11 část

91 8 1
                                    

"Zatím." Ušklíbla jsem se.

Kluci hned po muffinech šáhli ale Emily je chytla za ruce.

"Nechte něco bráškům a dáma první." Koukla se na Bellu.

"Muffin?"

"Ráda, díky." Vyndala Bella ruce z kapes a jeden si vzala.

"Já tušila, že si Jacob najde způsob jak obejít Samův rozkaz." Řekla Emily.

"Ale on mi nic neřekl." Zavrtěla Bella hlavou a opřela se o schody.

"Vlčí věc, rozkazy alfa samce se plní vždycky. A ještě něco, slyšíme navzájem své myšlenky." Řekl horlivě Embry.

"Buď už zticha! Tohle jsou posvátný tajemství. Kruci, tahle ta holka běhá s upíry." Vyjekl Jared a Emily mu hned dala po hlavě na čemž se podívala na mě.

"S upíry se běhat nedá." Pronesla Bella a Emily se uchechtla.

"Protože jsou moc rychlí." Pokývala hlavou.

"Jo? My jsme rychlejší. Už se bojíš?" Odpověděl jí Jared.

"Jarede!" Zavrčela jsem.

"Znám i jiný příšery." Ani to Bella nedopověděla a do domu vešel Sam a šel rovnou k Emily.

"Jace měl pravdu, přitahuješ podivíny." Pronesl a chytil Emily kolem pasu.

"Ahoj." Usmál se a dal jí pusu, následně jí začal obsypávat polibky a to převážně na jizvě. Usmála jsem se podívala se ven, kde k nám šel Paul a Jacob, kteří se s úsměvem pošťuchovali.
Vešli dovnitř a Bella hned obrátila pohled na Jacoba, ten zůstal ve dveřích a opřel se o rám. Paul si šel sednout a podíval se na Bellu.

"Promiň." Usmíval se a otočil se ke stolu. Zavrtěla jsem hlavou a sedla si vedle něj. Embry si vzal od Jareda peníze a Bella se vydala za Jacobem.

"Vy jste fakt telata." Usmála jsem se a zakousla se do muffinu. Boyd to jen s úsměvem pozoroval a hlavně pokukoval po mně.

"Odvezu tě Eli?" Zeptal se mně asi po půl hodině Boyd, když se Bella s Jacem furt nevracela.

"Možná za chvíli." Usmála jsem se.

"Elizabeth." Podívali se najednou na mě kluci.

"Říká ti něco Viktorie?" Ujal se slova Sam a nezpustil ze mě oči.

"Jo." Dala jsem rty do úzké linky a zmateně se na ně koukla.

"Jacob to vysvětloval Belle, nedávno se nám tu objevila zrzavá upírka, zahnali jsme jí až za Kanadskou hranici. Pořád se vrací. Ona jde po vás." Nesundal ze mě oči.

"Bello." Zaúpěla jsem potichu.

"Je to pravda?" Zeptala se Emily.

"Jo." Odpověděla jsem.

"Musíš být opatrná." Dívala se na mě, přikývla jsem a podívala se na Boyda.

"Odvez mě prosím." Boyd přikývl a vydal se se mnou ven. Šel do lesa, kde se proměnil a pak přišel ke mně a lehl si. Sedla jsem si na něj a pevně se chytla. Hned co se ujistil, že se držím pevně, se rozběhl k nám.

Zastavil se až před domem v lese.

"Ahoj, budu pozdravovat Annu." Usmála jsem se a pohladila ho po hlavě. Boyd přikývl, oblízl mi tvář a rozběhl se pryč.

Vydala jsem se domů, kde byla pouze Anna, táta byl s chlupáči v práci a Bella pravděpodobně furt s Jacobem.

"Ahoj Anno!" Zakřičela jsem do domu. Chvíli na to seběhla schody.

Pořád ho miluju - Twilight sága / Nový měsíc Kde žijí příběhy. Začni objevovat