5

127 19 4
                                    

Zil sesi ile uyandım, kaşlarımı çatarak kalktım, alkol içmek istiyordum ve vücudumda ki kan akışını bile hissetmem beni sinirlendiriyordu.

Kapı açıldığında ellerimi sıktım, yine kısa saçlı kadın geldi ve gülümsedi.

"Kahvaltı vakti"

"Alkol istiyorum sikik kahvaltıyı değil"

"Sevgilin aşşağıya indi ama"

"B-ben.."

Kalkarak onu arkada bırakıp odadan çıktım, hoseok burada katlanabildiğim tek şey olabilirdi.

Yönergeler ile yemek haneye girdim, etrafa bakarak kızıl saçları ararken hemen buldum, masaya oturmuş yemeğini eşeliyordu.

Yemek sırasına baktım ve yemeklere, mandalina gördüğümde güldüm, hemen giderek üç tane aldım ve kızıl bebeğimin yanına gittim.

Karşısında durdum ve yutkunarak konuştum.

"Yemeğin ile oynamamalısın seok"

Bana döndü ve tam konuşacak iken durdu, gözleri genişledi ve elindeki çatal düştü.

Kalkarak boynuma sarıldığında bende onun kadar şaşkındım, beni tanıyordu, kollarımı sıkıca beline sardım ve kendime çektim.

Geri çekildiğinde elimi yanağına koydum, elimi tutarak sıktı.

"Hayal değilsin"

"Değilim sevgilim"

Dudaklarını öptüğümde karşılık verdi, biri alkışladığında geri çekildim, yan masadaki kadın bize bakarak alkışlıyordu, güldüm ve geri bebeğime döndüm.

Oturduğumuzda hoseok'a yaklaşmak için sandalyemi biraz daha kaydırdım, hala inanamıyor gibi bana bakıyordu, yutkunarak konuştu.

"Ama sen gerçek değildin, hayalimdeydin, bu mümkün değil"

"Biliyorum, biliyorum güzelim, seni hiç görmedim ama hayalimde vardın, her zaman oradaydın ve dün seni gördüğümde hayal sandım ama gerçektin"

"Bu nasıl mümkün olabilir ki?  Hiç karşı karşıya gelmedik ama hayallerimizde vardık"

"Tanrının oyunu diyelim ve kapatalım konuyu, sadece seni hissetmek istiyorum"

Yanakları kızardığında güldüm ve yanağını öptüm, gülerek dudaklarımı öptüğünde karşılık verdim, dilimi dudaklarından içeri sızdırdım ve ellerimi yanaklarına koydum.

Geri çekildiğinde derin nefesler alarak kafasını eğdi, elini tutarak öptüm.

"Yemeğini ye bebeğim, aç kalma, karnın ağrır"

Kafasını salladı ve tabldot'a döndü, bende gülerek mandalinamı soyarak yemeye başlarken onu izledim, hayalimdeki adam şuan kat kat daha güzeldi ve gerçekti.

/

Sope: BağımlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin