15

5.2K 630 276
                                    

"Demek modelin bendim ha?"

Elleri cebinde pişkin pişkin sırıtarak yanına gelen deltadan kaçmayacağını bildiğinden kaderine boyun eğerek kafasını önüne eğip elleriyle oynamaya başladı Jimin. Jungkook yanındaki sandalyeye oturana kadar ağzını açmadı. "Nasıl şeyler çizdin Jimin? Bakmak istiyorum."

Jimin ışık hızında kafasını kaldırıp hayır anlamında salladı. "Attım ben onları."

"Çok paniksin...daha çok merak ettim."

"Taehyung'u öldüreceğim." jimin mızmızlanarak oturduğu sandalyede biraz daha hareketlendi. Jungkook o kadar çok sırıtıyordu ki neredeyse tüm dişlerini sayabilirdi. "Bak tamam gülme herkesin başına gelebilir."

Jungkook gizli bir şey söyleyecekmiş gibi yaklaştı. "Herkes arkadaşının çıplak resimlerini çizmiyor Jimin."

"Ya Jungkook!" diyerek omzuna vurdu Jimin.

"Tamam bir şey demedim." Jungkook teslim olur gibi ellerini havaya kaldırdı. Hâlâ gülüyordu. "Istersen canlı modelin olurum ama?"

"Biraz daha konuşursan ölü modelim olursun."Jungkook parmaklarını dudaklarına götürüp ağzına fermuar çeker gibi yaptı. Jimin önünde kıpkırmızı olmuş bir şekilde asla yüzüne bakmadan etrafı inceliyordu. "Tamam utanma hadi yüzüme bak."

"Dalga geçmeyeceksin ama?" Jungkook gülerek kafasını evet anlamında salladı. "Geçmeyeceğim baksana kıpkırmızı oldun. Yaparken utanmıyorsun da ortaya çıkınca mı utanıyorsun?"

"Ben gidiyoru-"

"Selamlar." Jimin tam kalkmak üzereyken sanat kulübünden alfa Jaehyun masalarında gelmişti.

Ne Jungkook ne de Jimin bu hareketine anlam veremedi. Jaehyunla yakın değillerdi ve alfa çok garip bir tipti. Kulüpte birkaç kişiye karşı kaba ve iğrenç davranıyordu ki birkaç kere kulüpten atılma derecesine bile gelmişti. Masaya otururken Jungkook çatık kaşlarıyla onun hareketlerini izledi.

Birkaç dakika sessizlik oluştuğunda Jaehyun gülmeye başladı. "Ne oldu ben geldim diye mi sustunuz?"

"Evet." diyerek cevapladı Jungkook.

"Ne konuşuyordunuz ki hem Jimin senin kadar rahatsız olmuş görünmüyor değil mi?" diye Jimin'e atıfta bulundu. "Gözlerine bir baktır derim." diye cevapladı Jimin.
Alfalardan nefret ediyordu ki Jungkook da ondan farklı sayılmazdı. "Çok komik birisin Jimin."

"Son zamanlarda fazlasıyla yakınsınız. Jungkook'un senin gibi bir betayla ne işi olur diye merak et-"

"Senin gibi?" dedi Jungkook.

"Nasıl?"

"Jimin'e senin gibi bir beta diyorsun ya onu diyorum? Senin gibi derken?"

Jimin şu an gerginliğin en üst sınırını yaşıyordu. Jungkook ve Jaehyun anlamsız bir bakışma içerisindeydi ve neden bu hâlde oldukları hakkında hiçbir fikri yoktu. Geri zekalı alfalar sadece keyif kaçırmak için vardı. Hem Jaehyun'un alfa feromonları baharatlı ve rahatsız ediciydi. "Ne bileyim Jimin gibi biri işte. Beta olması bile yeterli."

"Alfaların geri zekalı olduğunu zaten biliyordum da senin en geri zekalısı olduğunu yeni farkettim Jaehyun." dedi Jimin sinirle."Karşında bir alfa olduğunu unuttun sen sanırım."

"Alfa varsa ne olmuş yani? Ne sikime yarıyorsun ki sen?" diye gülerek dalga geçti Jungkook. Yüzünde alaycı bir gülümseme vardı. Jimin kabul etmeliydi ki Jungkook küfür ederken ve gülümserken inanılmaz çekici görünüyordu. Vitası şimdiden içinde çığlık atmaya başlamıştı.

smells like serenity | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin