25

5.2K 543 346
                                    

"Şimdi siz sevgilisiniz öyle mi?" dedi Jungkook'un arkadaşlarından biri.

Kulüpteki saçma sapan etkinliklerden sonra Jungkook onu arkadaşlarıyla tanıştırmak istemişti. Herkes kendi hâlinde çizim yaparken onlar bir yerde toplanmış oturuyordu. Ayrıca Jungkook Jimin'i yanına oturtmuş,kolunu da omzuna atmıştı. Jungkook "Öyleyiz." dedi oturuşunu rahatlaştırırken. Bacakları açık oturmak huy olmuştu herhalde. Jimin onun hiç düzgün oturduğunu görmemişti.

"Mühürlendiniz birde?"

Jimin'in boynundaki büyük ısırık izi.

Kısaca rezillik.

Jimin'in"Hayır mühür değil o." demesiyle herkes gülmüştü. Jungkook bunun açıklamasını sabah yapmıştı tabii. Biz mühürlendik mi krizi geçiren Jimin, Jungkook'un onu kandırmak için ısırdığını öğrendiğinde küçük çaplı bir şok geçirmişti. 

Mühürlenmek istemediğinden değil daha özel bir an olmasını istediğinden panik yapmıştı biraz.

"Jimin neden vita olduğunu sakladın herkesten?" diye sordu Jungkook'un en yakın arkadaşlarından biri olan Dohyun.

"Özel bir sebep." diyerek cevapladı. Daha çok duyacaktı bu soruları. Alışması gerekiyordu.

Jungkook tek elini Jimin'in bacağına sürükleyip destek verircesine sıktı. "Hatırladığım kadarıyla Jungkook seni baya bir üzmüştü."

"Evet ama o şekilde yakınlaştık zaten. Ben mesaj attım ona."

"Hiç bahsetmedi bize." dedi Haerin arkasına yaslanırken. "...Sadece özür dilediği zaman farketmiştik seni. Kimsenin ilgisini çekmiyordun şimdi ise herkes seni konuşuyor."

"Ilgisini istediğim tek bir kişi var zaten o da Jungkook. Başka kimsenin ilgisine ihtiyacım yok." diyerek Jungkook'un bacağına koyduğu elini tuttu.

"Bir şey demedim Jimin. Mutluyum sizin adınıza."

"Pek öyle görünmüyor ama...her neyse." Haerin Jiminle Jungkook geldiğinden beri onları dik dik izliyor, sürekli memnuniyetsiz sesler çıkarıyordu. Feromonları bile rahatsız ediciydi. "Ne demeye çalışıyorsun?"

"Bir şey demeye çalışmıyor, rahatsız edici davranıyorsun."  dedi Jungkook. Jimin zaten gergindi,birde böyle davranan arkadaşı geriyordu. Patlaması an meselesiydi.

"Haerin bugünlerde gergin biraz Jimin,kusura bakma." dedi Mingyu gülerek.

"Gergin olması Jimin'e böyle laflar edebileceği anlamına gelmiyor uyarayım da ben,ne olur ne olmaz ."

"Öyle mi olduk şimdi Jungkook? Jimin yokken ben vardım."

"Jiminle kendini bir mi tutuyorsun?"

"Tutmuyorum, çünkü bir değiliz. Ben ondan çok daha önce senin yanındaydım." dedi sorgular bir tavırla.

"Sonuç olarak? Sen arkadaşsın,ben eşiyim." diyerek konuşmaya dahil oldu Jimin. Feromonları kıskançlığından ve sinirinden dolayı değişmiş, rahatsız edici bir hâle gelmişti.

"Kimse sana sen değilsin demiyor."

"Bunu övünmek için falan söylemiyorum, aramızdaki farkı anla diye söylüyorum."

"Kesin övünmek için söylemiyorsundur Jimin,Jungkookla sevgilisin farkında mısın? Hem de sadece vita olduğun için."

Dohyun "Haerin uzatmasan mı artık? Herkesi strese sokuyorsun." dediğinde Haerin gözlerini devirerek hiçbir şey söylemeden kenarda duran çantasını alıp sınıftan çıkmıştı.

smells like serenity | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin