Beni kilitledigi yerde kaçıncı uykumdan uyandım bilmiyorum. Basım çok fazla ağrıyor. Ayaklarım uyuşuk ve ellerimde. Üşüyorum..
Kilitledigi bodrumun kapısını açtı. Eğilip yanigimdan öptü.
Bugün hangi gündeyiz?
Şubat'ın 13 bebeğim. Yani salı.
Gözlerimdeki bandı çözdü cenemden tutup o kendisine bakmamı sağladı.
Bak bakayım bana. Mm bakayım gozlerin hala çok güzel. Sıkıldın mı yoksa.? Sana bir sürpriz var ama..
Ne istiyorsun Bora?
Hadi ama biraz mutlu ol. Çok seveceksin.
Bak buraya bir çanta bırakıyorum. İçinde sevdigim üzerimde görmek istedigim kıyafetler var birini giyip gel lütfen. Dışarda bekliyorum.
Dudaklarıma sert bir öpücük bıraktı.
Ahh hala çok güzel bir tadın var.. Dudaklarinı ısırdı.
Bekliyorum..
Dışarı çıktı. Çantaya baktığımda içinde lacivert pileli bir etek, mini beyaz bir elbise, ve bir yine beyaz bir crop vardı. Hepsi dekolteli şeylerdi.
Beyaz elbiseyi giy..
Sen beni mi izliyorsun?
Evet.. çünkü istiyorum
Bora hemen git tamam giyinip geliyorum.Rrr küçük kaplan kükredi. Tamam tamam döndüm.
Üstümü cikarip beyaz elbiseyi giymeye çalıştım.
Offf çok güzelsin.. seni becermek için sabırsızlanıyorum.
Kapının arkasından gelen ses..
Kapıyı birden açıp gördüğüm manzara;
Erkekliğini pantolonunun dışına çıkarmış beni izleyip ona dokunuyordu.
Napiyosun sen diyip tokat attım. Kafası sağa doğru döndü ve gözleri kan çanağı olmuş şekilde bana döndü ve kafama silahın kabzasiyla vurdu.
******
Gözlerimi evin salonunda bir tekerlekli sandalye de açtım. Ellerimi ayaklarımı bağlamıştı yine.
Kuvvetli bir alkış sesi geldi. Gözlerimi açtığımda karşımda üzerinde sadece boxer vardı.
Evvet hanımlar beyler. Ünlü fotografci Bora GÜLMAN 'nin fotoğraf sergisine hepiniz hoş geldiniz.
Yine alkışladı. Yavaş adımlarla yürüyüp arkama geçti. Saçlarımı kokladıBanyo zamanınız gelmiş hanımefendi hemen yikanmalisiniz. Dedi. Gözlerimi devirdim neyle karsilacaktim hiç bilmiyorum beni tutup hızla içerdeki odaya götürdü.
Kapının girişinden baktığım manzara karşısında kalakalmistim.
Bütün duvarlar resimlerimle doluydu.
Lisede, parkta, okulda, okul gezisinde, evimde odamda.. gizli gozli çekilmiş resimler..
Birden önüme geçti.. az önceki neşeli benimle dalga geçen adam gitmiş yerine üzgün ağladı ağlayacak bir adam gelmişti.
Kendine benim gözümden bakmak nasıl bir his Azra .? Beğendin mi? Fotoğrafçılık yeteneğimi babamdan almışım ama fotoğrafçı olmama izin vermedi. Yaşlı pislik.
Sen nasıl buldun?Karşımda gözlerini dikmiş onu memnun edecek cevabı vermemi bekliyordu.
Bora.. ben.. ee ben çok şaşırdım. Yani sen nasıl bu kadar fotoğraf çektim ne zaman oldu bütün bunlar.?
Benim bütün zamanım sendin Azra. Hep seni takip ederdim. Gitrigin cafeye gelip uzaktan izlerdim seni, sinemaya gittiğinde arka koltuklarda seninle birlikte izlerdim filmin bir gun yanında başını omzuma yaslanmış şekilde bulur muyum diye hayal kurardım.
Bir keresinde Pembe kurdeleli toplamı kaybetmiştin hatırlıyor musun?
Dolaptan bir kutu çıkardı ve izini actiginda gözlerime inanamadim.
En sevdiğim tokalarım o kutudaydi. Hiç takamdiklarim bile..
Bora bı nasıl bir.. ben.. inanamıyorum. Neden ama neden?
Elindeki kutuyu acı bir şekilde duvara atıp tokaların hepsinin bir tarafa savrulmasina neden olmuştu
SENİ SEVDİM AZRA. ANLİYOR MUSUN? SANA AŞIKTIM. o kilounhalime aldırmadan seni köpek gibi sevdim. Ama sen her fırsatta bana gülüp geçtin hiç görmedin
Sana atletik vücutlu çocuklar yaraşırdı çünkü. Mesela Ali gibi, yada Yavuz mesela. Hepsiyle de ilişkin vardı. İkisiyle de öpüştüğünü biliyorum. Sizi gördüm.
Cenemden tuttu onbuyuk elleriyle. Dişlerini sıkıp;
Bu dudakların büyüsünü bozmuş olabilirler ama seninle ilk önce ben yattım. O daracık a.mndan ben içeri girdim. Seni önce ben s.*ktim.
Çenemi hızla bıraktı. Basım sarsilmisti. Gözlerimden akan damlalar hakim olamadım. Söyledikleri canımı çok acımıştı.
Bora.. dedim sesim titreyerek..
Bana döndü yalvarır gözlerle..
Özür dilerim.. ben seni uzdugumu bilmiyordum.
Güldü. Kimse bana neler yaşattığını bilmiyo Azra. Kimse..
Üstüne siyah bı boğazlı kazak giydi altına da siyah bir pantolon..
Hiç bir şey demeden tekerlekli sandalyenin arkasina geçti ve sürdü.Beni bağladığı bodrum kata getirdi ellerimi çözdü ve içeriye girmemi işaret etti.. girdim sandalyeue oturdum ve ellerimi arkada kavusturdum. Ayaklarımı da önde sabitledim ağzımı ve gözlerimi kapattıktan sonra dışarı çıktı.
Yine düşüncelerim ve ben yalnız kalmıştım. Gidip döndüğü zaman neyle karsilacaktim bilmiyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT +18
ChickLitAzra benden kaçamazsın. Boşuna saklanma bebeğim. Burada yalnızız ve sadece ben varım. Beni kızdırmadan çok ortaya. Yoksa olacakları biliyorsun. Saklandığım yerden çıkarsam yine beni o kafese kapatırdı. Eğer çıkarsam.. Ama belki de psikopatlarda seve...