44

2K 40 9
                                    

Son kez.. son kez.. diyerek bahçeye çıkmaya hazırlanıyordu Azra.. evin merdivenlerinden inerken tekrar tekrar etti aynı sözleri..
O sırada arasından yaklaşan pınarı farketmeyecek kadar dalgındı.

Pınar: nereye gidiyorsun Azra..?

Azra: ben.. biraz bahçeye çıkıp hava alacağım.. bir mahsuru yoksa tabi..

Pınar: tabi.. evet sorun yok.

Pınarı arkasında bırakarak bahçeye doğru çıktı Azra.

Hızlı adımlarla boranın bahsettiği tarafa doğru yürüdü. Etrafına baktı kimsenin olmamasına dikkat ediyordu. Nitekim kimse de etrafta görünmüyordu. Bahsettiği elma ağacının olduğu yöne ilerlediğinde ağacın arka kısmında kalan tel örgünün kesilmiş olduğunu gördü ama Bora yoktu.

Demek burdan girdin dedi kendi kendine.. tel örgünün kenarları içe kıvrılmış şekilde duruyordu. Kenarları dışarı kıvırarak çıkması gerekiyordu ancak böyle zarar görmeden çıkabilirdi. Tek tek kenarları dışa doğru kivirdi ve dışarı bir adım attı. Sonra diğer adımı.. sonunda dışarı çıkmıştı. Ama hala kimseyi göremiyordu. Yoksa gelmedin mi yine beni kandırdın mi diye söylenirken arkasından bir el ağzını kapattı. Sonrası yok.. sonrası karanlık..

********
Arda telefonuna gelen bildirime bakmak için cebinden telefonu çıkardı.

1 sesli mesaj..

Bora'dan..

"Paketin bende.. onu almak istiyorsan beni bulman gerekli. Sana 3 saat müddet azalan her dakika aleyhine işleyecek.. "

Sesli mesaj sonra erdi.

Arda: kim.. kim? Hangisi..? Lanet olsun.

Arda yumruğunu sıkıp masanın uzeeine vurdu.

Arda: BÜLENT.. Bülent..

Bülent: buyurun efendim..

Arda: hemen eve gidiyoruz yolda konuşuruz Selime de haber ver. Hemen.

Yok çıktıklarında hraretli bir konusma başlamıştı.

Arda: Bora sesli mesaj bırakmış pket maket birşeyler saçmaladı. Beni bul ve al gibi..

Selim: kızlardan biri mi

Arda: muhtemelen.. bilmiyorum hızlı sür Bülent sende..

Bülent: peki efendim..

Selim: ne yapacağız peki yani nasıl. Bir yol izleyecegiz.? Adam manyak

Arda: bilmiyorum bı eve gidelim..

Yaklaşık yarım saat sonra evdelerdi. Evdeki korumalar da telaşlıydi herkes bir nokta da bir seyler arıyor gibilerdi. Ardayi görünce hepsi telaş ve korku içinde bir sıraya dizilip beklediler.

Pınar kapıda belirmiş ardaya bakıyordu. Arda pınarı bıraktığı gibi görünce çok sevindi ve herkesin önünde pınarın dudaklarına tutkulu bir öpücük bıraktı.

Pınar: herkes bize bakıyor.. diyip gülümsedi

Arda: burdasın.. burdasın..

Pınar: Azra yok. Odasında bu notu buldum ve en konuştuğumuzda bahçeye çıkıp hava almak istediğini söyledi. Ve..

Arda: evet..?

Pınar: bahçedeki elma ağacının arkasindaki tel örgü kesilmiş. Boydan boya.. oradan kaçtı belli ki..

Arda yumruğunu ve dişlerini sıkmış arkasındaki adamlara dönüp aiz ne yapıyorsunuz ha? diyip birer tane adamlara vurdu. Devamı gelwcekti ama Selim araya girdi.

Selim: arda dur enerjini böyle tüketme.

Arda: pınar da olabilirdi Selim. Bu adamlara neden para ödüyorum. Mahremimi korusunlar diye.

Selim: haklısın kuzen haklısın ama şu an vakit kaybedemeyiz. Çıkalım ve nerelere gidebilir bakalım çünkü belli bir adres vermemiş aramanızı kovalamamizi istiyor yanında Azra varken gidemez bir yere.. düşün nerelerde olabilir..

Arda'nın aklına sadece ormandaki ev ve Azranin evi geliyordu. Ama bu kadar göz önünde olabileceğini düşünmedi. O yüzden hemen emniyetteki arkadaşıyla konuşarak çaldığı arabanin nerelede görüldüğünü öğrenmek için iletişime geçti ama hata yapıyordu. Çünkü Bora bu kadar aptal değildi.

*******
Üç gün önce..

Bora çaldığını arabanın benzerlerini bukabilmek için 6 farklı araç kiralama şirketine gitti ve araçları kiraladı. 6 farklı adam bulup kentin kameralarına yakalanmalarini sağlamak için para versi ve anlaştı. Sadece isteği ardayla oyun oynamaktı. Adamlar Azranin alındığı an farklı yönlerden kameralara yakalndilar ve farklı noktlardan takip oluşturdular. Hiç birinin plakasının olmaması da hangisinin Bora olduğunu anlamamalrına neden olacaktı.

******
GÜNÜMÜZ..

Arda: kahretsin. Ne yapacağız şimdi..

Emniyet görevlisi; hepsine bakacağız başka şansımız yok.

Selim: bir yerden başlayalım. Vakit kaybetmeyelim.

Arda'nın omuzları çökmüştü. Selim bunu farketmiş ve ayaklanması için onunla konuşuyordu.

Selim: hadi kalk arda gidelim yılda konuşuruz hadi kardeşim.

Selim ve arda emniyet merkezinden çıkıp arabalara binip yola çıktılar. Nereden baslayacaklardı?

*******
Bora: onlar seni sehirde arasınlar. Biz başladığımız yere geri dönüyoruz..


PSİKOPAT +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin