Son derse gelmiştik ve cıkısta abimin arkadaslarıyla sınema ve yemek yemege gidicektik .sonunda cıkıs zili calmıstı.jısungda benle gelıceki, jeongin seunmin ile ders calıscagını soylemıstı.
" hadi jisungie!! Uyan zil caldı abimler bekliyo!!?
"Ne abin!?! mınho!?! Minhom!?!"
" hıhım evet canım ,mınhon ,abim hadi kalk!!"
"Tamam kalktım, gel bi tuvalete gıdleım ,sacımı falan taramam lazım"
"Tamam ama hızlı olmalıyız"
Hemen tuvalete gitmiştik, jısung uyudugu ıcın dagılan saçlarını taramıstı, bende her zamanki kırazlu nemlendiricimş suruyodum ,ama aklıma hyunjinin tadını alması aklıma gelmıstı,aynaya baktım ve kıpkırmızı olmustum, of hyunjin of, sımdı abimin yanında ona nasıl davranmalıyım?
"Hadi felix gidelım hazırm ben!"
Tam tuvaletten cıkmıstık ,telefonum tıtremeye basladı,abim arıyodu.
"Alo hyung?"
"Nerdesiniz cıvcıv? Agac olduk burda hadi!"
"Of tamam jisungun hazı-" jısung bana sus ısareti yapmıstı.
" uyuya kalmısız da anca ınebıldık"
"Hadii hızlıı olunn!"
" tamam geldiiik"
Kosarak abımlerin yanına ılerlemıstık jısungla.
Jısungun yuzu, abimi gormesiyle kocaman gulumsemıstı. Cıdden cok asık bu cocuk benım abime. Benımde hyunjını gormemle kalbım durmustu sanki , hyunjinle aramdaki seyleri abım öğrense ne olurdu? Of kafam cok karışık
Suan yaptıgım gıbı hyunjinin yüzüne bakmak daha da karıstıyodu kafımı"Selam mınho hyung!"
Dedı jısung kocaman gulumsemeyle"Sanada selam canımda , keske daha erken gelseydiniz agac olduk burda"
" of abı ne kızıyosun ,uyumusuz dedım ya"
" tamam tamam bıse demedik"
Hyunjinle goz goze gelmiştik yıne.
"Selam hyunjin hyung" dedim
Evet hyunjın ona hyung dememi sevmıyodu ama abimin yanında ona hyunjın dıyemezdim"Selam lix"
Lix? Bana ilk defa lix demısti. Garıbıme gıtmıstı ama hoşumada gıtmıstı sanırım. Gülümsedim . Hyunjınde gülümsemistiAbim bana hangi arkadaslarının gelecegini soylememıstı. Sadece hyunjıninde gelecegını biliyordum. Ama bı kişi daha vardı yanlarında .bu hyungu ılk defa gördüğüme eminim.
"Ah selam hyung, seni tanımıyorum sanırım"
Dedim" ah lixie, bu yeonjun benım ortaokuldan beri arkadasım, yeonjun bu benım mınık felix"
" oh memnun oldum felix"
Dedi yeonjunBende samimi gulerek
" bende" dedim"Hadi ilk yemek yemege gıdıyoruz sonra da sınema"
Hepımız ılerlemeye baslamıstık .hyunjinle aramada cok garıp bakısmalar oluyodu. Bugunku yasadıgım seyler aklıma geldıkce kızarıyodum .sonunda gideceğimiz yere yaklasmıstık . Önümüzdeki kocaman dondurma reyonunu görmenle hemen oraya ilerledim
" hyung!! Dondurma alalım , jısung cok istiyomus lütfeeen?
" ne ben mi ?"
" evettt jısung sen dedinyaa"
Dedim ve göz kırptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My brother's close frıend ||| HYUNLİX
FanfictionLee felix abisinin okuluna yeni gelmisti ve abisinin en yakın arkadası felixin hic hissetmedigi seyleri hissettırıyodu... #hyunlix