Let's go___________________________________________
Pov Aka
نزیکی هەفتەیەک بەسەر کڕینی خانوەکەم تێپەڕیوە ئێستا منو تسوکی پێکەوە دەژین . وە نیسوش قبوڵیکرد کارەکە ئێمە بەیانیان کە کاتی خوێندنە دەچینە خوێندنگە و نیوەڕوانیش دەچینە سەر کار . ماندوکەرە بەڵام خۆشیشە . وە ئێستاش لەگەڵ تسوکی لەسەر مێزی نانخواردن دانیشتوین و نیسو وتی کە ئەمڕۆ باوکی دەیباتە خوێندنگە هەندێک کاری هەیە . بۆیە زوتر دەچێت .
تسوکی : سورە.
ئاکا : هم ( کاتێک خواردنەکەم لە دەم بوو )
تسوکی : سورە ئایا هیچ هاوڕێیەتیەک لە نێوان تۆو ئیچیرۆ دروست بوە.
ئاکا : نا . ئەو ئەو تەنانەت قسەش ناکات . ئێمە یەک وشەش قسەمان پێکەوە نەکردوە .
تسوکی : خۆتی لێ بەدوور بگرە .
ئاکا : هەرخۆی بەهۆی ئەوەی لە نزیک ئەو دادەنیشم کچەکان هەڕەشە ئەکەن و گاڵتەم پێ ئەکەن .
تسوکی : بمبورە کە هیچم پێنەکرا .
ئاکا : کێشە نیە گیانەکەم من ئاوها دڵخۆشم ( خەندەم کرد من ڕاست ئەکەم من دڵخۆشم )
دوای نانی بەیانی هەستاین و دەرگامان داخست و بەرەو قوتابخانە بەڕێ کەوتین .
ئاکا : تسوکی ئەرێ پرسیارێک .
تسوکی : هم
ئاکا : دوێنێ شەو لە خەونت وڕێنەت دەکرد .
تسوکی : وڕێنە !؟
ئاکا : ئمهم . هەر دەتوت هیرۆشی هیرۆشی . ( بە ئاسای )
تسوکی کوڵمەی سور سور بویەوە لە شەرمان . وەستا لە ڕۆشتن .
ئاکا : چیبو بۆ وەستای ؟!
تسوکی : بزانە خەیاڵت کردوە . ئەگینا من بۆ ناوی ئەو سەرسەری گەمژەیە بهێنم . ( خۆی جدی کردەوە )
ئاکا : دەزانم دەزانم ( بە توانجەوە )
تسوکی : ئەرێ سووورە خۆ من درۆ ناکەم . ( کێشای بە شانمدا )
ئاکا : درۆزن سوربویتەوە . ( وتم بە کیوتی )
پاش ماوەیەک گەشتینە قوتابخانە و نیسومان بینی ڕاست هات بۆلامان و چوینە پۆل
ئاکا : ئیچیرۆ نەهاتوە هێشتا . ( ئیچیرۆ دیار نەبوو جا بە من چی . لەبەر خۆمەوە قسەم ئەکرد )
ئاکا : کچینە ئەمڕۆ کاری گروپیمان هەیە ؟!
کچێک : ئاکا ( بانگی کردم )
ئاکا : بەڵێ.
کە ئاوڕم دایەوە کچەکە دەبەیەک ئاوی کرد بە ڕوخسارم دا .
ئاکا : هاااااا ( دەمم کردبۆوە نەفرەت زۆر ساردە . )
تسوکی : ئاکا ( هاتە نزیکمەوە )
YOU ARE READING
Lost ~ ونبوو
ActionTB/ چیرۆکەکەم هیچ مەقتەعێکی زۆر نەشیاوی تێدا نیە . کورتە : کچێکی شیرین و نازدار ئاشقی کوڕێکی بێباک و سارد و دڵ ڕەش ئەبێت. کە گرنگی بە هیچ نادات هەتا خۆشی . ئایا دەروون شێواوێکی نەخۆشە. یان ونبویەک بۆچی ئەبێت کچێکی شیرین کوڕێکی دڵ ڕەشی خۆش بوێت...