-פרק מספר 11-
| נ.מ - היונגין |
| הפרק מכיל תכנים מיניים |רצתי במהירות אל תוך המועדון כשעיניי מחפשות את פליקס.
מצאתי ילד זהוב שיער מתקרב לבחור שרירי ושואל אותו בצעקה: ״אתה היונגין שלי?״ אייש.. הוא מטורף.
הבחור התעצבן ודחף את פליקס לרצפה. פאקינג שיט..
רצתי לכיוונו של פליקס והרמתי אותו מהרצפה , לא עניין אותי אפילו האידיוט שהפיל אותו רק לראות שהוא בסדר.
פליקס נעמד ונשען עליי.
״אתה היונגין שלי?״ הוא שאל והפנה אליי אצבע מאשימה
״פאק כן פליקס זה אני , קדימה הולכים הביתה״ קבעתי והרמתי אותו בתנוחת כלה על ידיי.
״לא לא אסור ללכת! גיסונג כאן!״ הוא צעק בידיי.
״אייש.. אני אקח אותו הביתה.. רק תרגע״ אמרתי ואספתי את שניהם בידיי.
נסעתי לבית של גיסונג , ידעתי איפה הוא גר כי פליקס ביקש ממני להקפיץ אותו אליו באחת הפעמים..
גיסונג ישב מאחור ונרדם כשפליקס מלא מרץ לידי.
״אז.. אתה היונגין שלי?״ הוא שאל שוב במבט חשדני
״כן , אני היונגין שלך״ עניתי בגיחוך
״יששש! אז אתה סוף סוף יכול לזיין אותי!״ הוא צעק ואני נשבע שכמעט עשיתי תאונה.
״אייש.. על מה אתה מדבר , תנוח קצת עד שנגיע הביתה״ אמרתי והוא נרגע כשליטפתי את ראשו.
הגענו לגיסונג , הכנסתי אותו הביתה בזהירות ודאגתי שישן.
חזרתי לרכב ונסענו הביתה.
״קדימה.. בוא אליי, שובב שכמוך״ הגענו והרמתי אותו ככלה.
עליתי לחדר והנחתי אותו על המיטה.
״אייש.. מה אני אעשה איתך?״ מלמלתי לעצמי כשהוא התיישב על המיטה.
״היונגין..״ הוא מלמל את שמי
״פליקס , אפשר להבין למה לעזאזל הלכת לשם ושתית ככה?!״ התכופפתי אליו כשאחזתי בפניו.
״אה.. בגללך.. חיכיתי לך בבית אבל לא באת״ הוא גמגם
״אז החלטת ללכת למועדון? בוגר מצידך , תראה כמה שתית אתה תכף מתעלף לי מול העיניים!״ צעקתי בדאגה
״היונגין.. תפסיק לצעוק..״ הוא מלמל וכיסה את פי בידיו הקטנות וגלגלתי את עיניי.
״היונגין״ הוא אמר בישנוניות כשהתיישבתי על הרצפה
״אני חרמן״ הוא המשיך והתיישב עליי כקואלה.
״פליקס.. תפסיק עם השטויות אתה שיכור״ אמרתי וניסיתי לקום אבל התחת העסיסי שלו עצר בעדי.
״אבל עד שמצאתי את היונגין שלי.. חיפשתי אותו רק כדי שיזיין אותי , אני לא רוצה אנשים אחרים במועדון אני רוצה אותו!״ הוא צעק והתחיל לבכות. פאק.. הוא כל כך קשה כשהוא שיכור.
״פאק.. לא הזדיינת עם אף אחד במועדון ההוא כי רצית אותי?״ שאלתי ואחזתי בפניו
״או שאתה לא היונגין שלי? עבדת עליי כדי לזיין אותי? אני לא רוצה אותך! אני רוצה את היונגין! רק היונגין מזיין אותי!״ הוא צעק והשתולל בין ידיי כשהרגשתי את ליבי מתפוצץ.
״היי היי.. תרגע , זה אני. היונגין שלך״ אמרתי וליטפתי את פניו
״היונגין!״ הוא קרא ונשק לשפתיי בחוזקה , העמקתי את הנשיקה והרמתי אותו למיטה.
״היונגין אתה יכול לזיין אותי?״ הוא שאל בכמיהה
״פליקס.. אני רוצה כל כך אבל אתה שיכור״ אמרתי מנסה להשתלט על היצרים שלי.
הכנסתי אותו למיטה וכיסיתי אותו.
״תישן קצת..״ אמרתי והוא צעק: ״אבל אני חרמן!״
הבנתי פליקס. הבנתי. אין פאקינג כלום שאני יכול לעשות עם זה.
״אני מצטער״ אמרתי
״הייתי צריך להזדיין במועדון ההוא.. מישהו כבר היה מזיין אותי מצוין , ככל הנראה טוב יותר ממך״ הוא אמר ודמי רתח.
העפתי ממנו את השמיכה המזוינת ועליתי מעליו
״אתה חושב שהייתי נותן למישהו אחר לזיין אותך? אתה שלי , מה לא ברור?״ אמרתי ואחזתי בפניו.
