𝐕𝐄𝐒𝐏𝐄𝐑𝐓𝐈𝐍𝐄
.·:*¨ ♚ ¨*:·.
𝒗𝒆𝒔𝒑𝒆𝒓𝒕𝒊𝒏𝒆: a latin vespertīnus szóból származik, amely melléknév jelentése "este". Az élettudományokban használt kifejezés, amely az esti órákhoz tartozó, azokkal kapcsolatos vagy azokban előforduló dolgot jelöl. A botanikában a vespertine virág olyan virág, amely este nyílik vagy virágzik. A zoológiában a kifejezést olyan élőlényekre használják, amelyek alkonyatkor válnak aktívvá, mint például a denevérek és a baglyok.
.·:*¨ ♚ ¨*:·.
𝐴𝑙𝑦𝑠𝑠𝑎 𝑅𝑜𝑠𝑒𝑤𝑜𝑜𝑑 eddigi élete során sosem érezte azt, hogy tartozik valahová. Közel negyed évszázad alatt kereste az útját, a helyét a világban, de mindeddig nem járt sikerrel. Azon a bizonyos október 1-jén, napokkal a huszonnegyedik születésnapja előtt el kell költöznie oda, amiről az emberek legtöbb része még sosem hallott - egy országba, ami nincs rajta a térképeken.
Vardalossia az a hely, amit az emberekhez hasonló, de tőlük mégis elkülönült faj tudhat az otthonának.
A fiatal nő alig érkezik meg a fővárosba, találkozik egy vheetrael férfival, aki olyan érzéseket vált ki belőle, mint még senki korábban. Ám ha mindez nem lenne elég, a titokzatos idegenről hamar kiderül, hogy nem más, mint 𝐶𝑜𝑙𝑡𝑜𝑛 𝑅𝑎𝑣𝑒𝑛𝑠𝑜𝑛, a birodalom királya. Az uralkodó gyászolja egy támadás során elveszített családját, de Lyssában meglátja a reményt, ami segíthet neki feldolgozni a fájdalmat, és talán tőle megkaphatja azt, ami képes meggyógyítani a lelkét és a szívét.
Egy halloweeni történet természetfeletti lényekkel, szerelemmel és némi erotikával, valamint az embereket régóta foglalkoztató kérdésekkel.
.·:*¨ ♚ ¨*:·.
ALYSSA
COLTON
.·:*¨ ♚ ¨*:·.
PLAYLIST
𝐊𝐚𝐦𝐞𝐥𝐨𝐭 - Vespertine (My Crimson Bride)
𝐀𝐦𝐚𝐫𝐚𝐧𝐭𝐡𝐞 - Damnation Flame
𝐃𝐨𝐫𝐨𝐭𝐡𝐲 - A Beautiful Life
𝐀𝐝 𝐈𝐧𝐟𝐢𝐧𝐢𝐭𝐮𝐦 - Venom of Venus
𝐑𝐚𝐢𝐧 𝐏𝐚𝐫𝐢𝐬 - Toxic
𝐊𝐚𝐦𝐞𝐥𝐨𝐭 - Insomnia
𝐀𝐦𝐚𝐫𝐚𝐧𝐭𝐡𝐞 - Army of The Night
𝐂𝐨𝐧𝐜𝐫𝐞𝐭𝐞 𝐂𝐚𝐬𝐭𝐥𝐞𝐬 - Disappear (Like Magic)
𝐅𝐮𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐏𝐚𝐥𝐚𝐜𝐞 - Flames
𝐃𝐲𝐧𝐚𝐳𝐭𝐲 - Instinct
𝐑𝐚𝐯𝐞𝐧𝐰𝐨𝐫𝐝 - Blue Roses
𝐃𝐞𝐥𝐚𝐢𝐧 - Hideaway Paradise
𝐗𝐚𝐧𝐝𝐫𝐢𝐚 - Reborn
YOU ARE READING
𝐕𝐄𝐒𝐏𝐄𝐑𝐓𝐈𝐍𝐄 𝐈.
Romance𝐴𝑙𝑦𝑠𝑠𝑎 𝑅𝑜𝑠𝑒𝑤𝑜𝑜𝑑 eddigi élete során sosem érezte azt, hogy tartozik valahová. Közel negyed évszázad alatt kereste az útját, a helyét a világban, de mindeddig nem járt sikerrel. Azon a bizonyos október 1-jén, napokkal a huszonnegyedik sz...