وەبیر هێنانەوەی
چاپتەری ڕابردوو .ئاکا : ت تۆ کێی . ئیچیرۆت چ چی لێکرد ( بە ترس و توڕەیەوە وتی )
کەسەکە : کەواتە هاتی همم ؟! . ( پیاوێکی بەتەمەن بوو )
ئاکا : تۆ تۆ . ئەم دەنگەم پێشتر بیستوە . ( بە ترسەوە وتی )
کەسکە : ئیچیرۆ ببەن ( وتی و دوای ئەو دوو قسە پاسەوانێکی ماسکدار ماسکێکی ترسناکی لە ڕوخسار بوو هاتە ژورێ و ویستی ئیچیرۆ ببات )
ئاکا : هەرگیز ڕێگەتان پێنادەم ( بە هاوارەوە بەڵام هەستی کرد پێش چاوی لێڵ ئەبێت )
پاشان ئاکا ئاگای لە خۆی نەما و بوراوە .
___________________________________________
New chapter
Let's go
___________________________________________
ئاکا لەناو خەونە قوڵەکەی بەخەبەر هات و یەکەم شت کە بینی سەقفی ئەو ژورەبوو کە لێیەتی .
پاشان سەیری چواردەوری کرد و سوچ بە سوچی ئەو ژورەی ئاکا لێیبوو ڕەنگی سپی بوو .
ئاکا کەسێکی بینی . ئافرەتێک کە وەک پەرستار یان خزمەتکار وابوو . کە ماسکێکی لە دەم بوو .خ/ز : ئااا خانمەکەم تۆ هەستای ( بە خەمخۆریەوە )
ئاکا : من من لەکوێم ( بە شڵەژانەوە )
خ/ز : خانمەکەم تۆ بریندار بووی . گەورەم فرمانی کرد کە چارەسەرت بۆ بکەین .
ئاکا : بریندار ؟؟! ( لەگەڵ ئەو قسە بیری کردەوە کە ئیچیرۆ زۆر بە قوڵی چرنوقی لە پشتی ئاکا دابوو . )
ئاکا : ئیچیرۆ . ئیچیرۆ لە کوێیە ؟! ( کە بیری هاتەوە لەگەڵ ئیچیرۆبوو زۆر شڵەژا یەکسەر لەسەر جێگاکە هەستایەوە )
خ/ز : ببورە خانمەکەم ئاگاداری زیاترم نیە . ( لەگەڵ ئەو قسە ئاکا هەستایەوە و کانولاو ئەو شتانەی بە دەستیەوە لابرد )
خ/ز خانمەکەم چیدەکەی ( شڵەژا )
ئاکا بەرەو دەرگای چونە دەرەوەی ژورەکە ڕۆشت . بەڵام کەسێک دەرگاکەی کردەوە .
کەسەکە : پێم وانەبوو زوو هەستیت ( بە دەنگێکی ناسک و میهرەبانی )
ئاکا : ت تۆکێی . ئیچیرۆ ئیچیرۆ لە کوێیە ( بە ترسێکی زۆرەوە وتی )
کەسەکە : پێویست بە شڵەژان ناکات ئەو لەژێر چارەسەری سروشتیدایە . گەر ئامادەی گەورەی چاوەڕێی تۆیە تا بتبینێت ( بە خەندەو میهرەبانی وتی )
YOU ARE READING
Lost ~ ونبوو
ActionTB/ چیرۆکەکەم هیچ مەقتەعێکی زۆر نەشیاوی تێدا نیە . کورتە : کچێکی شیرین و نازدار ئاشقی کوڕێکی بێباک و سارد و دڵ ڕەش ئەبێت. کە گرنگی بە هیچ نادات هەتا خۆشی . ئایا دەروون شێواوێکی نەخۆشە. یان ونبویەک بۆچی ئەبێت کچێکی شیرین کوڕێکی دڵ ڕەشی خۆش بوێت...