Asher
Nic nie wskazywało na to co dzisiaj się wydarzy. Maddison została porwana. Dostałem od niej lokalizację, którą miałem cały czas.- Kurwa! - krzyknąłem na cały dom.
- Co do cholery?! - Zapytał Tony.
- Pierdole co jest? - do salonu z kuchnii przyszedł Aaron.
- Porwali Maddison.
- Żartujesz? - zapytał niepokojąco Aaron.
- Nie! Mam jej lokalizację na bieżąco jedziemy!
Nie minęła minuta gdy znaleźliśmy się w moim aucie, Tony zdecydował że, będzie kierował.
- gdzie oni jadą do cholery? - zapytał przerażony Aaron.
- Nie mam pojęcia, kompletne zadupia.
Jechaliśmy jakieś 30 minut.
- Tony przyspieszaj! stoją w miejscu.
Dojechaliśmy do celu. Auto było rozwalone.. myślałem, za stało się najgorsze...policja, karetka..
- Kurwa! - wybiegł z auta Aaron i pobiegł do policjantów.
- Stop. Kim pan jest? - zapytał facet.
- Jestem jej Bratem! Bratem Maddison! Co z nią?! - obok pojawiałem się ja z Tonyn.
- Spokojnie jest cała i zdrowa, jest obok karetki.
Maddison
Wciąż byłam przerażona. Nagle dziwnie zrobiło się ciemno. Ocknęłam się i zobaczyłam niebieskie światła. Było ciemno, był las i byłam w karetce.
Domyślałam się, że mieliśmy wypadek. Na szczęście byłam cała i zdrowa. Wyszłam z karetki po badaniach i zobaczyłam mojego najlepszego brata.
- Maddison! - krzyknął, podbiegł do mnie i mocno mnie przytulił. Byłam cała roztrzęsiona i zapłakana ale też szczęśliwa, że jestem cała.
- Wracamy do domu, ujrzałam obok Ashera i Tonego.
Szczęśliwie dojechaliśmy do domu. Odrazu położyłam się spać. Rano nie mogłam już zupełnie spać, ciągle myślałam dlaczego akurat mnie ktoś chciał porwać, i po co? Jednak moje myśli zostały przerwane gdy do pokoju zapukał mój brat.
- dlaczego nie śpisz? Musisz odpoczywać.
- ta, wiem słyszałam to wczoraj podczas drogi powrotnej z tysiąc razy. Nie mogę spać poprostu.
- dobra, jakby coś się działo to dzwoń.
Znowu zostałam sama w pokoju, jeszcze wczoraj pisałam do Lily i Alexa. Dawno się z nimi się spotkałam ale nic dziwnego jak są w Chorwacji na ileś tam. Cały dzień praktycznie spędziłam w pokoju, w łóżku.
CZYTASZ
Smak gorzkiej porażki
Teen FictionMaddison Harrison, dziewczyna prowadząca normalne spokojnie życie dowiaduje się że jej mama wraz z jej przyjaciółką , mamą Ashera White'a jadą razem za granicę. Maddison i Asher nie lubią się ale chłopak stara się być dla niej miły mimo, że znają s...