Sabah mi akşam mı bilmiyordum. Yağmur yagiyordu dışarda. Eve ayak seslerini duyabiliyordum. Kapıyı açtı ve içeri girdi. Yaklaştı ve bacaklarımın üzerine bacakları açıp önümde durdu. Basım göbek hizasında eli başımı okşamaya başladı.
Dokunma bana. Bırak.
Özledim seni.
Bırak.
Gözlerindeki bandı çıkardı.
Göz hizama indi ve gözlerime bakip;
Seni ne kadar çok istediğimi görmedin. Seni senden iyi tanıdığımı görmedin. Sesizce ağlamalarını dinlediğimi, okulun arkasındaki ağacın altında sakladigin günlüğü, her üzüldüğünde evinizin arkasındaki göle gidip oraya içini bosaltircasina taslar attığını ve en çok annene kızıp en büyük pismanliginin annene onu sevdiğini söyleyememek olduğunu.. bunların hepsini ben biliyorum Azra.Bunları nasıl.. bilebiliyorsun. Ben seni daha 2 aydır tanıyorum.
Parmağını iki yana sallayıp;
Hayır küçüğüm hayır. Sen beni sandığından daha uzun süredir tanıyorsun. İyi düşün.
Hayır ben senin gibi birini uzun süredir tanıyamam senin gibi biri hiç olmadı hayatımda.
Güldü. Sen öyle sanıyorsun. Okulda kilosuyla ünlü kim vardı ? Yada şunu sorayım.
Arda baketbol maçına hazırlanırken kiminle dalga geçti.? Ve hangi çocuk kendini tuvalete kilitleyip itfaiyeciler tarafından çıkarıldı?
BORA.. BORA GÜLMAN.
Parmağını sıklaştı işte benim akıllı kızım bravo tebrikler.
Bacaklarımın üzerinden kendini sağa doğru attı.Ellerimi çözdü. Koluma girip beni ayağa kaldırdı ve getirdiği ağaç eve götürdü.
Kaldığım yere göre sıcaktı burası. Kolumdan tutup beni evin ortasına doğru fırlattı.
Şimdi soyun. Bekliyorum.
Ne? Saçmalama. Bir de seninle mi sevisecegim. Bı vaziyette.Koşar adım üzerime gelip elleriyle boğazıma sarıldı.
Eğer şimdi soyunmazsan.. belindeki silahı çıkarıp bana doğru sallayarak bunun icindeki kafanda patlar şakam yok Azra.
Ellerimle silahı kavradım ve aramızda bir bogusma yaşanıyordu.
Azra bırak şunu.
Hayır. Sana kendimi teslim etmem.
Azra. AZRAA diyip ongiclu kollariyla beni savurarak silahı aldı.Kolumdan tutup üzerindekileri yırtip attı. Saçlarıma yapıştı.
Sana soyunmani söyledim. Sana beni dinle dedim.
Sacimdan tutup beni yere yatırdı. Tüm bunlri tek eliyle yapıyordu.
BİRAK BENİ BORAA. YAPMA . BORA HAYIR.
sesim sadece burada yankılanıyordu. Çığlıkların devam ederken uzerime oturdu. Silahın namlusunu ağzıma dayadı ve emniyeti açtı.Sana bunu sıkmadan önce seni s*kmem gerekiyor çünkü seni çok özledim. Lanet olsun ki kokunu özledim.
AYAĞA KALK. HEMEN.
Silah hala iki kaşımın arasındaydı. Üzerimde sadece kot pantolonum vardı.
ÇIKAR!!
pantolunumun düğmesini çözüp bacaklarımdan aşağı indirdim.
Uzan hadi dedi. Şöminenin onunde yere serili kuş tüyü kilim üzerine yattım.Silahı sominenin üzerine bıraktı. Üzerime yaslandi ve öpmeye başladı. Karşılık vermedim.
Dudaklarımdan dudaklarını çekti ve çenemi tutup sıktı.
Eğer bana şu an karşılık vermezsen seni öldürürüm.
Tekrar dudaklarıma yapisti ama karşılık veremedim. Tekrar doğrulup beni ayağa kaldırıp tokat attı. Yere düştüm. Kaldırdı tekrar vurdu. Dudağım patlamıştı.
BORA. YAPMA. DUR.
Bileklerimden tuttu.
Ozaman bana itaat et.
Tamam. Tamam yapacağım.
Tekrar beni kilim üzerine yatırdı.
Üzerime yaslandi ve öpüşmeye başladık.
İşte böyle. Diyip beni kucağına alıp yataga götürdü. Yatakta bu defa;
Arkanı dön ve eğil.
Dizlerimin üzerinde doğruldum ve eğildim. Belime yaptığı baskıyla belim aşağı inmiş kalçam yukarı çıkmıştı.
Arkama geçip kadınlığım dokunmaya başladı. İnlemelerime hakim olamıyordum.
Hala bedenin benim olduğun biliyor. Azra.. o güzel a.mn nasıl sulandı.
Dudaklarını kadinligima goturdugunde alev almıştı tüm vücudum.
Dili kadinligimdan iceri girdiğinde belim dogrulmus onun eliyle yeniden aşağı inmişti.Sakin ol. Kendini ban birak.
Sonra parmakları devreye girmişti. Kadinligimin girisi onun için açılıyordu
İki parmağını da içime soktuğunda çığlıklar atmıştım.
Hazırsın işte. Hala benimsin.
Diyip hızlıca içime girmiş ileri geri hareketlerle beni beceriyordu.
İyice içime girdiğinde;
Ahhhh Azraa.. derken kalçami ellerinin arasında sıkıştırıp eziyordu
Kadinligimin girisinden akan sivilar onun erkekliginindaha kaygan hale getirmişti.
Seni sabaha kadar s*kecegim. Sabaha kadar derken içime boşalması bir olmuştu.Çok güzelsin. Dedi içimden çıkarken.
Yat da seni seyradeyim dedi yatağın karşında duran sandalyeye geçip.
Yatağın başlığına yaslan. Bacaklarıni açıp doğum pozisyonu al. İzlemek istiyorum.
Dediğini yaptım. Kadınlığım karşısında sergileniyordu.
Oda masanın üzerindeki sigarasını yakıp içmeye başladı.
Bana bakarak içiyor her nefes alışı ciğerine dolan sigarayla geri çıkıyordu.
Bana ihanet ettin.
Ve bunun bedelini ödeyeceksin Azra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT +18
Chick-LitAzra benden kaçamazsın. Boşuna saklanma bebeğim. Burada yalnızız ve sadece ben varım. Beni kızdırmadan çok ortaya. Yoksa olacakları biliyorsun. Saklandığım yerden çıkarsam yine beni o kafese kapatırdı. Eğer çıkarsam.. Ama belki de psikopatlarda seve...