53

2.3K 32 23
                                    

Eren evine gelmiş ılık bir duşun ardından salonundaki rahat koltuklardan birine oturup yeni başladığı bilim kurgu romanına kaldığı yerden başlayıp okumaya başladığı sırada kapısı 2 kez uzun aralıklarla çalmaya başladı. Bornozluydu.. Evindeki merdivenleri üçer beşer çıkarak hemen üzerine ne bulursa yiyip kapıya yöneldi.

Eren: kim o?

Kapıyı yine 2 kez uzun aralıklarla çaldı..

Eren tekrar kimin olduğunu sordu fakat yine yanıt alamadı. Hiç beklemediği bir anda kapının kilit kısmına isabet eden kurşunla yere düşüp yuvarlandı. Kapının ardında duran kişi ardaydi.

Eren ayaklarını kullanıp geriye doğru çıkarken hızla içeri giren Arda'nın erenin boğazına yapışması bir oldu..

Arda: nerdeler söyle..? Orospu çocuğu babama bu şekilde vefa borcunu ödeyeceksin.. piç!!

Eren kızgın Arda'nın elleri arasında soluk borusuna yapılan baskıyla çırpınıyordu. Kısık kısık çıkan ses ona kendisini bırakmasını söylüyordu fakat bu cani adamın bu pekte umrunda değil gibiydi.. arkadan yükselen sesle Arda'nın dikkati dagilsa da yine elinin baskısı nefes almasına izin vermiyordu.

Adam: abi yerlerini öğrenelim bırak öldüreceksin onu.

Arda'nın parmakları bu ifade sonunda edenin bogazindan ayrılırken ayninadam bu ayrılışı fırsat bilerek ereni kollarindan tutup salondaki genis siyah deri koltuğun üzerine fırlattı. Eren nefesini kontrol aşamasında yaşadığı bu ani şokla titremeye başladı.

Arda: seninadam bildik babam seni adam etti sen ne yaptın ihanet ettin ihanet edenlerin sonu bellidir eren.. yediğim kabi pislettin sen..

Eren: arda dur açıklayabilirim düşündüğün gibi değil.. bak bana zorla yaptırdılar ben hiç bir şey yapmadım bana silah dayadı Bora..

Arda: ulan boranın yanında sen de mi vardın?

Arda edindigi bu bilgi neticesinde erene sıkı iki yumruk atıp ağzından ve burnumdan kan gelmesine neden oldu.

Arda: LAAAAAAN evime aldığım hain çıktı oda yetmezmiş gibi dusmanimla iş yaptı.

Arda erenin yakasina yapışıp BORA'dan alamadığı hırsı erenden cikarmaya başladı sağlı sollu aldığı yumruklar ve tekmeler ereni kendin geçirmiş bayilmasina neden olmuştu.

Arda: soğuk su getirin..

Adamlarından biri evin banyisundan getirdiği bir koca suyu erenin başından aşağıya döküp onu ayilttilar.

Eren boğulma tehlikesi geciriyormus gibi çırpınarak ayildiginda kendine gelmesi çok uzun surmemisti. Suyla birlikte yüzünden ellerinden vücudunun çeşitli yerlerinden akan kana ayaklarından aşağıya iniyordu. Acınacak bir haldeydi hamile bir kadına ettiği yardım onunneredeyse hayattan koparacakti.

Arda: söyle lan elimde kalmadan söyle nerdeler..

Arda erene son bir şans verip ona nerede olduklarını sorduğunda eren artık pes etme raddesine gelmiş ve ne yazık ki yerlerini söylemişti.

Eren: beni öldürme sana söyledim beni bırak.. gudeyim yurt dışına tekrar.. benim bir daha göremezsin yemin ederim sana bela olmam.. hadi eski günlerin hatırına ...

Derken eren son kozunu da oynamış oldu çünkü eren arda küçükken yatılı okulda Birlikte okumuslardi..

Arda: dilini ve erkekliğini kesin.. sonra karnını ortadan ikiye ayırıp bağırsaklarını çıkarın tüm bunları görsün ölmeden önce gözlerini oyun kan kaybından ölene kadar can cekismesine müdahale etmeyin ölüncede gömün bir iz kalmasın...

PSİKOPAT +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin