وەبیر هێنانەوەی
چاپتەری ڕابردووئیچیرۆ : تکایە بگەڕێوە بۆ ماڵەوە ئاکا ( بە ئاسای وتی )
ئاکا : لەسەری مەڕۆ . ئیدی لێت دەور ناکەومەوە ئیچی . ( وتی کاتێک دەستی بە قژە درێژەکەی ئیچیرۆ دەهێنا )
ئیچیرۆ و ئاکا ماوەیەکی زۆر مانەوە پاشان ئیچیرۆ خەوی لێ کەوت و ئاکا ماچێکی نێو چاوانی کرد بە هێمنی سەری ئیچیرۆی لەسەر قاچەکانی لابرد و چویە دەرەوە . پاشان پاسەوانەکان چونە ژورەوە .
___________________________________________
New chapter
Let's go
___________________________________________
ئاکا . چوویە ژورێک و پاسەوانێک ڕێنوێنی کرد .
پاشان ماوەیەک تێپەڕی و خزمەتکارێک خواردنی بۆ ئاکا هێنا .خ/ز : خانمەکەم خواردنەکەت لێرە دادەنێم تکایە دڵنیا ببەوە کە دەیخۆی . ( وتی ویستی بڕوات )
ئاکا : ئممم ببورە ئەکرێ شتێک بڵێم ( خزمەتکارەکە وەستا و هیچی نەوت چاوەڕێی ئاکا بوو قسەکەی بکات )
ئاکا : دەمەوێت قسە لەگەڵ ئۆجی سان بکەم ( بە تکاوە وتی )
خ/ز : بەڵام ئەو ئێستا ( قسەکەی پێ بڕا )
کاناو : کێشە نیە تۆ ئەتوانی بڕۆی ( وتی و هاتە ژوروکەی ئاکا پاشان خزمەتکارەکە ڕۆشت )
ئاکا : تکایە پێویستە قسە لەگەڵ ئۆجی سان بکەم .( چوو بەرەو ڕوی )
کاناو : باشە مادام . من یاوەریت دەکەم .
ئاکا و کاناو لە ڕێگەبوون بۆ ژوری ئۆجی .
ئاکا : ئایا ئیچیرۆ ئازاری زۆرە ؟! . ( بە خەمباریەوە پرسی )
کاناو : تا نەتوانێت زاڵ ببێت بەسەر هێزەکەی . ئەوا ناتوانێت لەو ئازارە ڕزگاری ببێت . فەرموو بڕۆ ژورەوە ئەو لە ژورەوەیە . ( دوای قسەکان کاناو لەو ناوە ون بوو )
ئاکا : تەق تەق تەق ( لە دەرگای دا )
ئۆجی : وەرە
ئاکا : ئۆجی سان .
ئۆجی : ئاکا ئەوە تۆی .
ئاکا : ئۆجی سان تکایە بابەتێک هەیە دەمەوێت ڕاوێژت لەگەڵ بکەم لەبارەیەوە وە یارمەتیم بدەیت . ( بە تکاوە چوە نزیکی )
ئۆجی : لەبارەی چی کچم .
ئاکا : تکایە . دەمەوێت بگەڕێمەوە نیشتیمانی خۆم .
ئۆجی : ئەتەوێت ئیچیرۆ جێ بهێڵیت ؟! ( بە شۆکەوە )
ئاکا : نا نا هەرگیز ئەوە ڕوو نادات .
ئۆجی : ئەی کەواتە ؟!
ئاکا : ئەوە من هاوڕێم هەیە کە لەگەڵیان دەژیم . ڕەنگە ئەوان ئێستا خەمباربن بۆم . تکایە تەنها بمگەیەنەوە ماڵەکەم تا پێیان بڵێم نیگەرانم نەبن وە من باشم . دوای ئەوانە دەمەوێت لەگەڵ تۆ بگەڕێمەوە بۆ لای ئیچیرۆ . وە دەمەوێت لەگەڵیبم . وە لە پشتیبم . دەمەوێت لەگەڵی بم لە کاتی ڕاهێنانەکانی و لە کاتی ئازارەکانی . تەنانەت ئەمەوێت لەگەڵ ئەو لەو ژورە بمێنێمەوە . ئەگەر پێویست بکات بۆ چرکەیەکیش لای چۆڵ ناکەم .
YOU ARE READING
Lost ~ ونبوو
AksiTB/ چیرۆکەکەم هیچ مەقتەعێکی زۆر نەشیاوی تێدا نیە . کورتە : کچێکی شیرین و نازدار ئاشقی کوڕێکی بێباک و سارد و دڵ ڕەش ئەبێت. کە گرنگی بە هیچ نادات هەتا خۆشی . ئایا دەروون شێواوێکی نەخۆشە. یان ونبویەک بۆچی ئەبێت کچێکی شیرین کوڕێکی دڵ ڕەشی خۆش بوێت...