Bu gün diğerleri dolaşıp alışveriş yapmak için gittiklerinde hoseok ile odada oturmuş film izliyorduk.
Olgun sahneler geldiğinde kafasını omuzuma koyarak gözlerini kaçırdı, elimi çenesine koyarak okşadım ve sahneyi geçtim.
İlaç tedavisi bittiğinden beri daha utangaç olmuştu ve bu çok şirindi.
Anlını öperek sıkıca sarıldığımda iyice göğüsüme sindi, film bittiğinde bilgisayarı kapattım ve kafamı eğerek bebeğime baktım.
"Güzelmiydi?"
"Değildi"
"Söyleseydin başka film açardık"
"Sen sevmiş gibiydin"
"Fazla değil"
Güldüğünde dudaklarını öptüm, elini yanağıma koyarak karşılık verdiğinde belini okşadım, kıpırdandığında yutkunarak geri çekildim.
Gözleri koyulaşmış şekilde bana bakarken saçlarını okşadım.
"Eminmisin bebeğim?"
Utanarak kafasını salladığında bilgisayarı komodin'e koydum, ellerim t-shirt ün eteklerini kavradığında kollarını kaldırdı, çıkartarak kenarı attım.
Ellerini kenetlediğinde anlını öptüm, kendi t-shirt ümü de çıkartarak yere attım, üstüne gittiğimde titreyen ellerini omuzlarıma koydu.
Dudaklarını öperek yatağa uzanmasını sağladım, bacaklarını açtığında arasına girdim, ellerimi beline koyarak okşadım ve aşşağılara inerek şortun lastiklerini tuttum.
Kalçasını kaldırdığında boxer ile beraber aşşağı indirdim, dudaklarını bırakarak geri çekilip şortu ve boxerı bacaklarından çıkartarak yere attım.
Yüzü kırmızı olduğunda gülerek kendi altımıda çıkarttım ve geri üstüne çıktım.
Eğilerek boynunu öpmeye başladım, elini tutarak okşadım ve geri çekildim, burnumuzu sürttüm.
"İz bırakayım mı?"
"Bırak"
Gülerek burnunu öptüm ve boynuna indim, bir tane iz bırakarak omuzuna gelerek öptüm ve dilimi çıkartarak köprücük kemiğine geldim, dilimi üstünde gezdirip ısırdığımda elini omuzuma koydu.
Köprücüğünü bırakarak göğüsüne geldim, tepeciğe dilimi bastırdığımda derin bir nefes alıp omuzumu sıktı, dudaklarımı üstüne bastırıp emdiğimde tırnaklarını geçirdi.
Ellerimi bacaklarına kaydırıp sıktığımda kasıldı, göğüsünü bırakarak diğer göğüsüne geçerken ellerimi kalçasına kaydırıp okşadım.
Parmağımı deliğinin etrafında gezdirdiğimde deliği kasılıp gevşemişti, geri çekilerek sırıttım ve kasıklarına eğilip dudaklarımı bastırdım.
Derin bir nefes bıraktığında üstünde yükseldim.
"Arkanı dön bebeğim"
Kafasını salladı, kalktı ve arkasını döndü, kolumu beline sarıp ensesini öptüm, uzandığında dudaklarımı sırtına bastırdım, sıcaklığı beni mahfediyordu.
İzlerimi bıraktım ve aletimi dolgun kalçalarına sürttüm, kendini iterek sürtündüğünde sırtını bırakarak ellerimi kalçasına koydum.
Üstüne eğilerek parmalarımı dudaklarına yaklaştırdığımda dudaklarını açtı ve bileğimi tutarak parmaklarımı ağızına aldı.
Dilini üstlerinde gezdirirken gözleri sıkıca kapalıydı, bu görüntüsü yutkunmama neden oldu, parmaklarım yeterince ıslandığında geri çektim, yanağını öperek elimi deliğine getirdim.
Bir parmağımı içine soktuğumda kasıldı, ikincisini gönderdiğimde kumaşı sıktı, üçüncüsünü de göndererek açmaya başladığımda kafasını yastığa gömdü.
Elimi elinin üstüne koyarak okşadım ve parmaklarımızı kenetledim, eğilerek beline dudaklarımı bastırdım, kendini parmaklarıma itince çıkarttım ve elini bırakarak kendimi çektim.
Deliğine başımı soktuğumda acı ile inledi, biraz daha kendimi ittim ve ellerini tuttum, acı ile konuştu.
"Acıyor yoongi"
"Biraz daha dayan bebeğim, daha girmedim bile"
"Canımı yakıyor"
Yüzünü bana çevirdiğinde anlını öptüm ve burunlarımızı sürttüm.
"Zevk alacaksın bebeğim, tamam mı"
Bana odaklandığında kendimi tamami ile hızla içine ittim, yüzünü buruşturduğunda dudaklarını öptüm.
Karşılık verdiğinde vuruşlarımı yaptım, dudaklarıma inlediğinde alt dudağını dişlerim ile çekiştirdim.
Zevk ile inlediğinde aynı noktaya vuruşlarımı yaptım ve dudaklarını bırakarak yanağını öptüm.
Kafasını eğerek zevk ile inleyişlerini beynime kazıdım ve omuzunu öperek belini okşadım.
Gelmeye yaklaştığımda minik aletini tuttum ve çektim, inleyişleri arttığında hızlandım.
Elime boşaldığında kulağında dilimi gezdirip içinden çıktım, kendimi çekere boşaldım ve yandaki mendili alarak ellerimi sildim.
Yatağa uzanmış derin nefesler alıyordu, yanına uzanarak kendime çektim bedenini.
Sıkıca sarıldım ve saçlarını öptüm, kısık sesi ile mırıldandı.
"Altım yanıyo ve acıyo"
"Seni yıkayayım ve krem süreyim, olur mu?"
"Olur, çok yoruldum"
Gülerek kalktım, acı ile yüzünü buruşturup kalktığında kucağıma alarak omuzunu öptüm.
Banyoya girip suyu ayarladım ve küvet dolunca içine girdik, bana yaslandığında belini okşadım ve kafamı omuzuna koyarak kokusunu içime çektim.
Ellerimi tutarak yanağımı öptüğünde güldüm ve güzel gözlerine baktım, yaşadığımı hissettiğim tek galaksi,tek beden,tek sevgi sadece onda barınıyordu.
/