***
Шукати логіку в армії — шкідливо для здоровʼя. А якщо ти знайшов логіку, то це вже направлення в дурку.(с) Начальник медичної служби.
***
Робота в мене така, вас зайобувати!(с) Перший наш командир роти.
***
А навіщо вам машини? По горілку їздити?(с) перший комбриг (судять чи то за корупцію, чи за розкрадання)
***
Їдемо значить ми в село біля франківська відкривати меморіальну дошку полеглому побратиму. Їде нас четверо. Дорога через поля. Між полями лісосмуги. Все як на Гуляйполі, тільки то що тихо.- В мене одного таке? — питає побратим. — Он дивлюсь на ту гору і думаю: туди б кулеметника і все. Ніхто по цій дорозі не проїде. Підари не сунуться.
Мовчу. Прикидаю відстань. Полем напряму туди 3 кілометри. Ще кілометр до найближчої посадки. Якщо йти нею, то вийде 4,5 кілометра.
- Блять, який в сраку кулемет там ставити? Заміновано все. Ми туди не дійдемо навіть.
- Далеко, — підхоплює інший. — Треба міномет хіба. Або танк.(с) колективна профдеформація.
***
- Мені нарешті дали помічника!
- Надовго?
- А на скільки його стане. Одну міну розмінує точно.(с) З діалогу з сапером.
***
- Бажаю здоровʼя, пане комбат. Викликали?
- То це ти айтішник?
- Я.
- А ти швидко друкуєш?(с) Діалог з попереднім комбатом.
***
- Ти проїбав сто штук на повію?
- Вона сказала, що полюбила мене за мої голубі очі...(с) побратим з карими очима.
***
- Приїжджають якось до нас на позиції хлопці. З автоматами Ґрот, з підствольниками, шоломами оцими тактичними. Запаковані, просто атас. Я думав, що то натівські миротворці під Бахмут приїхали. Питаю: воїни, ви звідки?
- Ми Полтавське ТРО.(с) З діалогу з товаришем з під Бахмута.
***
- Якого хєра мене, командира батальйону, обстріляли на нулі?!
- Може тому, що це нуль?(с) Розповідь побратима про знайомство з новим комбатом.
***
О, ти не спиш? Ану, питай мене табличку множення!(с) Стандартна фраза побратима, кожний вечір перед сном.
***
- У нас трьохсотий.
- Що сталось?
- Копав окоп, розрубав собі лопатою палець.(с) Розмова з побратимами з сусіднього взводу.
***
- Вони ще довго будуть працювати?
- Не знаю, а що таке?
- Та срати хочу.
- Забудь, в бліндажі ти цього робити не будеш!
- А що мені робити?
- Рачки до кущів і в темпі какай. Закопати то не забудь.
- А якщо задвохсотять?
- Не задвохсотять, то агс. Турнікети візьми.
- А якщо осколок в сраку?
- Мироська (медик) потім дасть тобі ношпу і зашиє.
- А якщо яйця відірве?
- Ти тут ними й так не користуєшся.(с) Діалог з побратимом під час інтенсивного кацапського обстрілу.
***
- Ти чого сумний?
- Та жінка зла на мене.
- Чого?
- Я їй сказав, що їдемо підсилювати тернопільське ТРО, а якийсь дебіл виставив фото з геолокацією і вона то побачила.(с) Діалог з побратимом на фронті.
***
- Панове, вам прийшла ЗП, тому кого побачу пʼяним, будете без грошей до кінця війни. Повторюю, не тратити гроші на алкоголь!
- А на курвів можна?
- Можна. Але спочатку привести їх на ознайомлення на квадрат.(с) З аудіо повідомлень в чаті роти.
***
- Вночі були обстріли? Я й не чув...(с) Кожний третій побратим.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Військові есеї
Short StoryТут я ділюсь думками, спогадами або просто смішними і не дуже історіями про війну.