İLAHI BAKIŞ AÇISI..
Azra sadece kuru bir hoşçakal ile vedalaştığı Arda'nın arabasından inerek eve kendini zor atmıştı. Kapıyı açıp içeri girdiğinde kapıya yaslanıp derim bir nefes alıp verdi ve;
Azra: ben ne yapıyorum? Ardaya acıdan başka ne veriyorum ki..
Bir an gözleri merdiven başındaki karartıya takıldı..
Bora: sen sadece kendine acı veriyorsun bebeğim..
Elleri cebinde inerken merdivenlerden azra'nın özlem dolu ses tonu yankılandı sessiz evinde;
Azra: Bora..
İnilti gibi çıkan bu ses bir ok gibi boranın kulaklarına saplanırken son basamağa indiğinde yere bir kaya gibi düşen adımlarıyla azra'nın yanına gelip onu kucağına alması bir oldu..
Bu iki beden özlemle yaktı bulundukları evi.. işte şimdi Azra'yı parçalama vakti..
Bora: seni çok özledim.. seni çok özledim
Derken ki ses tonu Azra'yı bir bıçak gibi ortamdan ikiye ayırıyordu. Bir mühür gibi dudaklarına değen dudakları benzin dökmüşcesine vücudunu yakıyordu. İri elleri kalçalarını kavrayıp kucağında daha da bastırdı kendine.
Azranin kelimeleri tükenmiş sadece şehveti öne geçmişti. Bora Azra'yı kucağında yatak odasına götürdüğünde baslayacak olan o yangının alevleri arkalarinda izler bırakıyordu neredeyse..
Yatağa bıraktı yavaşça Azra'yı üzerindekileri parçalarcasına çıkarıp onu çırılçıplak bıraktığında Bora biraz geri çekilip o kendisine sunulan vücuda baktı. Biraz kilo almıştı ama bu Bora için dokunacagi şehvetli noktaların daha da zevk vereceği anlamına geliyordu. Üzerindeki siyah sweatshirtü bir çırpıda çıkarıp tüm vücut hatlarını ortaya çıkardığında Azra dudaklarını ısırmış ve yalayarak ıslatmıştı. Güzel beyaz dişlerini göstererek gülümsedi Bora. Avına yaklaşan bir kaplan gibi ona uzandı ve çıplak bıraktığı narin omuzlardan geriye doğru itti. Saçları yatağın üzerinde dağınık halde duran Azranin üzerine uzandı ve o dolgun dudaklarını Azra'nın dudaklarına bastırdı. İlk ateş yanmıştı. Bu gece uzun olacaktı.
Bora: seni sabaha kadar sikmek istiyorum. Am.n parçalanana kadar.. ister misin?
Azra: istiyorum..
Bora yataktan aşağıya sarkan bacaklarını tutup iki yana açtı Azranin. eğilip kadinligina ulaşıp kıvrak diliyle yalamaya başladı. Daha ilk anda sulanan kadınlığı bir şelale misali aylardır sahibini bekler gibi ona sunuluyordu. İhtiras böyle bir şey miydi? Sonsuz arzu..
Boranın dil darbeleri Azra'yı sarhoşa çevirirken bunun farkında olması Boranın kontrolü kendinde tutmasını kolaylaştırıyordu.
Azra: ah.. Bora..
Bora: beni özlediğini söyle..
Azra: seni çok özledim. Seni çok özledim.. erkeğim..
Boranın hassas noktasını iyi biliyordu Azra.. Sahip olmak onun için herşeydi..
Bora: neyim beni delirttigini iyi biliyorsun..
Bora hızla Azra'yı yatağa doğru kaydırıp tüm bedenini açtı. İri göğüsleri bir hazine gibi karşısında duruyordu. Üzerine uzanıp dudakları yeniden buluştuğunda elleri iki göğsünüde avuclari içine almış sıkıyordu. Aşağı inip boynuna bıraktığı minik ısırıklar ve öpücükler Azra'yı bir balık gibi altında kivrandiriyordu. Göğüslerine inip her ikisini de eşit şekilde öpüp uçlarını yalamaya başladığında Azranin nefes alışverişi hızlanmıştı..
Bora: istiyor musun?
Azra: evet..
Bora: sana ceza vermeli miyim?
Azra: hayır lütfen..
Bora: çok uzaklaştın benden.. oysa ki harika başlamıştık. Sana ceza vermeliyim..
Azra: hayır yapma..
Bora: buna ben karar veririm sevgilim sen bana geldin.. ben sana değil..
Azra çaresizce yalvarirken Bora hızla araya döndürdü ve iki elini belinde birleştirdi. Bora erkekliğini azra'nın arkasına dayayıp sürtmeye başladı.
Bora: hoşuna gidiyor mu?
Azra: evet çok ..
Bora Azra altında kivranirken bir anda dizleri üzerinde diklestirip beline eliyle bastırdı. Tamamen ortaya çıkan kalçası Boraya sunulmuş bir elmas gibi kendisini bekliyordu.
Hızla içine girip çıkmaya başladı. Azra çığlıklar atarken;
Bora: güzel mi?
Azra: evet..
Bora: ben kimim söyle
Azra: erkeğim..
Bora: BAĞIR!
Azra: ERKEĞİMSİN.. SADECE SENİNİM..
Bora Azra çığlıklar atarken bir anda içimden çıkıp en zirvede bıraktığı Azra'yı bir anda yatağa fırlatıp yüzünü kendi yüzüne çevirdi ve bacaklarını iki yana sertce ayırıp devam etti.
Bora: ben kimim?
Azra: erkeğimsin. Sadece seninim..
Bora çenesini tuttuğu Azranin ağzınin içine bosalirken;
Bora: daha bitmedi seni sabaha kadar sikecegim..
Azra nefes nefese Boranın altındayken çalan telefon tüm tutkuyu bozmuştu..
Bora: efendim..?
Arda: seni şimdi bitireceğim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT +18
ChickLitAzra benden kaçamazsın. Boşuna saklanma bebeğim. Burada yalnızız ve sadece ben varım. Beni kızdırmadan çok ortaya. Yoksa olacakları biliyorsun. Saklandığım yerden çıkarsam yine beni o kafese kapatırdı. Eğer çıkarsam.. Ama belki de psikopatlarda seve...