Baba..
Evet..
Benim Azra'ya gitmem lazım. Bası dertte..
Ne Azra'sı? Kim o?
Sevdiğim kız.. ama bir türlü söyleyemedim. Anlayamadım ona kendimi. Çok seviyorum baba.. gitmem lazım.Tekrar ayaklanmaya çalıştıysamda başaramadım çünkü yaram tekrar açılmış yeniden tedavi uygulanmıştı.
Otur oturduğun yerde sana kız mı yok başka? Bir kız için gelmiş anlaşılan bütün bunlar.
Sen Arda Şahinsin.
Ziya Şahin'in oğlusun. Kendine gel. Hastanede kus uçmuyor. Sakın bir aptallık yapıp hastaneden kaçmaya kalkma yoksa seni yurt dışına çıkarmak zorunda kalırım. Bir daha dönmemek üzere.. şimdi dinlen.Babam yanındaki adamlarıyla odadan ayrılırken aklım hala AZRA'daydı.
Azra.. diye iç geçirdim.
Burdan çıkmam lazım.. hemde hemen..*******
Gözlerimi açtığımda yuzume vuran ışıkla irkildim. Güneş sanki bana umut verir gibi hoyratça camdan gözlerime ümit aşılıyordu.
Bugün güneş çok güzel.. o iğrenç sesi kulaklarıma dolmuştu.
Yanıma gelip dudaklarıma tutkulu bir öpücük bıraktı aynı senin gibi..
Üzerindekileri yavaşça çıkarıp beni kalçalarımdan tutup havaya doğru kaldırdı. Kadınlığım bu sebeple oldukça açılmış ve erkekliginin hizasına hizalanmisti. Yere eğilip kadınlığımi yalamaya başladı. Bacaklarımı bileklerimden tutup iyice aralamış dili kadinligimin dudaklarını okşuyordu. Kadınlığım sulanmaya ve kayganlığı artmaya başlamıştı. İstemsiz tamamen iç güdüsel olarak aldığım zevk gerçekten içimi titriyordu. Parmakları kadinligimin girişini sivazlamaya başladı ve orta parmagini içime doğru itince çıkardığım ses onun uyarlmasini daha etkilemişti. İkinci parmağıda içime sokunca ileri geri hareketleri hızlanmıştı. Zevkin doruklarina ulaştığında tam bosalacaktim ki parmaklarının çıkarmasıyla kasıklarıma bıraktığı ağrı bir olmuştu.
Bu kadar yeter. Yıllar önce yaşadığım hayalinin yetmediği zamanlarda yaşadığım acıyı sende yaşa. Rahatlatmak nasıl bir hismiş gör bakalım.
Giyip yukarı çıkmıştı. Ve kasıklarım çok fazla ağrımaya başlamıştı. Hem içinde bulunduğum psikolojik işkence hemde bedenen yapılan işkence nedeniyle yorulmuş ve bitkin kalmıştım çaresizce gözümden akan yaşlar benindaha da güçsüz gösteriyordu. En azından eskiden beni sevdiğini biliyordum
Artık beni sevmiyor neden beni yanında tutmak için uğraşıyor neden dedikçe hickiriklarimi duyup tekrar yanıma geldi.Beni artık sevmiyorsun. Bana kiyamazdin Bora beni incitmek hiç istemzdin sen. Ben sana ne yaptım?
Bunu bana mı soruyorsun Azra. Ben seni seviyorum çok seviyorum. Ama sen beni kabullenemedin hiç bir zaman hep benden utansın yanında olmamdan beninmle olmaktan utandın beni yanına yakıştıramadın. Sana düşünmen için fırsat verildiğimde kendini Arda'nın kollarına attın. Sana dokunmasına izin verdin. Sana ne söylemiştim. Benimle olacaksan kimse olmayacak. Buna dayanamam dedim. Ve sonuç buradasın buradayız.
Bora ben sana seninleyim demedim senin tuhaf hareketlerin ben ardayla görüştükten sonra olmadı ki..
Ne saçmalıyor sen? Ben beni uzene kadar insanlara karşı hep iyi oldum takı kandırılana kadar aynı senin bana yaptığın gibi..
Hayır Bora. Sen hastasın senin tedavi olman gerek belki ozaman bir şansımız olur yeniden deneyebiliriz.
Yelkenlerinin biraz olsun indiğini farkedince..
Bora.. lütfen belki mutlu oluruz sen tedavi olursan beni bırakırsan kimseye birşey söylemem. Kimseye anlatmam ve seni beklerim söz..
O sırada arkası dönüktü Boranın..
Söz mü.. beni bekler misin?
Evet söz veriyorum hep seni bekleyeceğim.. sonsuza kadar başka kimse dokunmayacak bana sadece sana aitim.. ben..
Yavaşça yanıma geldi.. ve ilk defa oluşan bu durum karşında dudaklarını yaklaştırıp beni öpmeye başladı. Öpüşmeye başladık. Elleri enseme gidip beni kendine daha çok bastırmaya dilini dilime sürtmeye başlamıştı ki.. saçlarımı tutup aşağı doğru çekti.
Dudakları yalayıp;
Buna ancak çocuklar inanır. Ve ben seni s*ikebilen bir çocuk değilim. Ben sana sahip olan erkeğim anladın mı? Ve ben bana ait olan kadının nefesinden bana yalan söyleyip söylemediğini anlarım. Ve sen şu an yalan söylüyorsun. Bu bir daha yapma. Eğer yaparsan seni canlı canlı dograrim. Anladın mı sana olan zaafımı bu şekilde kullanma. Dudaklarımi serttce öptü
Anladın mı?
Başımı evet anlamında salladım.
Hiç bir şey demeden yukarı çıktı ve yine beni yalnız bıraktı.
Yapmamıştım o kadar iyi bir davranış okuyucusuydu ki buna hayret etmemek elde değil.
*******
BORA'dan
Sigara mi yakıp cam kenarina yerleştirdiğim tekli koltuğa oturmuş etrafı izliyordum. Çatı katında çocukluğumdan kalma piyanonun olduğunu animsadim ve ağır ağır yukarı çıkıp piyanonun yanına gittim.
Fazla tozlanmıştı. Çocukluğumda kafamı dağıtmak için kendi kendime öğrendiğim piyano çalmayı iyice geliştirmiştir yalnızlığımda..
Biraz temizledim ve çalmaya başladım..
Beethoven- Ayışığı Sonatı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT +18
Chick-LitAzra benden kaçamazsın. Boşuna saklanma bebeğim. Burada yalnızız ve sadece ben varım. Beni kızdırmadan çok ortaya. Yoksa olacakları biliyorsun. Saklandığım yerden çıkarsam yine beni o kafese kapatırdı. Eğer çıkarsam.. Ama belki de psikopatlarda seve...