2

149 25 5
                                    

Hoseok+

Üstümde olan kedi yüzlü yakışıklı adama baktım, gri gözleri beni etkisi altına alıyordu.

Ellerimi yanaklarına koyarak okşadım ve dudaklarını öptüm, sanki susuz kalmışımda onun dudaklarına muhtaçtım.

Şehvet ile bir birimizi öperken ellerim boynuna ilerledi ve sıkıca sarıldım, elleri t-shirtü me gidince vücudumu kaldırdım ve dudaklarını bıraktım, bez parçasını üstümden çıkarttı ve ellerini belime koydu.

Gözleri gözlerime sabitliydi, burunlarımızı sürttüğünde güldüm ve ellerimi saçlarına atarak okşadım.

"Yoongi"

Dudaklarımı öptüğünde hemen karşılık verdim, dudaklarımı bırakarak yeniden gözlerime baktığında silinmeye başladığını gördüm.

Korkarak sıkıca boynuna sarıldım ama tamami ile olduğum yer silindi ve o gitti.

/+/+/+/

Gözlerimi açtığımda yastığa sarılmış olduğumu gördüm, kalkarak yüzümü ovdum ve çerçeveye yaslandım.

Karşımda duran jimin, jin ve taehyung'a baktım, jin sinir ile saçlarımı tutarak kafamı iyice kaldırdı ki bu hareketi hem başımın ağrımasına hem de kendime gelmemi sağladı.

Acı ile ellerimi kafama götürdüğümde elini çekti,iyice kendime gelerek onlara baktım.

Jin'in yanakları ıslanırken jimin elindeki paketleri üstüme attı, yutkundum ve kafamı eğdim, taehyung sinir ile konuştuğunda yerime sindim.

"Söz vermiştin hoseok"

Sesimi bulup konuşamadığımda yanımda duran vazo yerle buluştu ve jimin' in sinirli sesi kulaklarıma doldu.

"Sana güvendik ve sen ilk fırsatta bu boktan ilaçlara koştun"

Uyuşturucu bağımlısıydım ve bırakamıyordum, bunun en büyük sebebi ise hayalimde  olan beyaz tenli,kedi yüzlü prensim di, gerçek dünyada olmaktansa rüyalarımda onun ile olmak daha iyiydi benim için.

Jin sinir ile yakalarıma yapıştı ve beni sarstı.

"Ses çıkart lanet herif, ben seni bu yüzden mi canım çıkana kadar çalışarak büyüttüm ha, sen bu bok çukuruna düşesin diye mi büyüttüm, neden bunu kendine yapıyorsun hoseok"

Gözlerim dolduğunda sıkıca kapattım, elimde değildi ve ben durduramıyordum.

Ellerimi bileklerine sararak hıçkırdığımda beni kendi ne çekerek sıkıca sarıldı, saçlarımı okşarken korktuğum kelimeler dudaklarından döküldü.

"Hastaneye yatacaksın"

Geri çekilerek kafamı salladım, deli gibi görünüyor olabilirdim ama bunu kabul edemezdim.

"Hayır,lütfen korktuğumu biliyorsun, yapma jin hyung, yalvarırım"

Kalkarak saçlarımı anlımdan çekti.

"Üzgünüm hoseok, üç gün sonra hasteneye yatıcaksın"

Ağlamam şiddetlendiğinde hepsi odadan çıktı, ben nasıl dayanacaktım, ben yoongi'yi görmeden nasıl yapacaktım.

Ben hayalimde olan adama aşıktım ve durumum içler acısıydı.

/

Sope: BağımlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin