36

2.6K 43 8
                                    

8 saat sonra..

İLAHI BAKIŞ AÇISI..

Pınar ağır ağır gözlerini açmaya başladı. Karşısında yalnızca beyaz tavan vardı. Bir umut hastanede olmayı diledi fakat etrafa baktığında başladığı yerde olması bütün inancını bitirmişti. Yine aynı oda ve aynı yatak.. yavaş a doğrulup bacaklarına baktigimda yaralarının temizlenip pansuman yapılıp yamiden bandajlandığını gördü. Hareket ettirmeye çalıştı fakat yine bacakları hissizdi.

Kalktı. Oturur pozisyona getirdi bedenini..

Kapı çaldı..

Bora: demek uyandın..

*****

8 saat önce..

İLAHI BAKIŞ AÇISI..

Bora aldığı darbeyle yığıldığı yerden başının acıysıyla uyandı. Kısık gözleriyle etrafa baktı ama pınarı bıraktığı yatakta bulamadı. Hızla ayağa kalktı fakat bu kalkış Borayı fazlasıyla dengesizleştirerek yeniden duvara dayanmasina sendelemesine neden olmuştu. Kıvrak bir dirsek hareketiyle duvara yaslanıp dengesini sağladı ve odadan çıkıp diğer odalara hızla baktı. Aşağıdan gelen fısıltıları farkedince hemen merdivenlere yöneldi..

Pınar: Azra bana yardım et..

Pınar: evdeyim.. konuşamıyorum.. lütfen bana yardım et.. ormandaki..

Pınar elinden alınan telefonla gözleri yerinden çıkmışcasına telefonun cekildigi yöne baktı..

Pınar: Bora..

Telefonu aceleyle kapatan Bora hemen telefonu tamamen iletişime kesti.

Bora: demek benim arkamdan iş çevirirsin seni küçük orospu..

Pınar aldığı tehditle zaten yerinde olmayan enerjisi tamamen vücudunu terk edince gözlerini kapattı..

*********

Azra: alo Arda?

Arda: efendim güzelim ters birşey mi oldu? Yoksa benimi özledin?

Azra: Arda  şakanın sırası değil.. beni az önce biri aradı. Azra yardım et dedi.. ormandaki evden bahsetti başka birşey demedi.. tanımıyorum kim olduğunu da.. ne yapacağım?

Arda: nerdesin sen..? Uçağa bindin mi? Bu saate uçakta olman..

Azra: hayır.. binmedim.. kim bu öğrenmem lazım.. belki borayla ilgilidir.

Arda: eğitimin..?

Azra: 1 hafta sonra.. 1 saat önce mail geldi.. sanırım bir protesto gibi bir durum varmış.. arda o eve gidip bakmamız lazım..

Arda: bakmam..

Azra: her neyse.. hadi gelip al..

Kırk dakika sonra gelen arda biraz telaşlı ve heyecanlı şekilde Azranin yanina geldi. Azra sıkılmış şekilde Arda'nın geldiğini görünce zarifçe dudaklarına yerleşen narin gülümsemeyle karşıladı onu.. bu bile ardaya duyguların en güzelini yaşatmaya yetiyordu..

Azra: hoşgeldin.. dedi..

Arda hızlıca kollarını Azranin beline dolayinca kendini Arda'nın kollarinda bulmuştu. şaşkınlığını gizleyemeyerek;

Azra: Arda dur ne yapıyorsun herkes bize bakıyor..

Arda: afedersin ne olursa olsun gitmem beni. Çok mutlu oldum.. yani arkadaşın olarak.. yanlış anlama lütfen..

Azra araya giren soğuklukla arabaya doğru ilerledi..

Arabaya geçtiklerinde asıl konuya dönmeye calissalarda pek başarılı olamamışlrdı. Artık hal dayanilmaz olmaya başlamıştı.

Arda ondan uzak kalamamasına Azra da hala beklenti içinde olmasına şaşırmıştı. Bu yakınlığa kendisimi neden oluyordu?

15 dakikadır sessiz olan arabanın sessizliğini Arda'nın arabayı sağa çekip her ikisinin de aynı anda birbirlerine dönüp;

Arda: ne yapmak istiyorsun? Beni her sefarinde kendine yakın tutararak ne istiyorsun benden?

Azra: az önce için özür dilerim.. ben sana iyi gelmiyorum.. iyi değilim

Demesiyle bozulmuştu. Yeniden oluşan kısa sessiz sonrası..

Bir anda gelen anın verdiği adrenalin ile birbirlerinin dudaklarında bulmaları birbirlerini ikisi içinde sürpriz olmuştu.. uzun ve tutkulu öpüşmenin ardından;

Arda: Azra.. pişman olacağın şeyler yapma.. lütfen..

Cevap vermeden geri çekilirken;

Azra'nın iç sesi..

Haklıydı.. onun dudaklarında bulmak istediğim aslında Bora'ydı.. bulamamıştım.. her adımım ona kayıyordu. Bedenim onu istiyordu.. evet kabul ediyorum ben psikopatımı istiyordum..

*****

BORA'dan..

Masada titreyen telefonumun ekranına baktığımda;

AZRA'dan: ben eve döndüm..




PSİKOPAT +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin