Usmála se ale hned na to se po mně omluvně koukla.

"A ty jsi vlčí nevěsta?" Přiblížila se Bella.

"Asi jo." Pronesla s úsměvem Emily.

"No, zatím snoubenka." Dala na stůl muffiny.

Tak jo, máte tu další. Vůbec se mi nechtělo, jsem už zas nemocná, snad po desáté za čtyři měsíce ale tak. Nakonec jsem se přemluvila a je to tu. Moc děkuju a ahoj.

Pořád ho miluju - Twilight sága / Nový měsíc Kde žijí příběhy. Začni objevovat