4

122 17 7
                                    

Gelen seslere zıplayarak uyandım, kendime geldiğimde kalktım, vücudum titriyordu ve krize girmemek için kendimi sıkıyordum.

Odadan çıktım ve hemen yan odaya baktım, üç kadın vardı, yerde uzanmış adamın önüne birisi çökmüştü ki sinir ile konuşup arkasına döndü.

"İlaçları vermediniz mi?"

Sarı saçlı kadın titreyerek konuştu.

"Uyuyordu, uyanınca vericektik"

"Salakmısın sen, ilaç saatinde verilmezse krize girer"

Kalktığında yerde yatan kızıl saçlı adamı gördüğüm gibi yerimde çivilendim, saçlar, yüzü.

Koşarak içeri girdiğimde bana korkarak döndüler ama hoseok' un yanına oturdum.

Gözlerim dolduğunda ellerimi yüzüne sardım.

"Hoseok"

Krize girdiği için gözleri kapanmıştı ve vücudu titriyordu, kadın bana yaklaştı.

"Hemen kalkın ve çıkın odadan, biraz dan ilacınızı getiricez"

"Hoseok bu haldeyken gitmem"

"Yakınımısınız?"

"Sevgilisiyim"

"Pekala, bakın onu iyileştiricez ve siz de ilacınızı aldığınızda yeniden görüşebileceksiniz, uygun mu?"

"Neden böyle oldu?"

"Uyuşturucu bağımlısı, dün yattı"

Gözlerimi kapatarak saçlarını öptüm ve geri çekildim, odadan çıktığımda kısa saçlı kadın benim ile geldi, ilaç uzattı, alarak yandaki sürahiden su doldurup içtim.

Kadın memnun şekilde gülümsedi.

"Eğer böyle davranmaya ve ilaçlarınızı içmeye devam ederseniz en kısa sürede çıkacaksınız"

"Hoseok ne zaman iyileşir?"

"Bir saati bulur"

Beni cevaplayarak odadan çıktığında kafamı ellerime gömdüm.

"Ben cidden sana, hayalimde olan sevgilime dokundum ve hissettim, tanrım teşekkür ederim"

Geri yatarak gülümsememi korudum ki aklıma gelen şey ile gülüşüm soldu.

Ya o beni tanımıyorsa?

Bu düşünce ile kalbim sıkıştı ki uykum gelmeye başlamıştı, göz kapaklarım ağırlaşırken aklımda sadece bu soru vardı.

/

O çok istediğiniz yb geldii🤭😹

Sope: BağımlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin