18 část

73 13 7
                                    

Cesta byla tichá a Elizabeth začínala nabírat nadmíru moc energie. Nekoukala na to jak s Jasperem budou rozebírat co se stalo, proč. To, že odešel. To, že na pár dní ztratila vědomí. Neřešila to, začala se těšit na Paříž, jídlo, nákupy a čas s Jasperem.

Květiny na hotelu nebyli moc rozkvetlé ale Elizabeth se to stejně líbilo. Jeden z pracovníků jim vzal těch pár věcí a odvedl je do pokoje. Pokoj byl krásný, sladěný do zlato bíla. Velká postel, koupelna a skříň, taky posezení a krásný výhled. Viděli přímo na Eiffelovku. Jasper pozoroval jak se Elizabeth šťastně usmívala a na jeho rtech se též objevil úsměv. Elizabeth pípl telefon a ona se podívala na SMS od Alice.

"Poslala jsem ti nějaké peníze, něco nám kup a hlavně si to užijte. Pořád o vás nic nevidím takže chci pak detaily."

Elizabeth s úsměvem zavrtěla hlavou a podívala se kolik má na kartě. Rozhodně nečekala takový obnos peněz a proto bylo Elizabeth hned jasné, že jim koupí něco extra.

"Půjdeme madam?" Promluvil Jasper na Elizabeth a ta s úsměvem přikývla. Propletli si prsty a společně se vydali pryč z pokoje a následně z hotelu. Oběhli pár obchodů, drahých, značkových ale i sekáče.
Elizabeth si našla spoustu krásných věcí a nakoupila i ostatním. Točila se jí hlava z těch neuvěřitelných cen. Jenže co čekat v tak známých obchodech. Dávala si pozor jak se tváří u věcí co se jí líbí. Když to Jasper viděl hned jí řekl ať si to vezme nebo to vzal rovnou sám. Převážně draze kupovala jenom ostatním.
Někteří jí dělali potíže, nevěděla co jim koupit ale poradila si. Taky trochu nakupovala rovnou na vánoce. Byla to skvělá příležitost na krásné a i značkové věci.

Carlislovi koupila boty, mokasína od Gucci. Alice vzala černé šaty od Hermes a kabelku od Saint Laurent. Alice si vyžádala extra nějakou voňavku od Gucci a tak jí Elizabeth vybrala Gucci Bloom Profumo di Fiori. Tobymu našla též vůni od Gucci a to Gucci Guilty  Intense Pour Femme. Rosalie podpadky od Saint Laurent a vůni Gucci Bloom. Esme vůni od Prady virtual flower a Prada zlaté náušnice. Anně vzala perlový náramek se zlatým zapínáním od Saint Laurent a Belle podobný ze stejného obchodu. Jasperovi vzala vůni od Prady. Edwardovi tenisky od Hermes a Emmettovi hodinky od Hermes.
Koupila také něco Clearwaterovým. Po smrti Harryho to budou mít těžké a Elizabeth ví, jaké si Seth vždy přál tenisky.
Leah vzala tenisky od Adidas. Sethovi tenisky od Nike a Sue vzala Gucci beauty dárkové balení. Charliemu koupila klobouk od Hermes. Samovi koupila několik džínových kraťas a prostě kraťas, mají ne malou spotřebu kvůli přeměně a Emily vzala vůni od Prady, byla jim vděčná za pomoc. Za to jak jí přijali a jak se k ní chovali, byli to její přátelé ale zároveň skoro jako rodiče. A aby nebyla zlá, všem klukům ze smečky vzala taky alespoň jedny jakékoliv kraťasy.
A sobě nakonec koupila vůni od Dior, J'adore Parfum d'Eau.

Po únavném nákupu se Elizabeth svalila na postel. Doslova sebou hodila a tomu se Jasper pouze zasmál. Už těch dárků bylo moc natož oblečení co si koupila. Bylo sedm večer a Jasper jim objednal večeři do pokoje.

"Půjdu se umýt." Zvedla se po jaké dobře Elizabeth.

"Dobře, po jídle se půjdeme projít?" Elizabeth zaúpěla.

"Dobře ale nikam daleko." Došourala se do koupelny.

Dala si rychlou sprchu, oblékla se, učesala a udělala si vysoký culík s pramínky vepředu.

Připravila si kabát, sedla si ke stolu a odepsala všem, že je vše v pořádku a jsou na hotelu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Připravila si kabát, sedla si ke stolu a odepsala všem, že je vše v pořádku a jsou na hotelu. Například tátovi, Alice, Emily, Anně, Belle a Leah.

"Mrzí mě to." Pronesl Jasper po tom co odložila telefon.

"Jako co." Podívala se Elizabeth do stolu a zas na něj.

"Všechno, že jsem tě nechal samotnou, že jsme tě opustil, že jsem ti nic neřekl. Že jsi zůstala sama ale přísahám, že ani pro mě to nebylo lehké."

"Možná lepší než pro mě." Zašeptala si Elizabeth.

"Co se stalo?" Chytl jí Jasper za ruku.

"To už není důležité." Zavrtěla hlavou.

"Nemáš prsteny." Konstatoval po chvíli ticha co si hrál s jejími prsty.

"Sundala jsem si je." Přitakala.

"Ale srdce máš." Pousmál se Jasper. Rýsovalo se jí pod upnutým tričkem.

"Nemohla jsem si pomoct." Uchechtla se a přitiskla si ho ještě blíže. Jasper se smutně usmál a vstal. Přešel ke dveřím za kterými pravděpodobně stál zaměstnanec hotelu. Ani ne vteřinu na to někdo zaklepal, Jasper počkal pár vteřin a otevřel dveře.

Po prostření stolu a na servírování jídla se spolu na večeřeli. Většinou byli potichu ale sem tam prohodili pár slov. Elizabeth to přišlo divné, z jedné stránky to byl furt její milovaný Jasper a z druhé stránky si připadala divně, chvílemi se chtěla vypařit a prostě zmizet ale v jinou chvíli ho chtěla držet za ruku, pevně ho obejmout a už nikdy nepustit.
Jen kdyby věděla, že se podobně cítil Jasper ale jediné co chtěl bylo jí držet u sebe a už nikdy jí nepustit, neustále se vinil z toho, že jí opustil a to cítil, že neví všechno. Jistě se toho ještě ne málo dozví.

Po večeři pomohl Jasper Elizabeth do kabátu a sám se oblékl, pak se společně vydali z hotelu, Jasper nabídl své milé rámě a pomalu šly k Eiffelovce.




Moooooc se všem mým úžasným čtenářům omlouvám. Nemohla jsem vůbec pokračovat, i kdyby mě chytla fantazie, nebyl čas. Budu upřímná, ze začátku prázdnin byl prostě čas s rodinou, sluníčko a odpočinek ale poté... Utekla mi sestra, následovalo vyptávání od policie, vyšetřování a její hledání. Chvíli na to se mi zabil strýc což následovalo několik rozhovorů s rodinnou, smutek, pláč a nakonec pohřeb. Pak zas začala škola a já se jí snažila věnovat ze začátku co nejvíce, o víkendu jsem však opět onemocněla a pokračovala v psaní jiných příběhu, dostala jsem se však i k tomuto. I přes to, že nemá tolik sledovanosti, přečtení. Jsem hrozně ráda za některé čtenáře, nejmenovaní sledovatelné mi zanechávají hvězdičky a komentáře téměř na každé kapitole a já si toho moc vážím.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 17 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Pořád ho miluju - Twilight sága / Nový měsíc Kde žijí příběhy. Začni objevovat