״אתה חושב שמישהו מסוגל לזיין אותך טוב יותר ממני?״ אמרתי והוא התגרה: ״כן. כרגע אתה בכלל לא מזיין אותי , כנראה שאתה גרוע.״
״אני אתן לך להחליט לגבי זה..״ אמרתי וסובבתי אותו במהירות.
התפשטתי והפשטתי ממנו את בגדיו כשהתחת העגול והעסיסי שלו ממש מולי.
״אתה תצרח את חייך , אתה תכיר את התחושה שלי טוב טוב שלא תוכל להתבלבל ולרצות בכלל שמישהו אחר יזיין אותך.״ אמרתי והחדרתי אצבע לישבנו. הוצאתי והכנסתי בקצב אחיד.
״האא.. היונגין..״ הוא מלמל בעונג
״תגביר את הקול״ קבעתי והחדרתי אצבע נוספת יותר בחוזק.
״האאא.. ממ היונגין...״ הוא גנח והחדרתי אצבע שלישית.
זיינתי אותו באצבעותיי והגברתי את הקצב.
״אהה היונגין~ כן~״ הוא גנח
״תפסיק לשחק~ תדפוק אותי״ הוא ביקש בגניחות ונענתי לבקשתו.
״אתה מספיק פתוח עכשיו.. אם לא תוכל ללכת חודשיים , תאשים את הילד שהתגרה בי״ אמרתי וכיוונתי את איברי לפתחו.
נכנסתי אליו במהירות ובחוזקה ללא הכנה.
״אהההה~ פאקקק היונגיןן~״ הוא גנח בצעקה. חדרתי אליו בקצב מהיר עד ששמעו את ׳מחיאות הכפיים׳.
״פאק פאק היונגין~ חזק יותר~״ הוא גנח ונכנסתי עמוק יותר
״פאקינג שיטט פליקס~ אתה כל כך הדוקק~״ גנחתי לצווארו
״היונגין!~ האא~ מהר יותר!״ הוא גנח כשראשו נפל לאחור ואחזתי בישבנו בחוזקה והגברתי את הקצב
״אהה אהה~ פאק~! היונגין~!״ הוא גנח בצרחות
״פליקס פאק~ אל תגמור עדיין~״ גנחתי וסובבתי אותו לשכב מולי.
כיוונתי את איברי לפתחו כשרגליו פסוקות לצידי גופי.
חדרתי אליו בלי הכנה.
״פאקקקק~~ היונגיןןן~! זה גדול~~״ הוא גנח מכאב
אחזתי במותניו והכנסתי אותו עמוק יותר אליי.
״פאק פליקס! כמה זמן חיכיתי להיות בתוכך.. זה מרגיש כל כך פאקינג טובב!!~״ גנחתי בחוזק
״אהה היונגין~! זה כואב!~״ הוא גנח בחוזק
״מי מזיין אותך הכי טוב?~״ שאלתי גונח
״אתה~ רק אתה~״ הוא גנח בעונג
״של מי אתה?״ שאלתי
״שלך. לי פליקס שייך להוואנג הא!~ היונגין!״ הוא גנח בצעקות
״פאק.. אתה כל כך צמוד וצר..~״ גנחתי וחפנתי את פניו לנשיקה עמוקה.
הוא נשך את שפתי התחתונה ומצצתי את לשונו המתוקה בזמן שהמשכתי לדפוק אותו בחוזקה.
״אהה~ אההה~~ כן זה טוב~!״ הוא גנח אל תוך הנשיקה
״אתה~ שלי~״ לחשתי לאוזנו וליקקתי אותה.
״פאק..~ אני גומר היונגין!~״ הוא גנח והגברתי את המהירות.
״אהה! פאקינגג שיטט~ תגמור פליקס!״ גנחתי בצעקות
״פאקקק~ אני גומר!״ הוא הכריז
״גם אני..״ גמרנו ונשכבתי על גופו.
״שלא פאקינג תעז.. להגיד שמישהו מזיין אותך טוב יותר ממני.״ לחשתי לאוזנו והוא חיבק אותי והשיב: ״אני לא.. זה היה הסקס הכי טוב שהיה לי בחיים״
גיכחתי והזזתי את שיערו הזהוב מפניו.
״גם שלי.. אתה פשוט מדהים. בוא נלך לישון.. זה היה מעייף ומחר בית ספר״ אמרתי והוא הנהן וחיבק אותי בחוזקה.
אחזתי בגופו הקטן ונרדמנו כגוף אחד.
YOU ARE READING
- MY GLANCE -
Romanceהוואנג היונגין , סטודנט בשנה האחרונה ללימודים. היונגין מוכר בבית הספר בשל מראהו המשובח ואופיו הקשוח.. אך למערכת יחסים הפתאומית הזאת.. הוא לא ציפה. לי פליקס (יונגבוק) , סטודנט שנה מתחת להיונגין. פליקס הוא ילד תמים , יפיפה וטוב לב. הלימודים שלו הולכי...