7

112 16 4
                                    

Odamda otururken hoseok yine krize girdiğinde sıkıca sarılmış bırakmamıştım.

Tırnakları sırtıma batarken acıtıyordu, bir saat'e yakın sürede yavaşça sakinleşmeye başladığında saçlarına dudaklarımı bastırıp  sakinleşmesi için aklıma gelen herşeyden bahsediyordum.

Sonunda durduğunda dolu gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım, kafasını göğüsüme dayayarak ağlamaya başladı.

Elimi yanağına koyarak okşadım, geri çekildiğimde kafasını kaldırdı, eğilerek gözlerini öptüm.

"Ağlama bebeğim, atlatıcaz söz verdik değil mi?"

"Atlatıcaz"

Güldüğümde o da güldü,  burunlarımızı sürttüm, burnunu öptüğüm de çenemi öptü, onu üstüme çekerek tavanı görecek şekilde uzandım.

Kollarını göğüsüme koyarak çenesini dayadı, yastığı düzelterek kafamı koydum, bana bakıyordu, gülerek elimi yanağına koyarak okşadım.

"Güzelim benim"

Yanakları kızardı ve güldü, elime yanağını yasladı.

"Zor, değil mi?"

"Zor, ama aşıcaz"

Üstümde yükselerek dudaklarımı öptüğünde karşılık verdim, kasıklarıma oturdu.

Elimi beline koyarak okşadım, kıpırdandığında elimi t-shirt'ün altına soktum, sıcak teni yakıyordu ellerimi.

Adım sesleri duyduğumda geri çekilerek yana döndüm ve sıkıca sarıldım.

"Hemşire geliyor, senin ile uymak istiyorum"

"Hadi uyuyalım"

Güldük ve gözlerimizi kapattık, kapı açıldığında dinledim.

"Lia, uyumuşlar"

"Bırakalım, çok tatlı duruyorlar"

"Ama yasak"

"Bir şey olmaz yeji"

"Ah tamam"

Kapı kapandığında hoseok'un anlını öptüm, gülerek gözlerime baktığında burnunu öptüm.

"Hayatım boyunca böyle, sana yapışık durabilirim"

Kıkırdayarak elini yanağıma koyarak okşadı, cilve ile gözlerini kırpıştırdı.

"Bende, seni çok seviyorum"

Elini yavaşça boynuma doğru kaydırarak konuşunca elimi bacağına koyarak okşadım.

Yaklaştığında dudaklarını öptüm ve üstüne gittim,dudaklarını bırakarak geri çekildim.

"Şimdi uyuyalım bebeğim, uygun bir zamanda.."

Dilimi dudaklarımın üstünde gezdirip sırıttım ve bacağını sıktım, yanakları kızardı ve kafasını salladı, anlını öptüm ve uyumaya başladık, kokusunda boğulmak bile benim için nimetti.

/

Sope: BağımlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin