14

6.4K 77 1
                                    

Üzerimi değiştirip hemen dış kapıya yöneldim. Kapıyı kilitlemis pislik. Hemen mutfak camına yöneldim. Açmamıştım. Hemen elime doğrama tahtasını alıp cama doğru vurup iyice kırdım. Tezgaha çıkıp sağ bacağını camdan dışarı sarkitttim diğer bacağımı da salldiktan sonra aşağıya atladım. Koştum. Onkadar hızlı koştum ki ciğerlerim ağzımdan çıkacaklardı.

Ana yolun ne tarafta olduğunu biliyordum. Ve ontarafa doğru yöneldim. Ninhayet ormanın içinden çıkıp ana yola arabaların seslerinin olduğu yöne doğru bayır aşağı indim.

Bugün hafta içi olması nedeniyle çok fazla araba geçmiyordu.
Kendimi yola attım. T karşıdan bir kargo aracı geliyordu önüne geçtim ve durması için bağırdım.

Ani bir frenle önümde durdu. Hızlıca arabaya bindim.

Hemen.. hemen arabayi sur beni budan çıkar lütfen

Bı dakika sen nerden ciktin bu ssatte burada ne yapıyorsun?

Vaktim yok lütfen arabayı calistir gitmem lazım burdan. Biri benim peşimde. Aylardir bana tecavüz ediyor onun elinden kaçıyorum lütfen yardım edin.

Cebimden çıkardığım not kağıdı ona uzattım.

Bu numaraya ulaş lütfen. O kişiyle konuşmam lazım adı Arda. Lütfen ara beni alsın götüreceğin yerden.

Notu eline alıp numarayı çevirdiği sırada önümüzde duran arabanın içinden çıkar Bora üstümüze doğru geliyordu.

Direkt şoföre doğru yürüdü ve kapısını açmasını söyledi.

Hayır hayır nolur açmayın.

Beni dinlemedi aptal adam. Ve kapıyı açtı.

Merhaba şoför bey. Karımla biraz atıştık ve her zaman ki gibi abartmayi seviyor. Müsade ederseniz karımı alayım.

Aa şey beyfendi eşiniz pek öyle söylemiyor. Aydır kendisini alıkoyuyormuşsunuz.

Alayçı gülümsemesi yüzünde belirdi.

Hadi ama dostum. Evlindegilsen anlayamazsin. Sen ona bakma biraz nankör olurlar. Evlendiğinde anlarsın. Ve eşler arasina girilmemesi gerektiğini de bilmen gerekir.

Tamam dostum peki buyur al. Başımı belaya sokmayın benim mesai saatindeyim.

Hadi bayan inin lütfen.

Çaresiz arabandan inip insafına kaldığımı anlayarak yanına gittim

Benim öldürecekti biliyorum. Artık kaçacak ne durumum ne imkanım vardı isim bitmişti.

Koluma girdi;

Seni.adi sürtük. Eve gidince seni kollarından tavana asacağım sen bekle.

*****

ŞOFÖRDEN...

Kadın çok çaresiz görünüyordu. Yanındaki serseri adamla tek başıma başa çıkamazdim çocuklarım var benim

En iyisi su numarasını verdiği kişiyi arayıp bilgi vermek..

-Alo iyi günler kiminle görüşüyorum.?

- Arda bey merhaba sizi önemli bir konuda haberdar etmek için aradım.
Kız arkadaşınız kacildigini aoyledi ve size ulaşmam için numaranizi bana verdi. Şu an kendisi şehir dışındaki ormanda evet yanında iri cüsseli yaklaşık 195 boyunda kumral bir adam var. Evet çok çaresizdi aylardır tecavüz edildiğini söyledi.

********
ARDA'dan

Hasta yatağında aldığım haberle sarsılmış bunca zamandır neden bana ulaşamadığını anlamıştım. Ah son görüştüğümüz zamandaki sıkıntısı moral bozuklugu buymuş demek.

Hemen hastaneden çıkmam gerekiyordu. Kolumdaki ne var ne yoksa çıkardım ve yatakta doğrulup üzerimi değiştirmeye çalışıyord içeri gelen hemşire tüm sessizliği bozdu.

Arda bey Arda bey napiyosunuz? Daha kalmanız gerek.

Hemşire hanım gitmem lazım kız arkadaşımın basindertte.
Doktor bey..

Arda bey nereye?
Bak doktor sabrımı zorlama tamam işte ayaklandim. Kız arkadaşımın başı dertte ona gitmem lazım bırakın.

Arda bey hayatı organlarinizin yarası henüz iyi değil lütfen polis çağıralım hayatınız riske girebilir henüz tam iyilesmediniz.

Yatağın ayak ucunda duran hasta yemek masasına elimi yumruk yapip vurdum

Bak doktor canım burnumda zaten tatsızlık çıkmasın

O sırada adamın Bülent odaya girdi.

Efendim bir sorun mu var?

Bülent babamın adamlarını da dahil et vereceğim adrese baskın yapacağız acele edin. Babamın bir şeyden haberi olmasın.

Tamamdır efendim.

PSİKOPAT +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin