12

106 16 5
                                    

Bir hafta cidden evden çıkmamam için her şeyi yapmışlardı ve şuan jungkook'u zor ikna ederek hastaneye gelmiştik.

Bu gün hoseok çıkacaktı, hastanenin önünde durduğunda hemen inip hastaneye koştum.

İçeri girince lia beni karşıladı, gülerek baktı.

"Çok mu özledin burayı"

"Hoseok nerede?"

"Odasında hazırlanıyor"

Kafamı sallayarak odasında koştum, kapıdan içeri baktığımda ağladığını gördüm, çantası yanında duruyordu, beyaz t-shirt ve siyah eşofman giyinmişti.

Kızıl saçları dağınıktı ve burnunu mendile silerek yutkundu, kafamı eğere içeri girdim.

Ona baktığımda kafasını çevirdi, yanına giderek ellerini tuttum.

"Özür dilerim aşkım, açıklayacağım"

"Git yoongi, söz vermiştin bir de"

"Namjoon izin vermedi yemin ederim, doktor söylemiş, evden kaçmak için her yolu denedim ama olmadı, yemin ederim, sana yalan söylermiyim hiç güzelim"

Bana dönerek gözlerini kırpıştırdı ve ellerimi sıktı.

"Söylemezsin"

Gülerek kendime çekerek sıkıca sarıldım ve kokusunu içime çektim.

"Seni çok özledim, gözüme uyku girmedi"

"Benimde, beni bıraktın sandım"

"Asla, öyle bir ihtimal bile olamaz"

Güldüğünde dudaklarını öptüm ve kollarımı sıklaştırdım, elleri boynuma giderek ensemde birleştirdi, belini okşayarak öpüşümüzü derinleştirdim ki ses geldiğinde ayrıldık.

Kapıya baktığımuzda jin, jimin'in ensesine vurdu.

"Hay senin ben"

"Yah hyung ayağım kaydı ben ne yapayım"

Taehyung gülerek içeri girdi.

"Ahaha özlem mi gidiyordunuz?"

İyice geri çekildik, hoseok' un elini tutarak okşadığımda jin içeri girdi.

"Hadi gidelim"

Hoseok' un çantasını aldığımda çıktık, arabanın önüne geldik, geçtiğimizde hoseok bana sarıldı, saçlarını okşayarak öptüm, jimin bize baktı.

"Yoongi"

Ona döndüğümde güldü.

"Jungkook'un numarasını versene"

"Neden?"

"Hoseok ile sana düğün yaparım"

"09********"

Numarayı söylediğimde diğerleri güldüğünde jimin kaydetti, hoseok gülerek yanağımı öptü, dudaklarını öperek saçlarını okşadım, jin dikiz aynasından bize baktı.

"Yoongi kardeşlerini akşam yemeğine çağır, beraber yiyelim"

"Teşekkür ederim"

Gülerek kafasını salladığında taehyung esnedi ve gözlerini kapattı.

"Yemekler jin'den"

"Sanki kendisi yemek yapmayı biliyormuş gibi"

Jin göz devirip konuşunca taehyung omuz silkti, jungkook beni bıraktığı gibi ortadan kaybolmuştu, kim bilir nereye gitmişti aptal.

/

Sope: BağımlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin