1

34K 386 36
                                    

Sabah erken kalkmayı seven biriyim. Yine o sabahlardan birinde evden çıkıp simit almak için yola çıktım.
Yalnız yaşayan biri olarak kahvaltı yapmayı sevmem çok mormal gelmiyordu. Ailemi uzun zaman önce trafik kazasında kaybetmiştim. Yakınlarım ise çok ta gorusmezdik hatta hiç. Okuldan burslar mezun olmuştum. Evden online kurduğun site üzerinden yazılım sitesi üzerinden danışmanlık yapıyordum çoğu zamanım evde geçiyordu. Evimin yakınlarında bulunan ormanda yürüyüşler yapmayi severdim.

Kahvaltı yapıp ormanda ağaçların altında yürüyüş yapmayi düşündüm.

Fırın çok kalabalıktı. Dükkanın icine sıra halinde yürüyerek giriyorduk.
Nihayet sıra bana gelmis aimitlerimi almış evime doğru yola çıktım

Hava bugün güneşliydi. Eve vardığımda kapıya asılı iki simit üzerinde bir not vardı

Simitlerin hazır Azra...

Başka bir şey yok. Bu beni tedirgin etmişti. Simitleri aldım ve içeri girdim kapıyı kilitledim. Kim benim simit aldığıma dikkat eder ki diye düşündüm. Korkmuştum. Ne yapacağımı bilemedim.

iştahım da kaçmış artık simit yemek istemiyordum. Kafamı toparladim bir bardak içip masadan kalktım. Biraz dışarı çıksam iyi olacak diye düşündüm evde olmak beni germisti bugün.

Eşofmanlarımi giyip ormana doğru yürüyüşe çıktım. Kafam hala o nottaydi.

Dikkatim dağıldı bir an ve yere kapaklandim. Birden karşımda belirdi. Koşuyordu. Utancımdan yerin dibine girdim.

İyi misiniz? Bı şeyiniz yok ya?

Teşekkür ederim iyiyim. Bugün tuhaf başladı öyle gidiyor anlaşılan.

Anlayamadım.

Size değil sitemim afedersiniz. Diyip ayağa kalktım ve dizimdeki tozu temizledim.

Biraz oturalım isterseniz.

İyiyim sağolun siz terinizi sogutmayin isterseniz

Ha yok önemli değil. Derken beyaz dişleri öne çıkmıştı.

Kisadan biraz daha uzun siyah saçları, yeşil gözleri vardı. Hafif al ona düşen saç tutamlari ve alnında biriken ter beni çok etkilemişti.

Bir an gözlerimiz birbirini bulduğunda geri çekildim.

Ayağa kalktım.
Ben gitsem iyi olacak bı toplantim var.
Dediğim esnada gozliklarimin önüne düşen saç tutamini geriye doğru çekerken değen parmak uçları  irkilmeme neden olmuştu.

Gözlerini görmemi engelliyorlardi dedi gülümseyerek bende gülümsedim.

İsminiz ? Dedi mükemmel düzeyde çizilmiş kaşlarını kaldırarak.

Azra.. dedim elimi uzatarak.

Bende Bora memnun oldum dedi. O büyük damarlı elleri ile kavradığı küçük ince uzun parmaklı elim eli arasında kaybolmuştu.

Görüşürüz Bora dedim aramızdaki sizi kaldırıp. Elimi parmakları arasında ovalayip görüşürüz Azra dedi gülümseyerek.

Arkamı dönüp ondan ayrılırken bakışları bedenimim uzerinden geziyordu farketmistim. Ve bu beni çok etkilemişti.

Omzumun üzerinden dönüp ona baktığımda elini ensesine götürmüş bana bakıyordu.

Baktığımda gülümsedi ve el salladı ben de ona elimi salladım.

*******

BORAAA.. BORAA. bana bunu neden yapıyorsun derken hickiriklarima hakim olamadim.
Ayak seslerini duyuyordum

Bacaklarımın önüne çöktü. Çenemi tutup başımı kaldırdı.

Azra.. ağlama beni buna sen mecbur bıraktın.

PSİKOPAT +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin